XXL Nutrition

Het Begin

Bezoekers in dit topic

EdZo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
90kg
Hallo Binkies:)

lengte: 184
Gewicht: 90KG
Fitness: 2.5 jaar
Doel: Bodybuilder worden

Toen ik 10 jaar was begon het allemaal, grotere armen krijgen.
heel veel bicep oefeningen gedaan maar het hielp toen niks, elk jaar had ik een moment van dat ik de dumbells thuis pakte en er voor ging MAXIMAAL 2 weken en toen hield de motivatie op...

De middelbare school brak aan en ik was de dunste van allemaal, maar als ik me arm aanspande dan zag je wel een kleine bal maar die hielp niet, gepest? ja .. Kon ik er wat aan doen? nee.. ik was de kleinste dus het makkelijkste om mee te gooien :(

Toen begon het MBO, tussen alle oudere jongens was ik nog de kleinste maar nu was het tijd voor verandering.
Ik weet dat ik rond de 75KG altijd woog, na dik 1,5 maand was het al 82KG +/- met behulp van de Whey shake.
Dik een jaar door getraind en kwam uit op 90KG +/- .
mijn armen TOEN:
slap: 36/37 cm
aangespannen 38/39 cm

Na soms een paar maanden trainen en soms weer niet ben ik in 2016 goed begonnen met trainen en ging het erg lekker, tot een paar maanden geleden.

Elke keer de motivatie filmpjes kijken op Youtube naar de bekende Kevin Levrone. Prachtig.
Elke school pauze keek ik wel 10 filmpjes van hem ken ze nu volgens mij bijna allemaal :)

3 weken geleden begonnen met Anabolen.......
Stom? tja.. van fouten leer je.
Heb ik er spijt van? weet ik niet..

mijn eerste kuur:

Ik gebruik Dianabol 10mg tabletten, in de ochtend rond 07:00 neem ik er een
dan een half uur voor trainen neem ik er 2 en half uur na het trainen neem ik er ook 2 dus in totaal gebruik ik 50 mg per dag.
het verschil zie ik zelf niet echt..
merk ook niet iets geks, wel last gehad van diarree maar voor 2 dagen dus kon het wel hebben :D

dus me pillen waren op en kwam ik met het idee laat ik er nog twee weken bij doen en dan gewoon 70 mg pompen, dat doe ik nu dus omdat ik van die 50 gewoon niks merk.
Mijn fitness maat die gebruikt hetzelfde maar duidelijk verschil te zien.
Maar bij mij Duidelijk niks.

mijn armen zijn nu
slap 36/37 cm
aangespannen 42cm

toch raar dat alles groeit rug, nek, borst, benen, kuiten, onderarmen, schouders.
BEHALVE me armen...

Dus ik gebruik nu rond 07:00 1 pil en half uur voor trainen neem ik er 3 na het trainen 2 en voor het slapen 1.
twee weken lang en ik train flink altijd 1.5/2 uur soms wel 2.5 uur.

zover mijn verhaal,
wat vinden jullie ik hoor het graag>
ben zeer benieuwd wat jullie me kunnen leren.
aangezien ik nog maar net deze wereld inloop, en dat met een blinddoek.

Groetjes,

Ed

Hallo Binkies:)

lengte: 184
Gewicht: 90KG
Fitness: 2.5 jaar
Doel: Bodybuilder worden

Toen ik 10 jaar was begon het allemaal, grotere armen krijgen.
heel veel bicep oefeningen gedaan maar het hielp toen niks, elk jaar had ik een moment van dat ik de dumbells thuis pakte en er voor ging MAXIMAAL 2 weken en toen hield de motivatie op...

