MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb net weer een bestelling ontvangen van bulknutrition, 6 werkdagen en ik had het pakketje...geen fedex...

Green Bulge en White Blood, europeansupplements.com;)

Dit is niet vergelijkbaar. Green bulge is duurder dan green magnitude per serving en het zou net iets minder goed moeten zijn alhoewel om het kort te houden we maar zeggen dat het even goed is dan is de prijs/serving zowiezo duurder.
25.98 dollar voor 30 servings (green bulge) tenopzichte van 39.99 dollar voor 80 servings (green magnitude)

Hetzelfde geld voor white blood tenopzichte van white flood + white flood is hier echt duidelijk beter. White blood wordt volgens de promotors van controlled labs alleen aangeraden als je al genoeg caffeine neemt, je een caffeine vrije NO nodig hebt omdat je voor je gaat slapen traint of als je niet goed tegen caffeine kan.
White blood = 27.95 dollar voor 30 servings en white flood die beter is = 39.99 voor 50 servings

Maar ik denk dat het zowiezo geen verkeerde keuze is ;)

als je bestelling niet zo groot is krijg je via FedEx togh geen invoerrechten enso. je betaalt alleen 10 euro service kosten ofso togh?

Moet je bij bodybuilding.com betalen met CD of kan het ook anders? zoals paypal

Question: What Payment Methods Do You Accept?

Answer: We have the MOST payment methods out of any bodybuilding site! We have worked hard to make ordering from Bodybuilding.com as convenient as possible for you. Here is a list of the payment methods that we accept:

Credit Or Debit Cards: We accept Visa, Mastercard, American Express and Discover. More Info

PayPal: If you have a PayPal account, you can use this choice to pay quickly and easily. More Info

Check Or Money Order By Mail: You can also send in a check or money order by mail and we will ship your order when your payment arrives here. More Info

Online Check: You can also fill out a check form online. It works just like paying by check, except that the payment is immediate. More Info

Western Union: We are now accepting Western Union Quick Collect worldwide. More Info

Buy Fast. Feel Secure. Pay Later!sm
More Info

Dit is niet vergelijkbaar. Green bulge is duurder dan green magnitude per serving en het zou net iets minder goed moeten zijn alhoewel om het kort te houden we maar zeggen dat het even goed is dan is de prijs/serving zowiezo duurder.
25.98 dollar voor 30 servings (green bulge) tenopzichte van 39.99 dollar voor 80 servings (green magnitude)

Hetzelfde geld voor white blood tenopzichte van white flood + white flood is hier echt duidelijk beter. White blood wordt volgens de promotors van controlled labs alleen aangeraden als je al genoeg caffeine neemt, je een caffeine vrije NO nodig hebt omdat je voor je gaat slapen traint of als je niet goed tegen caffeine kan.
White blood = 27.95 dollar voor 30 servings en white flood die beter is = 39.99 voor 50 servings

Maar ik denk dat het zowiezo geen verkeerde keuze is ;)

Green Bulge/Magnitude; Ik heb niet veel zin om nog meer shakes te maken, en pilletjes vind ik wel makkelijk ;) Dus daar wil ik wel paar euro's meer voor geven, ben trouwens van plan om dit 4 weken te gebruiken, dus is 30 doseringen genoeg! Of is het verstandig om langer te gebruiken dat er pas na een aantal dagen de massa komt?

White blood/flood: Ik heb nog een potje van 100 tabs van 200mg caffeine staan dus dat heb ik eventueel ook nog om voor me training in te nemen:D

Dus ga voor de pilletjes aangezien ik dat een stuk makkelijker/beter vindt, maar bedankt voor advies:thumbup:

Green Bulge/Magnitude; Ik heb niet veel zin om nog meer shakes te maken, en pilletjes vind ik wel makkelijk ;) Dus daar wil ik wel paar euro's meer voor geven, ben trouwens van plan om dit 4 weken te gebruiken, dus is 30 doseringen genoeg! Of is het verstandig om langer te gebruiken dat er pas na een aantal dagen de massa komt?

White blood/flood: Ik heb nog een potje van 100 tabs van 200mg caffeine staan dus dat heb ik eventueel ook nog om voor me training in te nemen:D

Dus ga voor de pilletjes aangezien ik dat een stuk makkelijker/beter vindt, maar bedankt voor advies:thumbup:

white flood is niet gewoon blood met caffeine, het is veel meer dan dat maar schrijf zeker een reviewpje als je de producten gebruikt!!! Ben wel benieuwd aangezien ik nog nix geprobeerd heb :D

hmm ik wil eigenlijk een potje jw bestellen, zat te denken is engeland dan geen betere optie? of worden zendingen vanuit engeland ook gecontroleerd?

(wel 60e incl verzend voor een potje dus us is iig voordeliger)

Waarom is iedereen zo bang voor JW te bestellen ?

Pecies of het is de mega steroide van de eeuw :D

naja... tis gewoon aardig wat geld als je het niet binnen krijgt...

white flood is niet gewoon blood met caffeine, het is veel meer dan dat maar schrijf zeker een reviewpje als je de producten gebruikt!!! Ben wel benieuwd aangezien ik nog nix geprobeerd heb :D

Zal ik zeker doen! ga volgende week bestellen, en waarschijnlijk halverwege mei beginnen!:D

Terug
Naar boven