MuscleMeat

het begint weer te kriebelen ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I.R.O.N.

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
95
Waardering
0
Wil binnenkort weer een beroep doen op AAS.

Laatste kuur is 8 maanden geleden.. dit was WIN/PRIMO
beiden inject.

Was toch tevreden over deze milde kuur...5 kilo erbij en 3,5 vastgehouden.

Ik ben 22 en schommel nu rond de 80 kg.

Zal ik nu als ik wederom deze kuur gebruik nog massa aankomen? of zal er dit keer een DECA/PRIMO kuur uit de kast moeten worden getrokken?

Wat is wijsheid ?
 
Tuurlijk begint 't weer te kriebelen. Niet bij de tepels hopelijk.
't wordt weer voorjaar. Tijd om bollen te planten.
 
Zou je dan niet gewoon een kuur doen met een basis van test.?
Komt toch het dichtst in de buurt van je eigen stoffen he.
Met deca leg je toch vaak je little hanky wel ff plat....

8 weken test ent. 500mg ofzo? met 6weken een oral erbij o.i.d.
en nakuur niet vergeten....

Overigens no offence, maar als ik met een kuur maar 3,5 kg zou winnen zou IK er niet aan beginnen......

Hoe zag je kuur er toen uit?
 
Hoe zag je kuur er toen uit?

Week: Primo: Winstrol: HCG:
1 1x 2x -
2 1x 2x -
3 1x 2x -
4 1x 2x -
5 1x 2x -
6 1x 2x -
7 - - 3x

En om nog ff teruf te komen op de gewonnen kg. Mijn timing voor deze cyclus was een beetje ongelukkig. Namelijk precies 7 weken voor vertrek naar Kreta voor vakantie (2 weken).
Dit zal de terugval ook een handje hebben meegeholpen.
 
Shit schema is beetje vertieft op forum beland. Maar HCG in week 7 (3x).

Matthieu: je hebt het over Test. ent en een oral.
Welke oral(s) zouden bij Test in aanmerking komen?
Ben zelf beetje huiverig voor d-bol.
 
Hm ja je moet wel weten dat ik hier niet zo heel veel vanaf weet hoor.

Maar ik vind gewoon dat bij een massa kuur een vorm van test als basis moet dienen.

Je kan er ook een andere inject bijdoen natuurlijk. Wat beter is voor je lever. En je zit niet constant aan de tabletten of course.

Misschien test/deca? Ik zou die kuurschema's hier op het forum eens doorbladeren dan ofzo.
Ik heb hier geen ervaring mee, dus ik ga je niet iets aanraden waar ik zelf niet veel van weet.
Dit komt dus puur voort uit theoretische kennis en hetgeen wat ik er over gelezen heb.


Over die terugval, ik denk dat je timing dan inderdaad nogal ongelukkig lag.
 
hoe lang ben je? want als je rond de 1,85 bent vind ik het niet slim te kuren..

22 jaar en maar 80 kg en 185cm dat betkend dat je nog heel veel uit voeding en training kan halen.
 
Originally posted by Champ
hoe lang ben je? want als je rond de 1,85 bent vind ik het niet slim te kuren..

22 jaar en maar 80 kg en 185cm dat betkend dat je nog heel veel uit voeding en training kan halen.

Mee eens bro.
 
5 kilo erbij en 3,5 vastgehouden???

Na advies van board members gevolgd te hebben en mijn training en eetschema aangepast te hebben, ben ik 2.5 Kilo aangekomen in 3 weken en mijn VET% is maar met 0.2% omhoog gegaan.

ZONDER AS!

3.5KG erbij met KUUR is ERG Weinig volgens mij
 
Voordat iedereen negatief is..

Primo en winstrol zijn beide DHT derivaten.. dus de combi is niet echt super.. je kan beter verschillende produkten stacken.

DHT hecht sterk aan de AR, maar is niet super anabool.. meer androgeen..
Dat zou een reden zijn waarom je niet veel bent aangekomen.
Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat het dus wel kwaliteit kan geven zonder (veel) vocht.
Het feit dat je dus iets bent afgevallen na de kuur kan duiden op een slechte na kuur met clomid of gewoon een slechte algemene training en voeding.

Mijn advies is ga hard trainen en veel eten.. dan kom je er wel. :thumbup:

En als je toch voor een kuur kiest, stack dan verschillende produkten.

Of doe als een maat van me. verkoop je auto en koop een echte kuur met HGH en AS hij is 20kg aangekomen in 4 maanden en heeft alles nog..
 
Nou, mijn bmwtje inruilen....slik! nee, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.

But thanX anyway!
 
Originally posted by Champ
Of doe als een maat van me. verkoop je auto en koop een echte kuur met HGH en AS hij is 20kg aangekomen in 4 maanden en heeft alles nog..

:eek: dan moet je wel erg graag willen kuren als je zelfs je wagen ervoor verkoopt. Dat zou ik nooit doen, en ik heb zelfs 2 wagens.
 
Ik heb me auto verkocht zodat ik me supps en voeding kan betalen.. plus dat ik nu dagelijks 12 km heen en 12 km terug fiets, perfecte cardio in de cuttingfase..
 
Originally posted by richard2003
5 kilo erbij en 3,5 vastgehouden???

Na advies van board members gevolgd te hebben en mijn training en eetschema aangepast te hebben, ben ik 2.5 Kilo aangekomen in 3 weken en mijn VET% is maar met 0.2% omhoog gegaan.

ZONDER AS!

3.5KG erbij met KUUR is ERG Weinig volgens mij



Misschien als je jong bent is 3,5 van de 5 kg overhouden van een kuur weinig, maar als je rond de dertig bent of genetisch niet zo talentvol bent aangelegd is het normaal.
 
Laatst bewerkt:
Zo is het maar net.. heb het tenger postuur deels van mijn vader overgenomen... shit happens !
Maar het voordeel van moeilijk vet aan te zetten.. !
 
Back
Naar boven