MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Misschien last-minute als de prijzen op TicketSwap gaan dalen. Nu vind ik het nog wat te prijzig.
Heb er vorige week 2 opgepikt voor 71E p.s. maar nu weer duurder idd.
 
175 euro voor een Defqon weekend ticket :o :o
 
Iemand Hardcore carnaval in Venray?
 
Mensen bekend met dit festival?
Denk dat de meesten mensen hier meer van de hardcore etc zijn denk ik? :D

 
-
 
Laatst bewerkt:
Kut dat alles gewoon altijd maar duurder en duurder wordt :( Elk jaar zagen maar toch elk jaar teruggaan, guilty :o
in 2015 waren weekend tickets rond de 100 euro :( zal wel last minute zaterdag gaan denk ik, zou vorig ook maar had toen geen zin aan een hitte beroerte
 
in 2015 waren weekend tickets rond de 100 euro :( zal wel last minute zaterdag gaan denk ik, zou vorig ook maar had toen geen zin aan een hitte beroerte
idd, ga ook voor de 6e keer dit jaar maar ga telkens wel heel weekend. Beetje een traditie met onze vriendengroep, zjin meestal wel met 10-15man. En dan nog andere vrienden van onze gemeente waardoor we soms echt wel met 30-40 man zijn :D
Vorig jaar ben ik zaterdag over huis gereden om te gaan werken. Al een geluk eigenlijk maar heb zondag wel lijn gemiste uren ingehaald, damn :tanden:
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Aanwezig op Defqon weekend! En een heel chille villa kunnen boeken met de vriendengroep.
Zin in :D
giphy.gif
 
Aanwezig op Defqon weekend! En een heel chille villa kunnen boeken met de vriendengroep.
Zin in :D
1583054164110.png

Was je ook zoveel kwijt? Die prijzen zijn toch echt te belachelijk voor woorden, 306 euro voor een premium weekendticket. Voor dat geld mag ik hopen dat ze je cocaïne met een puurheid van 89% komen serveren op een gouden dienblad :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 481753
Was je ook zoveel kwijt? Die prijzen zijn toch echt te belachelijk voor worden, 306 euro voor een premium weekendticket. Voor dat geld mag ik hopen dat ze je cocaïne met een puurheid van 89% komen serveren op een gouden dienblad :roflol:
Haha, Jep. Redelijk bizar bedrag voor een ‘weekendje weg’. Het is altijd wel heel gezellig dus ach....
Wij zitten idd ook bij Landal waar jullie zitten. Vind ik wel een relaxte plek!
 
Haha, Jep. Redelijk bizar bedrag voor een ‘weekendje weg’. Het is altijd wel heel gezellig dus ach....
Wij zitten idd ook bij Landal waar jullie zitten. Vind ik wel een relaxte plek!
Foto is niet van mij, kan ik mij momenteel ook niet veroorloven om dergelijke bedragen aan een festival te spenderen :o.

Maarrrr de sfeer is altijd wel mega op een camping/park en daarvoor doe je het dan toch maar weer elke keer.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Gister weer eens in m’n eentje naar een feest geweest. Annihilation. Snap dat het voor sommige een grote stap is maar in je eentje is echt geniaal.
 
Back
Naar boven