Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Bezoekers in dit topic

eigenlijk past een bureaujob beter bij me maarjah wat ben ik zonder een diploma en dat was ook de reden waarom ik niet aangenomen was bij volvo trucks, omdat ik teveel voor bediende ging naar tschijnt en volvo neemt bijna alleen bediendes aan met een hoger diploma en andere bedrijven ook, zoniet is het slecht betaald en daar heb ik ook weer geen zin in. Het wordt doorbijten dus :p en ik bedoel idd tetanus, was de naam even vergeten :D

Ik mijn bestelling Voor jw eerst maar eens in de UK geplaatst... Ben benieuwd, mischien voor de grotere bestellingen later bb.com maar eens proberen. Ben benieuw hoe lang het gaat duren

Bij welke firma dan wel ?
Bulkpowders , Myprotein ?

Omdat het om JW gaat zal het niet de twee bovenstaande zijn. Misschien Cheap UK Supplements : Europe's No.1 Online Sports Supplement Store! waar bulkpowders een subdivisie van is. Maar even over bulkpowders... heb 27 maart daar besteld, en nog steeds niks binnen! E-mails wordt ook niet op gereageerd, heb nu wel iemand via de forum te pakken maar ja... Niet zo leuk dit allemaal de vorige keer had ik het binnen een week. Nu moet ik persee voor m'n eiwitten extra veel melk, vis(welke me nu dus langzaam de neus uitkomen :P) en shakes halen op de sportschool. To be continued... verwacht nog JW van bb.com en whey, creatine, AAKG van bulkpowders.co.uk (alstu steven).

Laatst bewerkt:
Omdat het om JW gaat zal het niet de twee bovenstaande zijn. Misschien Cheap UK Supplements : Europe's No.1 Online Sports Supplement Store! waar bulkpowders een subdivisie van is. Maar even over bulkpowders... heb 27 maart daar besteld, en nog steeds niks binnen! E-mails wordt ook niet op gereageerd, heb nu wel iemand via de forum te pakken maar ja... Niet zo leuk dit allemaal de vorige keer had ik het binnen een week. Nu moet ik persee voor m'n eiwitten extra veel melk, vis(welke me nu dus langzaam de neus uitkomen :P) en shakes halen op de sportschool. To be continued... verwacht nog iets uit de US en UK :).

....

Laatst bewerkt:
wat een dag :rolleyes:

eerst me pakketje binnen (na 16 dagen en 7,50 inklaringskosten), daarna mijn rijbewijs gehaald en gelijk ook een auto.:D . daarna nog een geweldige training met de nieuw ontvangen supps.

eerst me pakketje binnen (na 16 dagen en 7,50 inklaringskosten), daarna mijn rijbewijs gehaald en gelijk ook een auto.:D . daarna nog een geweldige training met de nieuw ontvangen supplementen.

Goed, dan kan je in de toekomst onze pakjes persoonlijk brengen :D

Gefeliciteerd sl*t

ik hoop dat ze in verpakking verzonden wordt want zo zonder slipje kan het tijdens de verzending weleens beschadigd raken lijkt mij!!

JAAAHAAA eindelijk dat pasje...!!! Hyperdrol en MassFx is binnen...

Laatst bewerkt:
vandaag mijn pakje van bb gekregen door een nieuwe postservice:D

ik begin pas later. wrom staat in de H.D. M.Fx topic..

Terug
Naar boven