De middelbare school brak aan en ik was de dunste van allemaal, maar als ik me arm aanspande dan zag je wel een kleine bal maar die hielp niet, gepest? ja .. Kon ik er wat aan doen? nee.. ik was de kleinste dus het makkelijkste om mee te gooien :(

Toen begon het MBO, tussen alle oudere jongens was ik nog de kleinste maar nu was het tijd voor verandering.
Ik weet dat ik rond de 75KG altijd woog, na dik 1,5 maand was het al 82KG +/- met behulp van de Whey shake.
Dik een jaar door getraind en kwam uit op 90KG +/- .
mijn armen TOEN:
slap: 36/37 cm
aangespannen 38/39 cm

Na soms een paar maanden trainen en soms weer niet ben ik in 2016 goed begonnen met trainen en ging het erg lekker, tot een paar maanden geleden.

Elke keer de motivatie filmpjes kijken op Youtube naar de bekende Kevin Levrone. Prachtig.
Elke school pauze keek ik wel 10 filmpjes van hem ken ze nu volgens mij bijna allemaal :)

3 weken geleden begonnen met Anabolen.......
Stom? tja.. van fouten leer je.
Heb ik er spijt van? weet ik niet..

mijn eerste kuur:

Ik gebruik Dianabol 10mg tabletten, in de ochtend rond 07:00 neem ik er een
dan een half uur voor trainen neem ik er 2 en half uur na het trainen neem ik er ook 2 dus in totaal gebruik ik 50 mg per dag.
het verschil zie ik zelf niet echt..
merk ook niet iets geks, wel last gehad van diarree maar voor 2 dagen dus kon het wel hebben :D

dus me pillen waren op en kwam ik met het idee laat ik er nog twee weken bij doen en dan gewoon 70 mg pompen, dat doe ik nu dus omdat ik van die 50 gewoon niks merk.
Mijn fitness maat die gebruikt hetzelfde maar duidelijk verschil te zien.
Maar bij mij Duidelijk niks.

mijn armen zijn nu
slap 36/37 cm
aangespannen 42cm

toch raar dat alles groeit rug, nek, borst, benen, kuiten, onderarmen, schouders.
BEHALVE me armen...

Dus ik gebruik nu rond 07:00 1 pil en half uur voor trainen neem ik er 3 na het trainen 2 en voor het slapen 1.
twee weken lang en ik train flink altijd 1.5/2 uur soms wel 2.5 uur.

zover mijn verhaal,
wat vinden jullie ik hoor het graag>
ben zeer benieuwd wat jullie me kunnen leren.
aangezien ik nog maar net deze wereld inloop, en dat met een blinddoek.

Groetjes,

Ed
Van fouten leer je zeg je... Je lijkt me toch gewoon voort te doen? Eerst een voedingsschema maken, een trainingsschema, dit consequent volgen en dan pas naar "extraatjes" zoeken. Leer eerst eens die structuur een tijd vol te houden ipv wat te trainen wanneer je er zin in hebt (zo komt het over).

Voeding en/of training niet op orde en dan afvragen waarom de dianabol niks voor je doet. Ok dan maar de dosis verhogen.

Als je maat er wel op groeit doe jij iets verkeerd en ligt het niet aan de dianabol.

Ik heb gasten geweten die groeiden op 30 a 40 mg de week.Die hadden hun voeding en training wel op orde.

laat ik het zo zeggen,

Ik ben een elektricien in opleiding, ik werk van 7:30 tot 5 uur.
Na werk is het eten en na een half uur ben ik in de sportschool te vinden.
Elke dag bijna minimaal 6 dagen :)
soms kan ik niet een dag trainen omdat er dan overgewerkt moet worden maar dan train ik de volgende dag gewoon weer vol zonder problemen.
de structuur zit erin geloof me.
wat ik eet?

elke dag neem ik 5 broodjes met kalkoenfilet en komkommer, 1 banaan en 2 liter water mee naar werk, soms moet ik nog 1 liter bijvullen dus gemiddeld 2,5 liter per dag alleen op het werk.
dan na het werk neem ik bij het eten meestal kip met rijst, 1 liter water standaard.
in de sportschool ligt het eraan als ik me helemaal kapot train dan heb ik 3 liter water alleen al nodig in de sportschool.
als ik normaal train dan heb ik maar 2 liter nodig.
verder drink ik geen gekke dingen, alcohol al helemaal niet koffie ? nee dankje, roken NO way..

kern gezond denk ik :d

ik groei wel maar ik denk als ik Dianabol gebruik dan zouden me armen toch wel minimaal op 41 cm mogen zitten ?

als ik train dan is het altijd per spiergroep 5 oefeningen met minimaal 4 sets van 8 of 12 reps.

