Fitness Seller

Het begin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ok mensen.. in een eeuwigheid niet gepost;
ik check dat filmpje en ik kon tot de conclusie van wauw.. mijn armen enzo zijn dikker en gespierder :D!! yeah!!!!! vanavond ook naar mijn eerste kickboksles geweest. Bont en blauw achter de pc, mn heup heeft een plek van 20cm en mn voet is ook dik:P maar ik heb ook gezegd dat ik niet van suiker was en ze me maar moesten laten voelen waarom dit een ruwe sport was *uhum* *slik..

morgen zal ik vast en zeker doodgaan van de pijn maarja.. je betaald ervoor en je wilt wat. Tengewoordig sport ik 2-3x p week zo'n 2 uur en kom ik de volgende dag ongeveer kreupel het bed uit. Nu wil ik iig op vrijdagavond het kickboksen erin gaan houden, want tja.. dan sport je, en heb je nog geen conditie! kan toch eigelijk ook niet he:$ dus eens zien hoe dit gaat bevallen :D

ohw en op mn eten let ik niet, nouja.. ik eet regelmatig en let een beetje op de eiwitten.. thats it.. meer heb ik me dr ook niet in verdiept :D


groetjes!
check.:o Dat wordt wat met stappen vanavond.. zere benen, buik en bij mn traps lol!
 
hahaha gewoon als een zielig hoopje mens op een barkrukje gaan zitten en flink veel steuenen en zuchten ..moet je eens kijken hoeveel aandacht je gaat krijgen;have fun
 
Jammer van de slechte foto, maar mooi om te lezen dat je zo enthousiast bent en nu ook al resultaten begint te zien! :)

Ga zo door ;)
 
binnenkort weer eens een avondje sporten, Sophiej :)
 
ja meneer ik kan nooit, en als 's avonds kan, dan ga ik met sik ! :P
haha is geod hoor you tell me ;)
 
ohw ohw ohw.. je leert iemand kennen die zo riendelijk is om je wegwijs te maken in de sportschool en het moet gelijk een heftige romance tot gevolgen hebben.. man man man.
nou leuke date hoor, zwetend heigend en puffend met die dumbbells in de weer..:rolleyes: mafkezen.

Beetje late reactie hoor.. maar zwetend, heigend en puffend kan ook geassocieerd worden met coïtus :D
 
Sophiej heeft ook een log :)
ga hem volgen
werd er nog getraind?
grtz
 
stille boel hiero
 
50 euro per maand jezus wat duur.
bij mij kost het 22.50 per maand kan je onbeperkt fitnessen, sauna douche.
 
zo wat een bump:P

nou zal ik eventjes progressie posten:P in de tussentijd zit ik weer mooi op mijn gewicht van 62 kg, heb mijn maten gemeten en die waren: 82-62-92 (borst, buik, billen). nu doe ik ook elke week een zonnebankje om van die sneeuwwitjeshuid af te komen en me zo niet te hoeven schamen als ik in de vakantie op het strand van kos lig :D

Mijn abbo. incl. sauna, zonnebank, onbep. sporten is 29,95:D dus vind ik wel redelijk aangezien ik van verdere faciliteiten graag gebruik maak.
 
Nou het is dus tijd voor nieuwe pics!!!!!
 
heej daar is ze weer en nu volhouden...
 
Ah een update!
Succes verder Sophietje :)
 
Valt best mee inc. sauna en zonnebank, niets mis met een sneeuwithuidje trouwens.

hoe groot ben je eigenlijk?

suc6! :)
 
Back
Naar boven