Fitness Seller

Het belang van Nolvadex en Proviron tijdens je kuur:

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
13
Ik heb weer een schrijf-aanval dus hier een stukje:

Waarom lopen er toch zoveel Big Guys rond in je sportschool met gyno die zich niet laten helpen?

Veel jongens zien het gebruik van met name Nolvadex en Proviron tijdens de kuur als het om zeep helpen van je gains.

Oftewel: Ze gebruiken die producten niet omdat het hun vooruitgang zou remmen.

Ik heb een verhaaltje hier liggen van een auteur die netjes uitlegt dat deze producten de lichaamseigen HGH zou remmen, die je zo hard nodig hebt om je lichaam in anabolische staat te brengen.
Veel mensen gaan daar echt vanuit en weigeren dus iets aan hun gyno-vorming te doen.

Echter, eenmaal aan het einde van de kuur is de schade onherstelbaar en is het volgende station: de plastische chirurg. En dat is velen even veel te ver.
Bovendien moet je zorgen dat je ziekenfonds zo vriendelijk is dit te vergoeden want anders ben je financieel het haasje.

...Enne, wat dacht je ervan als je ziekenfonds weet dat je een gyno-verwijdering gaat ondergaan?
Dat betekent dat je op de wip komt te staan, je ziekenfonds wordt uitgegooid of meer premie kan gaan betalen omdat je willens en wetens je gezondheid in gevaar brengt, dat doen rokers ook maar die tellen even niet mee: JIJ bent bezig met het innemen van verboden stimulerende middelen die schadelijk zijn voor je gezondheid.....

...En dat allemaal omdat je geen Nolva of Provi tijdens je kuur wilde nemen.....

Keep this in mind, volgende keer als je gaat kuren: Hou het bij de hand, voor het geval dat.

Groetjes,

DBC01.

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat de meeste wel weten dat ze nolvadex of proviron bij de hand moeten houden die hier op het forum zitten. Probleem is dat er nog talloze argeloze gebruikers zijn. de "Big Guys rond in je sportschool met gyno".

Ik vind eigenlijk dat het een soort van taak is van het personeel dat in de sportschool staat om een degelijke voorlichting te geven en eventuele gebruikers erop te wijzen.

Zag ook eens een enorme brede gast in onze gym was er 1 keer en trainde met wat andere grote gasten die er vaker kwamen en gaf ze wat begeleiding, hij trainde met een hempie en bij een oef schoot ze hempie een beetje opzei en het leek wel een zwangere vrouw echt tepels van 1-2 cm heel erg vies

bro, dat heb ik ook zonder AS, je weet nooit zeker dat 't van AS is.

enrico zei:

:stupid:

Ik heb 't ook :(, maar is dus gewoon uit de puberteit, en het trekt nog niet weg, al is het wel ietsje minder erg dan dat het was. Maar ik ben bang dat het niet meer wegtrekt, ook niet door medicatie oid...

medicatie deed 't bij mij beteren, maar weg is 't ni, als je goed cut bent valt 't wel minder op...

Tja Dylan,
Deze post is ook niet bedoeld voor mensen zoals jij die blijkbaar weten wat ze moeten doen.
Op een gemiddeld BB-board 'wonen' er echter wel HONDERDEN lurkers die nooit posten maar wel e.e.a. lezen.

Die lurkers zoeken informatie.

Of een oplossing voor hun probleem zonder zich in een discussie te mengen.

En voor die groep is het misschien interessant.

Als je niet zeker weet of je de gyno van AAS hebt, kun je altijd (wel snel na constatering) een bloedtest laten doen. Die kan veel uitwijzen over je hormoonbalans.

Heb ik dus ook, afgelopen week voor de zoveelste keer naar de kinderarts (jaja, ik ben nog maar 17) geweest, omdat het niet weggetrokken is. Hij heeft me nu doorverwezen naar een plastisch chirurg, maar het is nog maar de vraag of die het ernstig genoeg vindt om het te laten opereren...

enrico zei:

Kerel als jij die vent gezien had dan is het eerste wat in je opkomt GYNO ik schatte m op 1.85 m met kilotje of 110 en een bf van 10-15%

"I'm not HUGE im a ****ing BEACHBOY"

LOL :)

Super.

Juriaan zei:
Kerel als jij die vent gezien had dan is het eerste wat in je opkomt GYNO ik schatte m op 1.85 m met kilotje of 110 en een bf van 10-15%
IK heb ook GYNO en van men puberteit :p
bro, als hij dat ook van zen jeugd heeft en 't niet heeft laten opereren wil dat niet noodzakelijk zeggen dat hij dom omgaat met AS.
70% kans van wel, maar zeker ben je nooit.
Ik word door mijn gyno ook vaak beschuldigt van AS-gebruik...

Je kan ook gyno van de puberteit hebben en OOK nog dom met AAS omgaan :) :) :)

dan ben je helemaal de sigaar :D
indd. dat kan, maar je moet niet te vroeg conclusies trekken als je de persoon zijn achtergrond niet kent...

Ja duh dat je het vanaf je pubertijd hebt maar als jij een vent ziet die HUGE is met nog wat lekkere vulkanen op ze rug met enorme tepels wat denk je dan ;)

jah jah, ik geef 't op :D
ik zou 't ook denken, geef 'k toe :D

Back
Naar boven