AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Bezoekers in dit topic

En we stijgen weer lekker:)
 
Ben benieuwd wat de brexit voor impact heeft vandaag. Voor alsnog stijgen en dalen.
 
Ik ook, brexit had ik niet verwacht. Over het algemeen zou het goed moeten zijn. De pond staat het laagst sinds tijden, Europese beurzen openen rood. Bitcoin zou een safe investering moeten zijn voor mensen. Er zijn ook veel bitcoins gekocht, voorraad bij bitonic is helemaal op.

Voorlopig houd ik sowieso vast, sta al op winst nu.
 
Ja precies. Helaas gisteren niet zoveel kunnen kopen als in zou willen. Mast vind het nu ook zo tricky om te kopen. Het kan alle kanten op. Maar als hij ineens stijgt baal ik. Koop ik en hij daalt dan baal ik nog meer :p
 
Ik zou nu ook niet bijkopen inderdaad. Een lichte dump is mogelijk, bijkopen bij een daling van -$50 kan een optie zijn.

Vooralsnog denk ik dat $600+ een reële waarde is gezien de marketcap en grote vraag en het dalende aanbod.
Vanaf daar hoort de prijs gestaag omhoog te gaan. Maar met bitcoin kunnen altijd rare dingen gebeuren. Alleen met geld
investeren dat je echt kan verliezen en als een verlies meer betekend dan winst, dan zou ik het niet doen.
 
Ik zou allemaal wachten totdat de onrust weer terug is gekeerd. Dit is weer zon periode zoals de €1000+ stijging. Blijft even hangen op de €600+ en knalt dalijk weer als een gek naar beneden tot de €250-€300, dan moet je (denk ik) snel investeren omdat die dan weer flink omhoog schiet (doordat iedereen gaat opkopen).

Zou nooit deze koers gaan aanhouden als standaard. Hij valt dalijk gegarandeerd weer
 
Klopt, maar je weet het niet hé. Het blijft gambling. Binnenkort komt de halving, kan 't ook up en down gaan. Afwachten lijkt me nu het beste
 
Ik heb 4 dagen geleden al alles verkocht met een kleine winst. Was een behoorlijke dump gaande toen, leek of de prijs weer <$500 zou gaan maar herstelde juist weer.
Achteraf beetje een panic sell van me, niet meer in kunnen kopen daarna.

steelpan90

Dit is een andere periode dan de $1000+ periode imo, toen was er sprake van een enorme hype.
Nu is bitcoin meer gestandaardiseerd en worden de meeste transacties in China gedaan.

En de halving natuurlijk die over 8 dagen is, zoals fred zegt.
Niemand weet precies wat er gaat gebeuren.
 
Ik heb 4 dagen geleden al alles verkocht met een kleine winst. Was een behoorlijke dump gaande toen, leek of de prijs weer <$500 zou gaan maar herstelde juist weer.
Achteraf beetje een panic sell van me, niet meer in kunnen kopen daarna.

steelpan90

Dit is een andere periode dan de $1000+ periode imo, toen was er sprake van een enorme hype.
Nu is bitcoin meer gestandaardiseerd en worden de meeste transacties in China gedaan.

En de halving natuurlijk die over 8 dagen is, zoals fred zegt.
Niemand weet precies wat er gaat gebeuren.

Aii, dat is wel balen. Waarom niet nog x maanden/jaren vasthouden? Ik verwacht dat ooit de prijs nog flink zal stijgen.
 
Ja dat is sws waar, maar de prijs is nou niet echt gestandaardiseerd:p 3 weken terug ofzo nog 5k ingekocht voor €300 de stuk. Week geleden verkocht voor iets over €600.

Ik durf het niet aan om maanden vast te houden. Gaat toch om de harde euros die je potentieel misloopt als het goed fout gaat haha
 
Ja dat is sws waar, maar de prijs is nou niet echt gestandaardiseerd:p 3 weken terug ofzo nog 5k ingekocht voor €300 de stuk. Week geleden verkocht voor iets over €600.

Ik durf het niet aan om maanden vast te houden. Gaat toch om de harde euros die je potentieel misloopt als het goed fout gaat haha
Ah nee op die fiets. Dan had ik hetzelfde gedaan. Heb nog niet zoveel, wacht op de 300 en hoop dan weer op een stijging naar 600 oid.
Mooie winst heb je gepakt! Kom ik aan met m'n daytrading. Nu eindelijk weer zwarte cijfers.
 
Aii, dat is wel balen. Waarom niet nog x maanden/jaren vasthouden? Ik verwacht dat ooit de prijs nog flink zal stijgen.

