AndroidHealthClinic

Het begin

  • Topic starter SJ2
  • Startdatum
  • Reacties 165
  • Weergaven 13K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Ik woon in Ede, ligt op 15 minuten afstand van Arhem..

Ik kom uit Wageningen ;) en aangezien je 20 bent grote kans dat je mbo/hbo/uni doet? In Wageningen kan je namelijk voor 65 euro per JAAR als student fitnessen + tennisen + wandklimmen + squashen + zwemmen+ whatever dus dat is echt SUPER goedkoop en het is 130 per jaar voor hbo/mbo... Dus weet niet wat je doet en of je Wageningen te ver weg vind ;)?
 
dat is wel heel goedkoop, hier in Leiden kost het 130 per jaar voor uni studenten en iets van 180 voor hbo'ers.
 
Ik kom uit Wageningen ;) en aangezien je 20 bent grote kans dat je mbo/hbo/uni doet? In Wageningen kan je namelijk voor 65 euro per JAAR als student fitnessen + tennisen + wandklimmen + squashen + zwemmen+ whatever dus dat is echt SUPER goedkoop en het is 130 per jaar voor hbo/mbo... Dus weet niet wat je doet en of je Wageningen te ver weg vind ;)?
werkt zeker alleen voor fulltimers ofniet?:(
 
Zal volgende keer wel eventjes vragen of iemand een foto wilt maken. Dan is het idd wat duidelijker.

Heb idd met mijn onderbuik heb wat moeite, die knee raises (je ligt dus en trekt je benen in??) doe ik geregeld maar leg raises, hangend (als ik goed begrijp wat je bedoel je gaat met je bovenlichaam heen en weer, waarbij je in de houding op je knieën zit?) die doe ik niet want ik heb nogal last van hoogtevrees en heb het geprobeerd maar ik trek die oefening dus niet.

Heb voordat ik de sportschool bezocht veel geskeelerd en kreeg altijd al wel complimentjes over mijn billen/benen en de fitnessinstructeur vertelde me dat mijn bovenkant achterliep. Dus ben eigenlijk alleen echt gefocust geweest op de bovenkant (laatste 2/3 mnd) en daarbij ligt mijn benen gedaan (bang voor peerfiguur).

Maar nu dacht ik dat het wel redelijk bijgetrokken is en trek ik geen spiergroepen voor. (Behalve mijn onderbuik nu).
 
mooi om te zien dat je vordering boekt!!!

Ik was ook lekker begonnen begin van het jaar, helaas na 2 weken goed eten en trainen kan nu ieder geval een week niks doen aangezien ik zwaar ziek ben :-(
Ik baal dus echt vooral omdat ik net lekker bezig was!

Heb niet je hele topic doorgelezen, maar benieuwd naar wat je stats waren toen je begon, en wat ze nu zijn.
 
Back
Naar boven