Fitness Seller

Het boek van Berend Breitenstein is dat wat? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee, niets dat je nog niet weet, topic is recent nog langsgekomen. Gebruik de search eddemans :D

- Trainingsschema's aardig maar niet vernieuwend
- Voedingsgedeelte zwaar onder de maat (trainen om 4 uur sochtends zonder ontbijt, oma's-10-granen-koeken als PWO maaltijd..)
- AAS info zeer beperkt en nóg zwaarder onder de maat
 
Trouwens als jij dat topic wel gelezen hebt, welk boek is dan wel aan te raden? :cool:
 
eduardjanssen zei:
Trouwens als jij dat topic wel gelezen hebt, welk boek is dan wel aan te raden? :cool:

Alles wat je van je sokken blaast :yawn:

Nee ehm, losse studieboekies. Boekies over voeding, over fysiologie, over AAS. En voor je twee-maandelijkse portie bb wetenschap koop je de S&F :thumbup:
 
Ja misschien moest ik die maar weer eens gaan aanschaffen inderdaad de S&F. Schijnt sterk verbeterd te zijn.
 
eduardjanssen zei:
Ja misschien moest ik die maar weer eens gaan aanschaffen inderdaad de S&F. Schijnt sterk verbeterd te zijn.

Was vroeger al het betere tijdschrift qua (kloppende) informatie. Tegenwoordig wat meer afwijkende benaderingen en nieuwe inzichten. *S&F promoot, god ik zou d'r geld voor moeten krijgen* :cool:
 
Ik heb dat boek, het is wel redelijk, inderdaad voeding klopt voor geen meter, maar er staan wel leuke dingen in.

Must have!!
 
ccnp zei:
Ik heb dat boek, het is wel redelijk, inderdaad voeding klopt voor geen meter, maar er staan wel leuke dingen in.

Must have!!

Eh ccnp... wakker worre ???

Een boek waarvan een groot gedeelte al niet klopt en hetgeen wel klopt weet je al... das toch geen must have :D

Wat kost dat boek nog? Voor een tientje kun je het nog wel kopen eventueel als je het persé hebben wil maar hou méér centen maar lekker in je zak.
 
Ik heb het boek. Je moet het meer zien als een introductie voor beginners, en zeker wat voeding betreft heb je er weinig aan.
 
Back
Naar boven