AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Bezoekers in dit topic

Zo heb deels me bestelling binnen van bb.com. precies 2 weken op mogen wachten.

2x Jungle warfare
2x BAM
2x ON 100% whey 2,5 kg
+ gratis shake beker

Heb alleen me tanktops nog niet binnen want die werden rechtstreeks van de fabriek verzonden, zonder extra verzend kosten te hoeven betalen :)

wat voor verzend optie had je gedaan?

Ik heb eens proberen bestellen bij BB.com maar uh ze moesten extra details hebben van men visa, nuja daar heb ik allemaal geen zin in dus het werd gewoon weer good old bulknutrition.com

Ik heb eens proberen bestellen bij BB.com maar uh ze moesten extra details hebben van men visa, nuja daar heb ik allemaal geen zin in dus het werd gewoon weer good old bulknutrition.com

bij fast400 moest ik bewijzen doormailen dat ik de eigennaar van de visakaart was, bij bb niet:cool:

international postal service, de duurste zeg maar. Ik moest ook fotos opsturen van me mastercard maar nadat ik een foto van me id en me rijbewijs had gegeven was alles goed.

Ik heb heb bij bb.com ook geen gegevens hoefen versturen terwijl de kaart niet eens op mijn naam staat??? .

ik wacht nu al 2 weken op mn bestelling, ik begin een beetje ongeduldig te worden:p

weer zo'n mooie brief in mijn bus van fedex, 18 euro te betalen:mad:

ik heb nog wat staan en ben net gestopt met trainen door superzwaar werk dat mijn ganse lichaam kapot maakt pfff al dat geldverspilling van mijn uberduur fitnessabonnement, nu zit ik daarmee ... ma kga het toch nog houden, wie weet neem ik over een tijdje ontslag of mag ik de nacht doen, dan koop ik een NO product en kan ik gaan trainen als ik opsta + zwaar gaan werken ... OF wish me luck met euro millions deze week :D Dan sponsor ik ook hier wat ten voordele van jullie :D

ik heb nog wat staan en ben net gestopt met trainen door superzwaar werk dat mijn ganse lichaam kapot maakt pfff al dat geldverspilling van mijn uberduur fitnessabonnement, nu zit ik daarmee ... ma kga het toch nog houden, wie weet neem ik over een tijdje ontslag of mag ik de nacht doen, dan koop ik een NO product en kan ik gaan trainen als ik opsta + zwaar gaan werken ... OF wish me luck met euro millions deze week :D Dan sponsor ik ook hier wat ten voordele van jullie :D

Ben je dan uiteindelijk toch bij Volvo binnengeraakt ?
Welke uren werk je nu misschien ?
Ik zou toch nog trainen hoor ook al is het werk zwaar (ik heb ook zwaar werk) maar probeer toch nog 3à4 keer in de week naar de gym te gaan.
Waar is je karakter ?

Ik mijn bestelling Voor jw eerst maar eens in de UK geplaatst... Ben benieuwd, mischien voor de grotere bestellingen later bb.com maar eens proberen. Ben benieuw hoe lang het gaat duren

Ben je dan uiteindelijk toch bij Volvo binnengeraakt ?
Welke uren werk je nu misschien ?
Ik zou toch nog trainen hoor ook al is het werk zwaar (ik heb ook zwaar werk) maar probeer toch nog 3à4 keer in de week naar de gym te gaan.
Waar is je karakter ?

