Fitness Seller

het begin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DVD

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
513
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Dit zijn de foto's van vandaag en zijn vers gemaakt dit is me eerste dag op het forum en train vrij vaak alleen vaak zonder resultaat dus wat vinden jullie van deze draadnagel?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nieuwe foto's van me ruggetje:S
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zoals je ziet stelt het weinig voor alleen maar littekens:'( weeet alleen niet waardoor...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
vrijdag 8 juli 2005*foto hierboven*
cam foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tips zijn altijd welkom!
 
He,

welkom op het board! Je ziet er nog vrij mager uit. In je profiel staat dat je 18 bent, is een mooie leeftijd om serieus te gaan liften en eten. Lees je goed in op het board en breng het in de praktijk.

Succes dude!
 
lionel zei:
He,

welkom op het board! Je ziet er nog vrij mager uit. In je profiel staat dat je 18 bent, is een mooie leeftijd om serieus te gaan liften en eten. Lees je goed in op het board en breng het in de praktijk.

Succes dude!
ben 1,84 en weeg net 71 kg
 
Lekker gaan bulken! moet helemaal goed komen
 
Inderdaad veel (en gezond) eten en hard trainen :D
Veel lezen op dit forum over voeding en training, moet helemaal goed komen.
 
DavyO zei:
Inderdaad veel (en gezond) eten en hard trainen :D
Veel lezen op dit forum over voeding en training, moet helemaal goed komen.
Hard trainen doe ik wel alleen het resultaat blijft uit:'(
 
Gaat helemaal goed komen bewaar deze foto goed ! dan kun je hem vergelijken met die van over een jaar. Je bent nog jong 18 jaar is een perfecte leeftijd om te beginnen met trainen. En voor nu flink eten stel jezelf een goed eet en trainschema op, dan moet jij eens opletten straks :D
 
Action Roy zei:
Gaat helemaal goed komen bewaar deze foto goed ! dan kun je hem vergelijken met die van over een jaar. Je bent nog jong 18 jaar is een perfecte leeftijd om te beginnen met trainen. En voor nu flink eten stel jezelf een goed eet en trainschema op, dan moet jij eens opletten straks :D
wat voor voedingsschema raden jullie aan ik wil echt super graag een beter lichaam... Maar het lukt me gewoon niet ken trainen wat ik wil alleen kracht neemt toe de rest blijft achterwegen..
 
Als je niet toeneemt in massa eet je te weinig, simpel. Doe even een search op bulkschema.
 
Neem even een kijkje in het subforum Voeding!! Daar kun je schema´s inkijken en je verder oriënteren. Zonder GOEDE voeding zul je waarschijnlijk zo blijven hoeveel je dan ook traint!! ;)
 
Peoples zei:
Neem even een kijkje in het subforum Voeding!! Daar kun je schema´s inkijken en je verder oriënteren. Zonder GOEDE voeding zul je waarschijnlijk zo blijven hoeveel je dan ook traint!! ;)
begrijp het niet echt sorry ben nog een noob op het gebied :o
 
Dit forum is opgebouwd uit sub fora´s, ieder onderwerp heeft zo zijn eigen forumpje. Er is een subforum dat heet Voeding en Dieëten. Hierin staan voeding schema´s en andere handige weetjes met betrekking tot het in gewicht aankomen of afvallen of what ever je zelf wil.
 
Peoples zei:
Dit forum is opgebouwd uit sub fora´s, ieder onderwerp heeft zo zijn eigen forumpje. Er is een subforum dat heet Voeding en Dieëten. Hierin staan voeding schema´s en andere handige weetjes met betrekking tot het in gewicht aankomen of afvallen of what ever je zelf wil.
Daar ben ik net achter gekomen ja maar kom er niet uit hoeveel kcal ik moet hebben p.d enzo en hoeveel ik verbrand... ik heb volgens het schema 1955,2 kcal p.d nodig??
 
DVD zei:
ben 1,84 en weeg net 71 kg

Toen ik begon iets meer dan 1,5 jaar geleden(ik was toen 20) was mijn gewicht ook ongeveer 70 kg bij 1,86 en afgelopen winter was mijn gewicht 85 met vet percentage van 11 %.

Eerst veel te bulken en hard trainen
 
nielsHarley zei:
Toen ik begon iets meer dan 1,5 jaar geleden was mijn gewicht ook 70 kg bij 1,86 en afgelopen winter was mijn gewicht 85 met vet percentage van 11 %.

Begin eerst maar is met veel te bulken
wat is bulken eigenlijk jezelf helemaal vol douwen? met vette dinguh? sorry hoor voor me domme vragen... kon er niets over in de FaQ vinden :o
 
DVD zei:
wat is bulken eigenlijk jezelf helemaal vol douwen? met vette dinguh? sorry hoor voor me domme vragen... kon er niets over in de FaQ vinden :o

Ik had net mijn leeftijd er even bij gezet.

Maar Bulken is meer eten dan je verbruikt per dag zodat je meer massa aan zet. Dan wel schoon bulken
 
Dude! mooie leeftijd om te beginnen met bouwen! Je traint hard, maar je eet waarschijnlijk dan niet goed genoeg om massa aan te zetten! DUS, even snel naar het subforum voeding, fix voor jezelf een schema, post het in de subforum voeding dan zal de rest je ermee helpen wat weg mag en wat mag blijven!
Komt helemaal goed met je!
 
Yo Sage ;)

Bulken is ongeveer 500 cals boven je onderhoud gaan zitten het gemiddelde onderhoud van een man van jouw leeftijd is 2500 cals dus als je wilt gaan bulken moet je hier met 500 cals boven gaan zitten dus 3000, Zorg dat je schone voeding binnen krijgt dat wil zeggen voeding waar niks aan toegevoegd ... waar zo weinig mogelijk verzadigde vetten in zitten.

Zorg dat je minimaal 2-3 gram per kilogram lichaams gewicht aan eiwitten krijgt om fatsoenlijk te kunnen groeien. Sla s ' ochtends het ontbijt niet over en begin met een stevige maaltijd zoals Brinta + halfvolle melk en eventueel een shake voor de extra eiwitten.

Hou je dit een periode goed vol dan zul je merken dat je snel zult groeit. Waarschijnlijk neemt je kracht hierdoor ook toe.

Zorg dat je om de 2,5 - 3 uur eet. en dan steeds ervoor zorgen dat je eiwitten en koolhydraten binnen krijgt.

En nog een laatste tip lees dit forum goed door staat veel goede informatie op.
 
VRETEN JOHN!!! en dan zal je resultaat krijgen, genoeg trainen ,ga tot het uiterste in al je tariningen ,laat jespieren genoeg rusten en zie dat je genoeg eiwitten binnen krijgt
 
Back
Naar boven