AndroidHealthClinic

het begin (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vreten is makkelijker gezegd as gedaan ken vreten en doen wat ik wil kom geen reet aan :p dus dat is nog is een probleem
 
DVD zei:
vreten is makkelijker gezegd as gedaan ken vreten en doen wat ik wil kom geen reet aan :p dus dat is nog is een probleem


dit hoor ik vaak genoeg. Maar waarschijnlijk denk je dat je veel eet tot dat je pas echt gaat eten!! Ik eet 4500 kcal per dag schoon. Als jij komende week aan de 3000 kcal per dag komt schoon is dat al een hele prestatie. Dan pas weet je wat echt vreten is.

Ik eet vaak een maaltijd. Doe er een half uur over om het met tegenzin naar binnen te werken en anderhalf uur later staat er weer een maaltijd voor mijn neus.

Eet smakelijk :D
 
en nu heb ik zin om helemaal los te gaan op een boksbal ofzo :@ :mad:
 
Smoothmold zei:
dit hoor ik vaak genoeg. Maar waarschijnlijk denk je dat je veel eet tot dat je pas echt gaat eten!! Ik eet 4500 kcal per dag schoon. Als jij komende week aan de 3000 kcal per dag komt schoon is dat al een hele prestatie. Dan pas weet je wat echt vreten is.

Ik eet vaak een maaltijd. Doe er een half uur over om het met tegenzin naar binnen te werken en anderhalf uur later staat er weer een maaltijd voor mijn neus.

Eet smakelijk :D

Ha!!!!!!!! een boterham met pindakaas, op het eind van de dag heb ik er zo genoeg van dat je gewoon echt 3 kwartier over dat nasty ass sneetje brood doet. AND IT'S HARD BWOY! DAMN HARD!. man o man, je moet echt kunnen eten tegen je zin anders schiet het niet op
 
DVD zei:
vreten is makkelijker gezegd as gedaan ken vreten en doen wat ik wil kom geen reet aan :p dus dat is nog is een probleem
Bullshit gewoon. Dat kon ik ook altijd dacht ik, tot ik goed ging eten...

Zoek hier in het voedingforum maar naar schema's, niet te makkelijk doen en hier alles gaan vragen, want daar is dit foto gedeelte niet voor. Gewoon wat moeite erin stoppen, als je dat niet eens wilt kun je beter niet eens met bb'en beginnen.
 
benchMarc zei:
Bullshit gewoon. Dat kon ik ook altijd dacht ik, tot ik goed ging eten...

Zoek hier in het voedingforum maar naar schema's, niet te makkelijk doen en hier alles gaan vragen, want daar is dit foto gedeelte niet voor. Gewoon wat moeite erin stoppen, als je dat niet eens wilt kun je beter niet eens met bb'en beginnen.


bench heeft gesproken :cool:
 
Smoothmold zei:
dit hoor ik vaak genoeg. Maar waarschijnlijk denk je dat je veel eet tot dat je pas echt gaat eten!! Ik eet 4500 kcal per dag schoon. Als jij komende week aan de 3000 kcal per dag komt schoon is dat al een hele prestatie. Dan pas weet je wat echt vreten is.

Ik eet vaak een maaltijd. Doe er een half uur over om het met tegenzin naar binnen te werken en anderhalf uur later staat er weer een maaltijd voor mijn neus.

