AndroidHealthClinic

Het beste woord in BB-world (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

delguy zei:
Ik heb zelfs negatieve karma mogen ontvangen. Jezus, het is maar een woord, het is niet dat ik kanker goedkeur ofzo :rolleyes:, en ja ik ken ook genoeg mensen die aan kanker zijn overleden. Een goede vriend van mij lijdt er zelfs aan, hij gebruikt het woord zelf ook als scheldwoord, dus waar praten we over? :rolleyes:

ik denk persoonlijk dat je beter dat woord niet meer in deze topic moet gebruiken. omdta het woord kanker bij veel mensen emotionele gevoelens op wekt, veel mensen leiden aan deze ziekte en vaak gaat het gepaard met de dood. daarom is het een rot woord. Dat jij het niet verkeerd bedoeld snap ik wel maar het is denk ik gewoon een emotioneel iets
 
Joyce zei:
sorry nog ff off topic maar dit kan ik niet over mijn kant laten gaan.

NEVER NEVER zal ik een biertje of iets anders voor je halen DUDE :mad: :D

haha jij bent grappig, maak je niet zo druk joh, je mag ook best een biertje voor me kopen :D
 
Man-Mountain zei:
haha jij bent grappig, maak je niet zo druk joh, je mag ook best een biertje voor me kopen :D

:D :D :D :D :D :D :D :eek:
 
Ligghhtweiggghht !!
 
Explosiviteit.......... BOOMMMMM :cool:
 
delguy zei:
Ik heb zelfs negatieve karma mogen ontvangen. Jezus, het is maar een woord, het is niet dat ik kanker goedkeur ofzo :rolleyes:, en ja ik ken ook genoeg mensen die aan kanker zijn overleden. Een goede vriend van mij lijdt er zelfs aan, hij gebruikt het woord zelf ook als scheldwoord, dus waar praten we over? :rolleyes:

So zelfs dat nog wel :roflol:
 
Ok kinders, ik heb het topic gezuiverd van het onnodig rondsmijten met enge ziektes, met het verzoek dit ook niet te herhalen.

En tevens het verzoek zoiets niet tot in het oneindige door te blijven quoten, dat scheelt mij ook weer werk.


U mag nu weer on-topic verder gaan. ;)
 
Centaur zei:
Ok kinders, ik heb het topic gezuiverd van het onnodig rondsmijten met enge ziektes, met het verzoek dit ook niet te herhalen.

En tevens het verzoek zoiets niet tot in het oneindige door te blijven quoten, dat scheelt mij ook weer werk.


U mag nu weer on-topic verder gaan. ;)

U heeft enkele malen het k woord vergeten op den 4e bladzijde. Tevens heeft u geen woord bijgedragen aan dit topic :D
 
Back
Naar boven