MuscleMeat

het beruchte BB-buikje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2003
Berichten
3.356
Waardering
4
Ik vraag me af waar bb en ex-bb toch dat smerige buikje van hebben gekregen?
Zijn de darmen een metertje langer geworden door de AAS waardoor ze uitpuilen? Of is het puur van het vele vreten?

Ik weet dat wanneer je veel met test hebt gewerkt je veel makelijker vetcellen aanzet als je het sap niet meer neemt. Ken iemand die vroeger wedstrijden gedaan heeft en nu een pens heeft van een notoire zuiplap. En hij is 33 jaar oud (!)

Is het echt zo dat wanneer je eenmaal aan bodybuilding verknocht raakt, je dit tot je dood zal moeten blijven doen enkel en alleen omdat je anders als een plumppudding in elkaar stort?

Tis wel een stok achter de deur om het vol te houden, dat wel ja.
En wat als ze je bodybuilden nood gedwongen op moet geven (prive omstandigeheden of blessure)?
Ik denk dat afbouwen sowieso moet als je fanatiek traint (ivm sporthart).

Zo, ik heb mijn hart gelucht. Hoop op vele reacties!
Met vriendelijke groet, JuggerNaut....
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by JuggerNaut
Ik vraag me af waar bb en ex-bb toch dat smerige buikje van hebben gekregen?
Zijn de darmen een metertje langer geworden door de AAS waardoor ze uitpuilen? Of is het puur van het vele vreten?

Ik weet dat wanneer je veel met test hebt gewerkt je veel makelijker vetcellen aanzet als je het sap niet meer neemt. Ken iemand die vroeger wedstrijden gedaan heeft en nu een pens heeft van een notoire zuiplap. En hij is 33 jaar oud (!)

Is het echt zo dat wanneer je eenmaal aan bodybuilding verknocht raakt, je dit tot je dood zal moeten blijven doen enkel en alleen omdat je anders als een plumppudding in elkaar stort?

Tis wel een stok achter de deur om het vol te houden, dat wel ja.
Maar ik denk dat het gros hier op het forum niet getrouwd is en nog geen koters rond heeft lopen. En wat als ze het bodybuilden op moeten geven door hierboven genoemde zaken?
Ik denk dat afbouwen sowieso moet als je fanatiek traint (ivm sporthart).

Zo, ik heb mijn hart gelucht. Hoop op vele reacties!
Met vriendelijke groet, JuggerNaut....

Ben je net in elkaar geslagen door een bb, want zo te lezen heb je de pik op bb.
Denk nou niet dat iedereen vrijgezel is en geen kinderen hebben op dit forum, ik ben ook vader van een zoon van drie en woon gewoon net als andere bb, samen met mijn vriendin.

:)
 
Haha, nee ccnp. Wil af en toe de mensen een beetje prikkelen. Het kan niet altijd de loftrompet zijn toch?
Dat van trouwen en kinderen zal ik wissen. Was maybe net iets te ver...
Maar goed, Valt het jou niet op dan? dat van die buikjes?

Gr
 
Dat is idd iets wat pas de laatste jaren is gekomen.. lees maar eens de commentaren op de afdeling voor prof-foto's daar wordt er op ingegaan. Ik meen dat het met groeihormoon te maken heeft als mijn geheugen me niet in de steek laat.

Je bezorgdheid is terecht en ook precies de reden dat ik nooit of te nimmer zelf AS zou willen (of ik nu man of vrouw was).. ik heb (waarschijnlijk?) door insuline-resistentie een verstoorde hormoonspiegel en daardoor zowel te veel mannelijk hormoon als cortisol, die beiden uit cholesterol worden gemaakt..
Echter, het aller- aller- allerlaatste wat ik zou willen is aan een hormoonpil om dat weer in balans te brengen. Dat geldt dus ook voor 'de pil' die door miljoenen (wat zeg ik, miljarden?) vrouwen wordt geslikt en waar ze rare verschijnselen door krijgen zoals zo depri als een deur worden en frigide ook nog naar ik hoor!

Espi
 
Originally posted by JuggerNaut
Haha, nee ccnp. Wil af en toe de mensen een beetje prikkelen. Het kan niet altijd de loftrompet zijn toch?
Dat van trouwen en kinderen zal ik wissen. Was maybe net iets te ver...
Maar goed, Valt het jou niet op dan? dat van die buikjes?

Gr

tja, maar dat zijn toch bierbuikjes??????van het vele zuipen....:beerbang: :fart:
 
Meer gaan eten, meer experimentele middelen gaan gebruiken dan vroeger...

En als een BB stopt dan is het logisch dat spieren afnemen en vet toeneemt op de typisch mannelijke plaatsen...
 
Kan ook komen omdat bb'ers gewend zijn om veel te eten. Als ze dan stoppen met trainen, ja dan wordt je vanzelf dikker.
 
nee, ik bedoel dat je tegenwoordig echt heel erg uitgezette buiken ziet bij BBers die echt gortdroog zijn..

Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan vinden...

Espi
 
Plus het feit dat de meeste BB die stoppen zo gewend zijn aan veel eten en vaak eten. Vroeger toen ze fanatiek trainden kon dat. Nu zetten ze gewoon veel sneller vet aan. Blijf gewoon als noks 2-3 per week sporten, een uurtje fietsen en hardlopen. blijf relatief veel eiwit eten en niet teveel kh. en matig de porties gewoon.

Mijn trainingspartner is trouwens 42, heeft veel gekuurd, nu al 5 jaar niet meer, maar ziet er punt 1 uit als 30 doordat die ze hele leven gesport heeft, niet rookt en drinkt. Punt 2 heeft die het lichaam van iemand van 22, hij is nog steeds massief en vrij groot, niet meer zo groot als toen, hij wordt gewoon sneller vet, dus meer cardio, hoog in de eiwitten, laag in de kh en hij weet de gewonnen massa prima te houden, veel groter wordt die niet, maar veel kleiner ook niet en vetter ook niet. Hij is trouwens vader van een gezonde jongeman en al 15 jaar getrouwd.
 
Reden van de uitpuilende buiken is niet voor 100% zeker vast te stellen.
Zal een combinatie zijn van IGF-1/HGH/insuline.
En uiteraard de hoeveelheid voeding die ze naar binnen duwen, ik bedoel Jay Cutler loopt in off-season tegen de 8000-9500 cals aan.

Zelfs ik heb last van een "bolle" buik, komt gewoon puur door een groter wordende maag. Doe je niks aan.

En voor iedere sporter is plotseling stoppen catastrofaal, niet alleen voor BB.
 
hmmz...die bollere buik duit dus op een vergrote maag. Ik ben nu bijna op het eind van mijn kuur (zie logboek) en heb ook last van een bollere buik. Ik vreet me dan ook helemaal de tyfus. Hij krimpt toch wel weer he? zeg nou ja....

GrtZ, een 'bezorgde' JuggerNaut
 
Zoals Patrick al zij, die bolle buikebn van de laatste tijd komt doordat GH en insuline erg in opmars zijn gekomen.

Volgens mij groeien daar ook je organen van.


Althans, dat dacht ik. :)
 
insuline spuiten zorgt meer voor plaatselijke vetopslag
 
Back
Naar boven