XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

4fma maar dat is wsl op na defqon dus zal met domi X worden.
 
.

GHB mf4p of hoe het allemaal heet kan wel?

Alleen GHB, ketamine en psychedelica (truffels, paddo's, lsd) hebben GEEN spierafbrekende/katabole werking, wiet minimaal maar het zorgt wel voor daling van je testosteron. Alle andere drugs zorgen wel voor spierafbraak net als alcohol natuurlijk, niet iets dat je helpt als bodybuilder dus.
 
Als je van plan bent om nuchter te gaan, blijf dan gewoon thuis joh :s

Waarom dat nou weer? Kan je geen lol hebben zonder? Als je groot wil worden gaat dat je sws niet lukken als je regelmatig gebruikt.
 
Waarom dat nou weer? Kan je geen lol hebben zonder? Als je groot wil worden gaat dat je sws niet lukken als je regelmatig gebruikt.

Ik kan idd geen lol hebben zonder.
1e jaar festivals gebruikte ik niet. 1x geprobeerd en het verbeterde m'n festival gevoel enorm. Kan langer doorgaan, soms gewoon niks doen en intens genieten van een goed setje.
Opener naar andere mensen, meer euforisch.

Ik gebruik ook in kleine hoeveelheden, maximaal een kwartje als ik pak. Ga dus ook niet keihard, maar voel me wel meer opgewekt.

Maar dat je niet kan gebruiken en buffed kan zijn is onzin. Joel Beukers geeft openlijk toe dat hij 4f gebruikt in het weekend (ik hem geen fan van em, maar heeft toch prima fysiek) . Ken genoeg enorme gasten uit de gym die bijna elk weekend vol met coke zitten.


Edit: ik ben natty en totaal niet serieus genoeg met trainen om echt te groeien
 
Ik ga altijd zo dicht mogelijk bij die gasten staan, in de hoop dat ik via hun zweet ook anabolen binnen krijg.

Ik snuif hun zweet. Wordt niet altijd gewaardeerd
 
Waarom dat nou weer? Kan je geen lol hebben zonder? Als je groot wil worden gaat dat je sws niet lukken als je regelmatig gebruikt.
Naturel wordt het lastiger ja. Wanneer je alles weer er bij spuit heb je minder last van de fuiffies :laugh:
 
Ik kan idd geen lol hebben zonder.
1e jaar festivals gebruikte ik niet. 1x geprobeerd en het verbeterde m'n festival gevoel enorm. Kan langer doorgaan, soms gewoon niks doen en intens genieten van een goed setje.
Opener naar andere mensen, meer euforisch.

Ik gebruik ook in kleine hoeveelheden, maximaal een kwartje als ik pak. Ga dus ook niet keihard, maar voel me wel meer opgewekt.

Maar dat je niet kan gebruiken en buffed kan zijn is onzin. Joel Beukers geeft openlijk toe dat hij 4f gebruikt in het weekend (ik hem geen fan van em, maar heeft toch prima fysiek) . Ken genoeg enorme gasten uit de gym die bijna elk weekend vol met coke zitten.


Edit: ik ben natty en totaal niet serieus genoeg met trainen om echt te groeien

Joel beukers groeit ook al een paar jaar niet meer, drinkt ook bijna elk weekend. Is voor hem meer een verdienmodel.
 
Back
Naar boven