5 sneetjes brood en 1 rijstmaaltijd op een dag? Geen wonder dat je niet groeit als dat alles is wat je eet...
Als je echt een grote avondmaaltijd eet zal dit net aan 1500 kcal zijn....

Ik zou eerst je voeding en training maar eens op orde gaan brengen. Dat zal je meer opleveren.

5 sneetjes brood en 1 rijstmaaltijd op een dag? Geen wonder dat je niet groeit als dat alles is wat je eet...
Als je echt een grote avondmaaltijd eet zal dit net aan 1500 kcal zijn....

Ik zou eerst je voeding en training maar eens op orde gaan brengen. Dat zal je meer opleveren.

Klopt je hebt gelijk, me avond eten is aardig groot plus ik eet na het trainen dezelfde portie dus het is altijd dubbel avond eten,
Wat zou ik nog meer kunnen eten voor een hoge kcal?

Een oude post van me hieronder kan je helpen om alles te berekenen.

je kan je onderhoud berekenen op verschillende sites op internet maar ook in de bijgevoegde sheet. Maar hou er rekening mee dat dit een berekening is. Een schatting gebaseerd op formules.
Je echte onderhoud bepaal je door een xxxx aantal kcal te eten en als je dan met je huidige activiteit in gewicht gelijk blijft is dat je onderhoud.

Qua voeding moet je zelf kijken wat je lekker vind en wat er in je schema past.

Voeding die je kan nemen:
Koolhydraten: havermout, rijst, pasta, aardappelen, zoete aardappel, wraps, pannenkoeken, brood, crackers etc.
vetten: eieren, pinda's, pindakaas, noten, olie, roomboter, vette vis, avocado, pure chocolade, zaden en pitten etc
Eiwitten: eieren, vlees, vis, kip, melk, kwark, yoghurt etc

Sausjes kan je ook best wel nemen. Mits het in je macro's past.

Met deze voedingsmiddelen kan je best een schema maken.

Maak een schema voor jezelf en post hem hier. Dan kunnen wij je mogelijk verder helpen.
succes.

afvallen/aankomen moet niet te snel gaan. In het begin kan het wat sneller gaan zeg rond de 1 kg per week. Maar over het algemeen richt een beetje op 0,5 kg per week.

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik de bijgevoegde excel sheet
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Vul wel je eigen voedingsmiddelen in in de calorietabel.
Dus bij een product wel even de kcal en ekv van JOUW product invullen.
Staat iets er niet in dan vul je dat in op een plek van iets wat je niet eet.

en daarnaast uiteraard trainen

Bijlagen

• schema leeg.xlsx
    116 KB · Weergaven: 72
Ed volg Marina!!! track is wat je eet... je lijkt mij overdag nog redelijk druk in de weer ook als elektricien.

Dankjewel Marina voor de goede les :)
Ik ga meteen aan de bak alles de aankomende weken opschrijven en opletten met wat ik eet, net even snel in de tabel wat ingevuld komt erop neer dat ik 4800 kcal nodig heb per dag.. en ik kom niet eens aan de 2500 kcal denk ik vandaar dat er niks gebeurt met me lichaam..

Daanski, ga ik zeker doen ;) kan zien dat Marina een Pro is

En ja als elektricien is me t-shirt nooit droog laten we zeggen als ik bij zou houden hoeveel km ik op een dag loop verklaren jullie me voor gek ;)

4800 :fire::fire: daar kan iemand met een bureaujob maar van dromen.

Back
Naar boven