Fitness Seller

Het begin

Bezoekers in dit topic

ok, vandaag voor de 2e ronde dus geweest.. alle apapraten gehad en met al die dingen kwam ik niet echt verder dan 3 /2 blokjes haha.. maargoed het is een beginnetje.. volgende keer (dinsdag wsch) heb ik me schema en dan ga ik komende 6 wkn volgens dat ding werken. Ben benieuwd..

zal is vragen of iemand me helpt met een voor / na foto haha, daar doe je het voor he :o
 
heb idd nog nooit getrained. Ben juist als de dood dat ik afval!! (1.77m & 58.4kg) En zou diep gelukkig zijn als ik wat aankom. vandaar dat ik hier ook mee begin. hoe zeg je dat.. naar mijn mening, zit er teveel lijn, in mijn lijn..

Ja ik ben al begonnen.. maar ik moet opbiechten.. :o:o:ozit nog niet op een sportschool..:o:o:o
heb ik een hele goeie reden voor!! ..m'n eehhrrmm vriendin wil ook.. en we hebbe meningsverschil over de sportschool waar we natoe gaan..

Verder let ik wel elke dag op mijn voeding en eet ik om de twee uurtjes wat.
Ik weet het, ik weet het.. van uitstel komt afstel..Maar ik beloof!!.. over 2,5 week.. post ik hier mijn eerste ervaringen met het sportgedoe :o

over dat voedingsschema.. klopt dit dan?

behoeft aan calorieën excl. calorieën die verbrand worden tijdens training
2054.416 x 1,2= 2465,2992

Koolhydratenbehoefte: 8 x 58,4 = 467,2 gram per dag.
Eiwitbehoefte: 1.8 x 58,4 = 105,12 gram per dag
behoefte aan vet:

Calorieën uit koolhydraten 467,2 gram x 4 = 1868,8 kcal
Calorieën uit eiwitten 105,12 gram x 4 = 420,48 kcal

Vetcalorieën = totale inname van calorieën – aantal calorieën uit koolhydraten en vetten.
= 2465,2992 – 1868,8 – 420,48 = kcal
Dagelijkse vetconsumptie = 176: 9 = 1584 gram vet.

is 2465 niet wat veel?
 
ik bedoel, wat is er veel aan 2500 kcal?
 
ohw jaa in dat afgelope half jaar heb ik eigelijk ook besloten dat ik eerst maar ff regelmaat met die sportschool doe, ik zal vanzelf wel een beetje op mn voeding gaaan lettne, maar alles precies uitrekenen e.d. daar begin ik nog niet aan hoor:)
 
Nou het begin is er nu wel volhouden en geen smoesjes verzinnen om niet te gaan.
Je zal het zien binnen een korte tijd ben je verslaaft aan het trainen.
Sterkte meid
 
ik bedoel, wat is er veel aan 2500 kcal?

Ik weet niet wat de dagindeling van Sophie is maar ik zou iets lager begonnen zijn in Kcal en eventueel opbouwen naar die 2500. Maar blijkbaar is het toch niet nodig.
ohw jaa in dat afgelope half jaar heb ik eigelijk ook besloten dat ik eerst maar ff regelmaat met die sportschool doe, ik zal vanzelf wel een beetje op mn voeding gaaan lettne, maar alles precies uitrekenen e.d. daar begin ik nog niet aan hoor:)

Hoewel ik het wel zou doen of alleszins bijhouden zodat je een idee hebt van hoeveel je nu eet en of er niet gesleuteld moet worden.
Als je ziet dat je niet groeit/vermagert/...heb je direct een beeld van waar er iets kan veranderen.
 
Alle begin is moeilijk, maar gaandeweg leer je een heleboel.
 
Alle begin is moeilijk, maar gaandeweg leer je een heleboel.

Zeker, en na een tijdje ga het echt lekker vinden (zeker als je resultaten gaat zien...) en ga je vanzelf ook beter op je voeding letten. Voor nu, gewoon gaan naar die gym, niet teveel over nadenken, just do it...! Succes!
 
wat een buffel, die Sophiej :D
 
Nou met 2 dumbbells van 15 kg.. doen we ff hé!! ofniet meneer de Trainer Pietje1983!! :roflol:
 
je gooide ze in de lucht alsof het niks was :D he leerling Sophiej :roflol:
 
ee dit topic is gestart half 07..... :roflol:
 
ee dit topic is gestart half 07..... :roflol:
:mier: NOU EN .. Had een tijdelijke dip.. maaaar beter laat dan nooit!!:lol:
hahaha de sportkleding was nog niet van ouderdom vergaan.. en vandaag vond ik leuk @ de sportschool :D
 
met Pietje in de buurt is het altijd leuk sporten :D
 
???
 
Back
Naar boven