AndroidHealthClinic

Het beste woord in BB-world (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tijdens trainen mot je niet lullen, hoogstens kreunen omdat dat klote gewicht het laatste setje zo zwaar weegt! :lifter:

denk dat het beste bb-woorden waar ik op kan komen is: levens sT / doorzettingsvermogen / motivatie
 
Man-Mountain zei:
Dude ??? meisjes horen geen 'dude' te zeggen liefje, das totaal ongepast.
Laat me niet meer zo schrikken.

ontopic

dieper

Als ik dude wil zeggen doe ik dat gewoon lieverd ???? :p
 
Joyce dudette jij rox! ;)
 
delguy zei:
Voor mijzelf het woord '........', omdat ik dat na iedere zware set zeg.

Hahaaa ik zeg wel meer. potverdomme k*thoeren enz. Meestal stilletjes in mezelf, men zou vreemd opkijken. :rolleyes:

Palen :thumbup:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Man-Mountain zei:
helaas snoepje, vanaf nu verbied ik t je.

Einde discussie


der heeft mij nog nooit iemand iets verboden schatje :mad: :D
 
duwe duwe duwe ja nog een klein stukje. :D
 
bur zei:
duwe duwe duwe ja nog een klein stukje. :D

lig je nu iemand te palen of heb je het over een dumbbell :D
 
Joyce zei:
der heeft mij nog nooit iemand iets verboden schatje :mad: :D

hm, slechte opvoeding, geeft niet, je bent nooit te oud om te leren :)

volgens mij heb ik gezegd 'einde discussie', was er iets aan die zin wat je niet begreep, snoezewoesje?>
 
Man-Mountain zei:
hm, slechte opvoeding, geeft niet, je bent nooit te oud om te leren :)

volgens mij heb ik gezegd 'einde discussie', was er iets aan die zin wat je niet begreep, snoezewoesje?>

is dit het begin van een mooie liefde?? ;)
 
Man-Mountain zei:
hm, slechte opvoeding, geeft niet, je bent nooit te oud om te leren :)

volgens mij heb ik gezegd 'einde discussie', was er iets aan die zin wat je niet begreep, snoezewoesje?>

ben blond he, wij willen niet begrijpen snoepertje ;)
 
Joyce zei:
ben blond he, wij willen niet begrijpen snoepertje ;)

geeft niet, domme vrouwen moeten er ook zijn he, om mijn biertje bijv te halen :thumbs:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Favoriet:

KOMAAN SLET!!! (als ik die laatste reps eruit moet krijgen)
en GDVRDMMMMM!!! (ik mompel veel tijdens zware sets :D)
 
koetje zei:

Waarom zo'n moeilijk gedoe daarover er zijn al meer topics vervuild met die discussie, destijds nog met ene Reynogwat. Kanker is z'n betekenis al zowat verloren en dient vooral als agressieve krachtterm. En toegegeven als je het zwaar hebt dan is kanker de best in de mond liggende term om er uit te kreunen. Niet in de laatste plaats omdat je tijdens de aaaaa klank wat lucht uit kan blazen, wat de druk op je hoofd doet afnemen.
 
Man-Mountain zei:
geeft niet, domme vrouwen moeten er ook zijn he, om mijn biertje bijv te halen :thumbs:


sorry nog ff off topic maar dit kan ik niet over mijn kant laten gaan.

NEVER NEVER zal ik een biertje of iets anders voor je halen DUDE :mad: :D
 
MightyDuck zei:
Waarom zo'n moeilijk gedoe daarover er zijn al meer topics vervuild met die discussie, destijds nog met ene Reynogwat. Kanker is z'n betekenis al zowat verloren en dient vooral als agressieve krachtterm. En toegegeven als je het zwaar hebt dan is kanker de best in de mond liggende term om er uit te kreunen. Niet in de laatste plaats omdat je tijdens de aaaaa klank wat lucht uit kan blazen, wat de druk op je hoofd doet afnemen.

Ik heb zelfs negatieve karma mogen ontvangen. Jezus, het is maar een woord, het is niet dat ik kanker goedkeur ofzo :rolleyes:, en ja ik ken ook genoeg mensen die aan kanker zijn overleden. Een goede vriend van mij lijdt er zelfs aan, hij gebruikt het woord zelf ook als scheldwoord, dus waar praten we over? :rolleyes:
 
Back
Naar boven