XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

mogelijk naar Ground Zero. Vind dat een van de vetste feesten alleen zo'n ellendig eind weg. Het is zo lekker als je gewoon op de fiets kan gaan :o
Gz goeie shit, neem je vin ook mee? Krijg hem maar niet mee naar gz :(
 
mogelijk naar Ground Zero. Vind dat een van de vetste feesten alleen zo'n ellendig eind weg. Het is zo lekker als je gewoon op de fiets kan gaan :o
Ik woon er kwartier fietsen vandaan ideaal, ga voor de 5e keer dit jaar
 
Spontaan morgen naar WEA :cheer:
We Electric Are?
mogelijk naar Ground Zero. Vind dat een van de vetste feesten alleen zo'n ellendig eind weg. Het is zo lekker als je gewoon op de fiets kan gaan :o
Ground Zero is voor mij een van de weinige festivals die binnen een uur met de fiets te bereiken zijn :loopband:
 
Binnen een uur met de fiets :roflol:
 
partybus van uit Limburg naar GZ :rocknana::hedbang:is het gvd nog geen 31 Aug :o
 
Het weer moet wel weer een beetje de goede kant op gaan, zodat het de 27e weer rond de 25-30gr is en zonnig, heel zonnig vooral :cool:
 
partybus van uit Limburg naar GZ :rocknana::hedbang:is het gvd nog geen 31 Aug :o
Vanuit Venray ben je er zo maar vanuit Maastricht duurt het wel ff. Niks voor mij een nachtfeest dat zo ver weg is.
 
Nog steeds in dubio over di-da-dominateur :dunno:
 
  • Like
Waarderingen: LM
Had je niks kunnen regelen met die bus die ik je stuurde
Heb het in de Dominator groepsapp gegooid maar werd niet echt op gereageerd. Iemand anders heeft nu net wel een andere bus gefixt :eek:
 
Dominator 2016 is voor mij nog steeds het beste festival dat ik ooit meegemaakt heb.
Vind het sowieso elk jaar weer het beste feest van het jaar. Al neemt het laatste jaren wel een beetje af. Voor m'n gevoel komen er elk jaar steeds meer buitenlanders en echt "zie mij zie mij" volk.
 
Dominator 2016 is voor mij nog steeds het beste festival dat ik ooit meegemaakt heb.
Vind het sowieso elk jaar weer het beste feest van het jaar. Al neemt het laatste jaren wel een beetje af. Voor m'n gevoel komen er elk jaar steeds meer buitenlanders en echt "zie mij zie mij" volk.
Op even bij de main na ouwehoeren gewoon bij de kleinere stages vertoeven, of eindeloos rondjes dwalen. Heb er nooit zoveel last van tbh.
 
Back
Naar boven