XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jij bent diegene die de plastic cups van de grond af moet vegen?
Altijd medelijden met die mensen. Wel alles recyclen graag he!
Och mevrouw is boos omdat ik haar geen vijftig cent gaf toen ik naar toilet ging. Zal volgende keer netjes betalen
 
Ik ga slapen. Veel plezier!
 
Idd mooi feestje!! Last minute besloten om toch maar te gaan en geen spijt van!
 
Mooi feestje. Alleen jammer dat ik om 03.30u al weg was aangezien het me niet zo lekker insloeg. Achja niks aan te doen, volgende keer beter:D
Dat is zuur. Was je met eigen vervoer? Als je dan nog uuuren moet wachten tot je eerste trein of partybus gaat sterf je ook langzaam af.
 
Dat is zuur. Was je met eigen vervoer? Als je dan nog uuuren moet wachten tot je eerste trein of partybus gaat sterf je ook langzaam af.
Met de bus. Uiteindelijk een trein ticket gekocht omdat ik op die manier 2 uur eerder thuis was
 
Met de bus. Uiteindelijk een trein ticket gekocht omdat ik op die manier 2 uur eerder thuis was
Ah ja groot gelijk dan. Volgens mij gingen er bewust meer treinen vanaf Utrecht centraal, en vertrokken ze eerder vanwege Thunderdome. Geluk bij een ongeluk.
 
Mooi feestje. Alleen jammer dat ik om 03.30u al weg was aangezien het me niet zo lekker insloeg. Achja niks aan te doen, volgende keer beter:D
Jij ging wel aardig ja :D
 
Wat een line-up!

IMG-20191029-WA0005.jpg
 
Back
Naar boven