nie bij trucks ma wel bij cars, zelfs een van de beste ingangcoïtusamens gemaakt, im so smart kuch :D Maar kzit in GA = lasfabriek en kwou liever in GC zitten = eindassemblage, kben maandag begonne. Dat was de introductiedag dus heb eigenlijk amper moeten werken. Rondleidingkje, beetje kijken en dan zelf wat proberen. Dinsdag mochtek ijzeren platen afsnijden met zo een machine en de scherpe puntjes wat afschuren en wa dingen derin doen en vijzen vastdraaien .. alles met machines. Op het eind van de dag ben je zo goed als doof van de apparatuur die je gebruikt (ja ik droeg oordopjes) en het is echt zwaar werk maar het kon er nog door buiten de hand en vingerpijn en zelfs nagelpijn die je ervan overhoud en ook armpijn als je met de schuurmachine in je eigen arm zaagt :D oops, dat wordt een lekker groot litteken ma daar kan ik nog van leven maar het werk vandaag :o koffers fitten en k*tlijm afkuisen, wat lasspatten afschuren en nog wa dingen schuren was er echt over. Het is minder zwaar maar wtf hoe krijg je die k*tkoffers op gelijke hoogte, trek ik langs de ene kant wat omhoog dan zit de andere kant weer niet goed, soms trek ik zeer hard zonder dat het iets geholpen heeft, dan trek ik de volgende koffer eens zacht en zit ik weer veel te hoog. Dan zeggen ze, je moet het voelen of die gelijk zit wtf, zie ik eruit alsof ik dat kan voelen en die meetapparatuur trekt ook op de reet. Ge moogt niet te hard duwen en ook niet te zacht en wtf hoe hard is hard en hoe zacht is zacht? Vage shit hoor! Vandaag trok dus op nix. misschien leer ik het, misschien ook niet, hopelijk wel anders geraak ik flink in de problemen als ik niet met het tempo meekan door het gesukkel met die koffers. Buiten die koffers fitten viel het nog mee behalve dat er zo een soort vloeistof door mijn linkerhandschoen ging omdat ik links een stoffen en rechts een plastieken aanhad zodat ik ook nog kon voelen. En door die vloeistof begon mijn middenvinger rood te zien en dik te staan en mega te tintelen. Ondertussen is het wel al over. Khad er een kusje op gegeven (denkbeeldig) anders had ik ook een tintellip wat wel leuk zou zijn want dan kon ik mijn vriendin (ook denkbeeldig) een tintelkus geven wat ook weer fijn zou zijn maar om alles samen te vatten: It sux !! En dan moet ik nog werken in 2-ploegenstelsel wtf mag ik nog ff om 3.30 snachts wakker worden om op te staan en daar een ganse dag als zombie rond te lopen. Ik ben gewoon kapot !!! Hopelijk mag ik snel naar de nacht alhoewel ze zeggen dat ik er niet direct op moet hopen :o Dat wordt een ramp als het savonds zo warm gaat zijn. Hoe de **** ga ik in slaap vallen? Ben benieuwd wat ik morgen ga moeten doen en of dat gaat lukken. Ik haat koffers !!! Wrm hebben ze mij eigenlijk niet in GC laten beginnen !! Daar weet je tenminste wat je doet en moet je alleen het tempo kunnen volgen + heb je meer toekomstperspectieven voor nachtploeg, heftruckchauffeur ... Maar ik heb nog altijd mijn ene troef: Euro Millions !! 1 kans op 76 miljoen. Wish me luck and i will do good for the people met mijn 27 miljoen euro :D Zoveel heb ik toch niet nodig. En op de vraag: waar is mijn karakter? Mijn karakter is om niet op te geven bij wat ik nu moet doen en door te zetten tot ik erbij neerval !! Ik voel mijn handen amper nog, heb in elke vinger wrs al gesneden + een ferm stuk uit mijn arm en zo onhandig ben ik nu ook weer niet :p Eigenlijk zou ik mij beter eens laten innenten tegen dat ding dat je kan krijgen als je in de metaalindustrie werkt :D Voor ik het weet heb ik metaalkanker of hoe dat ook noemt !!!! Overleven is nu mijn doel :p Ik ben in 3 dagen al 2 kg afgevallen. Dit gaat helemaal in tegen de regels van het artikel van de week dat ik geschreven heb :p Nu weeg ik bijna weer mijn oorspronkelijk gewicht :( Im totally destroyed maarjah ik durf niet te veel eten omdat ik andes moet schijten of plassen en er is niemand die me kan vervangen tijdens het werk en moet het allemaal nog leren dusjah... Ze hebben mij weer de juiste job gegeven ... Die ik met tegenzin zo lang mogelijk ga volhouden :D En jawel ekle dag beenworkout !!! Ganse dag rechtstaan, kracht zetten als ik iets moet doen en 7 km fietsen als opwarming en 7 km als cool down :D en toch kom ik niet bij? Wat doe ik verkeerd :D Graptjen eh van de laatste zin ;)

Laatst bewerkt:
Damn Smurfo, zo kunnen typen en dan in de Volvo gaan werken.

Ben je niet beter af met een bureau jobke gelijk mij ?

:D

Eigenlijk zou ik mij beter eens laten innenten tegen dat ding dat je kan krijgen als je in de metaalindustrie werkt. Voor ik het weet heb ik metaalkanker of hoe dat ook noemt !!!!
Ik denk dat je een tetanus-inenting bedoelt.
Ach, het is allemaal nog wat gewoon worden, bekijk het de volgende dagen allemaal nog s, misschien praat je dan al anders.
En het positieve is wel, je verdient momenteel €'s dus je kan binnekort weer op bb.com bestellen, hiervoor was het je toch te doen é :p

Ik denk dat je een tetanus-inenting bedoelt.
Ach, het is allemaal nog wat gewoon worden, bekijk het de volgende dagen allemaal nog s, misschien praat je dan al anders.
En het positieve is wel, je verdient momenteel €'s dus je kan binnekort weer op bb.com bestellen, hiervoor was het je toch te doen é :p

en anders doet ie het gewoon voor OYLER Danae... (see pic van claw. hierboven :D)

Terug
Naar boven