MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben iig wél aanwazig :eyebrow:

IMG-20191225-WA0001.jpg
 
aanwezig op reverze en tickets voor Extrema outdoor ook binnen :D
 
Extrema Outdoor BE dan zeker?
 
Ja :) Is dat in NL ook? Wist ik zelfs niet :D

Doodgebloed na de verhuizing naar Wanroij.. Er is niet echt ruimte meer in NL voor festivals die zich niet meer weten te onderscheiden. Ik vond het zelf wel leuk daar in Wanroij, niet te ver van huis ook etc., maar volgens mij vonden de trouwe Extrema fans het maar niets. Jaar erop was de kaartverkoop dermate slecht dat het niet door is gegaan. Weet niet meer of dit nu 2019 of 2018 is geweest :o
 
Doodgebloed na de verhuizing naar Wanroij.. Er is niet echt ruimte meer in NL voor festivals die zich niet meer weten te onderscheiden. Ik vond het zelf wel leuk daar in Wanroij, niet te ver van huis ook etc., maar volgens mij vonden de trouwe Extrema fans het maar niets. Jaar erop was de kaartverkoop dermate slecht dat het niet door is gegaan. Weet niet meer of dit nu 2019 of 2018 is geweest :o

Vroeger vaak naar Extrema geweest en echt goede feestjes gehad, maar laatste keer dat ik daar was (denk 3 jaar geleden en nog bij Aquabest) was het al echt ruk. Helaas............
 
  • Like
Waarderingen: LM
Doodgebloed na de verhuizing naar Wanroij.. Er is niet echt ruimte meer in NL voor festivals die zich niet meer weten te onderscheiden. Ik vond het zelf wel leuk daar in Wanroij, niet te ver van huis ook etc., maar volgens mij vonden de trouwe Extrema fans het maar niets. Jaar erop was de kaartverkoop dermate slecht dat het niet door is gegaan. Weet niet meer of dit nu 2019 of 2018 is geweest :o
Vroeger vaak naar Extrema geweest en echt goede feestjes gehad, maar laatste keer dat ik daar was (denk 3 jaar geleden en nog bij Aquabest) was het al echt ruk. Helaas............

XO is in België al jaren een vaste waarde. Een van de betere in België vind ik, tot nu toe. Het enige probleem vind ik dat house/techno meer en meer mainstream worden en ook een ander publiek beginnen aan te trekken. De mensen die niet meer voor de muziek komen maar gewoon om er bij te horen en drugs te nemen. Drugs heb je altijd en overal maar als je mensen hebt die dan ook nog vooral voor de muziek komen, is de sfeer pakken beter.
Is overigens op elk festival zo.
Overigens vind ik de tendens dat er meer hardere techno op zo'n evenementen wordt gespeeld wel goed. Tot enkele jaren terug vooral house of minimal en vorig jaar namen zoals Paula Temple vind ik zeker een verbetering :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
euphorea

Eeeh kom ook. Deze timetable is echt klasse. Geen lange rijen voor mainstage meer (hoop ik), want hele avond op main.
Screenshot_20200201-135312_Instagram.jpg
 
XO is in België al jaren een vaste waarde. Een van de betere in België vind ik, tot nu toe. Het enige probleem vind ik dat house/techno meer en meer mainstream worden en ook een ander publiek beginnen aan te trekken. De mensen die niet meer voor de muziek komen maar gewoon om er bij te horen en drugs te nemen. Drugs heb je altijd en overal maar als je mensen hebt die dan ook nog vooral voor de muziek komen, is de sfeer pakken beter.
Is overigens op elk festival zo.
Overigens vind ik de tendens dat er meer hardere techno op zo'n evenementen wordt gespeeld wel goed. Tot enkele jaren terug vooral house of minimal en vorig jaar namen zoals Paula Temple vind ik zeker een verbetering :D
Als je naar een expo gaat ben je zowiso geen undergrounder. :rolleyes:
 
Als je naar een expo gaat ben je zowiso geen undergrounder. :rolleyes:
Ik ben in op allerlei evenementen met verschillende stijlen. Van underground tot zelfs de 'mainstream' events. Behalve dimitri vegas en like mike shit.
Ik ga soms zelfs naar I love the 90's feesten etc. commercieel ten top maar mijn guilty pleasure :D Het is niet dat je alleen maar '100% undergrounder' kan zijn dat je je niet meer kan amuseren op andere soorten muziek/events. Het hoeven niet altijd illegale raves te zijn :D
Het hoeft zelfs niet allemaal elektronische muziek te zijn ook ;) Al is het op Werchter of gewoon hier in het jeugdhuis of een garage
 
Nog mensen aanwezig op Dediqated zaterdag?
 
Ben benieuwd, feestfabriek 10 jaar geleden was in ieder geval top.
 
Back
Naar boven