Dat was het plan, maar de prijs daalde snel op dat moment na al een daling van 2 dagen. Had ook niet voor een enorm goede prijs ingekocht.
 
En word er ook nog gehandeld in andere coins?
I/O coin is variant die ook met een hele nieuwe techniek komt. Data verzenden met de coins... Week geleden 11 cent per stuk nu 17 cent.
[Link niet meer beschikbaar]
 
En word er ook nog gehandeld in andere coins?
I/O coin is variant die ook met een hele nieuwe techniek komt. Data verzenden met de coins... Week geleden 11 cent per stuk nu 17 cent.
[Link niet meer beschikbaar]

Interessante ontwikkeling. Ik heb zelf nooit in altcoins gehandeld, met uitzondering van litecoins toen deze nog populair waren.
Ik vind het risico vaak te hoog, ook is het zo dat de introducenten van een nieuwe coin vaak grote hoeveeheden bezitten, waardoor ze elk moment de prijs
kunnen laten crashen of omhoog kunnen halen. Er zijn tientallen altcoins op de markt, maar eigenlijk is nog geen een echt succesvol geworden. Investeer daarom
geen grote hoeveelheden geld in deze coins.
 
Trading volume van de bitcoin is flink gedaald, na de hack op bitfinex. Blij dat ik daar geen coins had staan, had net een account geopend voordat de hack gebeurde.
Prijs blijft nu stabiel rond de ~570$ liggen. Het vertrouwen dat al beperkt aanwezig was in digitale currency moet nu weer helemaal terugkomen.
 
Interessante ontwikkeling. Ik heb zelf nooit in altcoins gehandeld, met uitzondering van litecoins toen deze nog populair waren.
Ik vind het risico vaak te hoog, ook is het zo dat de introducenten van een nieuwe coin vaak grote hoeveeheden bezitten, waardoor ze elk moment de prijs
kunnen laten crashen of omhoog kunnen halen. Er zijn tientallen altcoins op de markt, maar eigenlijk is nog geen een echt succesvol geworden. Investeer daarom
geen grote hoeveelheden geld in deze coins.

ah ja snap ik. Vond het wel een mooi idee/techniek dus vandaar wat coins gekocht. Ze verwachten ook in een jaar op de 1 dollar per coin te zitten dus dat zou een mooie investering zijn :P
 
Welke wallet gebruiken jullie? Ik wil wat bitcoins aanschaffen, maar ik heb het eerlijk gezegd niet zo op het feit dat ik mijn identiteit moet koppelen aan een portefeuille... Hoe hebben jullie dit geregeld?

Edit:
Ik zie dat je bij bitonic gewoon met ideal kunt betalen en zelf een adres in kunt voeren. In dat geval kan je het gewoon over laten schrijven naar bv btc-e en vanuit daar naar een offline wallet? In dat geval is het al sowieso anoniem lijkt me?
 
Laatst bewerkt:
Welke wallet gebruiken jullie? Ik wil wat bitcoins aanschaffen, maar ik heb het eerlijk gezegd niet zo op het feit dat ik mijn identiteit moet koppelen aan een portefeuille... Hoe hebben jullie dit geregeld?

Edit:
Ik zie dat je bij bitonic gewoon met ideal kunt betalen en zelf een adres in kunt voeren. In dat geval kan je het gewoon over laten schrijven naar bv btc-e en vanuit daar naar een offline wallet? In dat geval is het al sowieso anoniem lijkt me?

Ik gebruik MultiBit HD, offline wallet op m'n pc. Er zijn nog tal andere die je kan downloaden.
Je koppelt niet zomaar je identiteit aan je wallet, ik snap niet zo goed wat je zorg is?

Bitonic zal altijd weten dat jij bitcoins aanschaft, gezien je betaalt met een rekeningnummer - waaraan sowieso een naam gekoppeld is.
Mits je geen enorm duistere praktijken verricht, zie ik niet in wat het gevaar is.
 
Leeft de BTC en Altcoin nog op DBB?
 
Leeft de BTC en Altcoin nog op DBB?

Ik volg alles op de voet, maar geen aanzienlijke hoeveelheden crypto's in bezit. Interessante ontwikkelingen gaande de laatste paar maanden.
Had gehoopt dat de prijs <1600$ zou gaan rond de dip van 27 mei.
Nu aan het wachten op een ander reëel instapmoment, de prijs ligt nogsteeds relatief hoog voor zowel ETH als BTC.
 
Back
Naar boven