XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Ben ik weer.

Zaterdag Rotterdam Rave?

Een heel seizoen zonder festivals. Hadden eigenlijk tickets voor afgelopen zaterdag voor ODR in Enschede. Maar kreeg zaterdagochtend mega kiespijn, zul je altijd zien :emo: Sinds gisteren weer een kies armer :cheer:

Dus dit jaar officieel geen festivals.

Wel tickets in de pocket voor Awake ADE, 9x9 invites. Hopen dat dit oude lijf niet een nieuw mankement bedenkt voor die tijd :haha:

Een heel seizoen zonder festivals. Hadden eigenlijk tickets voor afgelopen zaterdag voor ODR in Enschede. Maar kreeg zaterdagochtend mega kiespijn, zul je altijd zien :emo: Sinds gisteren weer een kies armer :cheer:

Dus dit jaar officieel geen festivals.

Wel tickets in de pocket voor Awake ADE, 9x9 invites. Hopen dat dit oude lijf niet een nieuw mankement bedenkt voor die tijd :haha:
Ben dit jaar voor het eerst na ODR geweest was trouwens ook mijn 1e techno party en beviel wel goed, was eerst bang dat er te soft gedraaid zou worden maar dat was absoluut niet zo, gingen eerder altijd na airforce dat was een dag ervoor maar dat is helaas niet meer, maar al met al wel voor herhaling vatbaar dus ben volgend jaar ook wel weer van de partij:cool:

• Like
Waarderingen: Vonk
Nog ADE feestjes die worden meegepakt?

Zelf aanwezig bij 9x9 invites Awake opening night.

Ik ben bij verknipt X blackworks, 21 oktober overdag is dat geloof ik

• Like
Heb mezelf laten overtuigen om naar xQlusive te gaan dit weekend. Is dit wat te doen of is het echt zo marginaal dat ik denk dat het is? :roflol:

• Haha
Back
Naar boven