AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Wat gebruiken ze volgens jou nogmeer dan?

Coke, pep, ket, 2cb, ga maar door.
En dat denk ik niet, dat weet ik.
Met Intents zaten er 2 van die insta influencers gasten in onze groep
 
En alsof alle bodybuilders het zelfde gebruiken :roflol:. Poging tot troll?
 
Coke, pep, ket, 2cb, ga maar door.
En dat denk ik niet, dat weet ik.
Met Intents zaten er 2 van die insta influencers gasten in onze groep

Tja slim is het niet, extra belasting op t hart bovenop die je van de kuur krijgt. Maar ik bemoei niet
 
Tja slim is het niet, extra belasting op t hart bovenop die je van de kuur krijgt. Maar ik bemoei niet

Tja, ken er 1 die met trauma heli afgevoerd was door combi ket en ghb.

1 maand later gaat ie gewoon weer door.

Sommigen zijn zo breed voor een reden: van hun hersenen moeten ze het niet hebben
 
MDMA, 4f, 3mmc, 4mmc, amfetamine, 6apb. Iedereen zit aan de uppers, ook de lui die op een gram tren zitten.

Ik ken ook een jongen die kuurt en regelmatig , ook doordeweeks aan de speed zit. Groeit even hard als iemand die naturel is op zn plafond, oftewel speelt kiet, alleen dan vernachel je je lichaam op hoog tempo.
 
MDMA, 4f, 3mmc, 4mmc, amfetamine, 6apb. Iedereen zit aan de uppers, ook de lui die op een gram tren zitten.
Met een gram tren naar een festival gaan, ik moet er niet aan denken.
 
Ik ken ook een jongen die kuurt en regelmatig , ook doordeweeks aan de speed zit. Groeit even hard als iemand die naturel is op zn plafond, oftewel speelt kiet, alleen dan vernachel je je lichaam op hoog tempo.

Er is een verschil tussen doordeweeks snuiven en (sporadisch) aan de uppers zitten op een feest.
 
Tja, ken er 1 die met trauma heli afgevoerd was door combi ket en ghb.

1 maand later gaat ie gewoon weer door.

Sommigen zijn zo breed voor een reden: van hun hersenen moeten ze het niet hebben
Een echte doorzetter! Daar houd ik van.

Twee downers samen zonder upper erbij is vragen om moeilijkheden natuurlijk
 
Kan niet begrijpen dat mensen die rotzooi doordeweeks zouden snuiven, ben er na een feest goed klaar mee en flikker alles zo weg
 
Er is een verschil tussen doordeweeks snuiven en (sporadisch) aan de uppers zitten op een feest.

Ja maar dan nog waarom op een kuur? Extra risico bovenop het risico dat je al loopt en dat voor een paar uurtjes lekker gaan, waarna je de volgende dag niks kan en slecht eet. Snap niet waarom mensen dat doen maargoed ieder zn keus
 
Jullie gaan je gang maar ik hou t wel bij een G tje
 
Niks eten? Daar hebben we de blender voor
 
Ik at het laatste feestje gewoon nog een broodje kroket toen het feestje was afgelopen en ik mijn munten moest opmaken
 
Kan niet begrijpen dat mensen die rotzooi doordeweeks zouden snuiven, ben er na een feest goed klaar mee en flikker alles zo weg
Kan je me de volgende keer even laten weten waar je het weggooit? Of het naar mij opsturen
 
Ik at het laatste feestje gewoon nog een broodje kroket toen het feestje was afgelopen en ik mijn munten moest opmaken
Lol, geen last dat je bijna stikt?
 
Back
Naar boven