Eet smakelijk :D

Man, vreten is zwaar! Vandaag nog maar is ervaren. Het is bovendien nog enorm warm weer ook, dus veel drinken. De combi meer drinken (vandaag een dikke 5 liter water) dan dat je gewoon bent door de hitte en meer eten (ca 3500kcal) dan dat je gewoon bent voor spiergroei, is gemaan zwaar. Heb net voort slapen gaan men laatste bak kwark moeizaam naar binnen gewerkt, de manier hoe ik het naar binnenpropte was echt nie meer om aan te zien, juist een baby. Wat ik in mijn mond stopte kwam er voor de helft weer uit, ik kan echt niet meer slikken, kvoel me juist een luchtballon nu. :(
 
On topic: vind wel dat ie relatief goede triceps heeft de topicstarter
 
Idd , trainen als een beest maar geen resultaat. Moet je niet verder zoeken. Je spieren hebben niet voldoende brandstof man dus kunnen ze nooit groeien. Bulken dus en dit tot kokhazend toe. In het slechtste geval de boel mixen tot een drinkbare brij, neus toe knijpen als je de smaak te goor vindt en slikken maar :D

Lees maar eens dit verhaaltje en je weet hoe een doorsnee dag van een BB'er er uit ziet: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=7926
 
heb het verhaal gelezen en ik ga ervoor ik ga vreten vor life!! wil gewoon dat betere lichaam ik ga gewoon knallen!! spiertjes hier kom het eten!!!
 
2 nieuwe foto's op de begint pagina van me rug misschien dat ook gelijk iemand weet wat die littekens ofzo zijn?
 
Als je voeding eenmaal in orde is met een bulkschema dan gaat het helemaal goedkomen bro.

Alvast succes. Coole tattoo trouwens :)
 
Let op je houding!

Je staat, zoals veel jongens doen, met je schouders naar voren, waardoor je eigenlijk gaat hangen. Je houding moet goed zijn, dat ziet er a. beter uit en is b. veel beter voor je lichamelijke gesteldheid (gewrichten, enz.)

Borst vooruit, schouders lichtelijk naar achteren!

Voor de rest veel eten en goed trainen.

scuces
 
suc6 met trainen, bulken is idd de manier om massa te maken in combinatie natuurlijk met lekker zwaar trainen:D


( die schrammen op je rug zijn niet toevallig van een vriendin?:eek: )
 
klusmier zei:
suc6 met trainen, bulken is idd de manier om massa te maken in combinatie natuurlijk met lekker zwaar trainen:D


( die schrammen op je rug zijn niet toevallig van een vriendin?:eek: )
was het maar zo dan wist ik waarvan het kwam alleen de schrammen op me schouders:P die op me onderrug zal ik echt niet weten..
 
Lekker bulken en je komt er wel. Precies aanleg voor triceps?
En je schouderbladen zitten niet gelijk, rechter zit precies hoger ofzo? ???
 
Samu zei:
Lekker bulken en je komt er wel. Precies aanleg voor triceps?
En je schouderbladen zitten niet gelijk, rechter zit precies hoger ofzo? ???
Weet niet hoe het komt weet wel dat ik er af en toe last van heb.. en precies aanleg voor triceps? kan je die iets voor me ophelderen?

thnx
 
DVD zei:
Weet niet hoe het komt weet wel dat ik er af en toe last van heb.. en precies aanleg voor triceps? kan je die iets voor me ophelderen?

thnx
Je triceps zien er, vergeleken met de rest, toch al iets beter ontwikkeld uit. :)
Als je last hebt aan je schouder, ga je best eens langs de dokter. Die kan je doorverwijzen naar een fysio. Als je nu al last hebt, krijg je er misschien nog meer last van als je zwaar begint te trainen.
 
Samu zei:
Je triceps zien er, vergeleken met de rest, toch al iets beter ontwikkeld uit. :)
Als je last hebt aan je schouder, ga je best eens langs de dokter. Die kan je doorverwijzen naar een fysio. Als je nu al last hebt, krijg je er misschien nog meer last van als je zwaar begint te trainen.
been there done that helpte geen ruk heb 1 jaar fysio gedaan mar helpt geen reet heb gelukkig een lieve vriendin die lekker kan masseren.. :D en armen train ik dagelijks thuis ja als ik even tijd heb na het trainen heb je het mooi pomp effect mag van mij wel blijven:D

omtrek gespannen is trouwens maar 33.8 cm
 
Back
Naar boven