Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik mis de gym niet zo zeer, wel mijn fysiek. Verder vind ik de extra vrije tijd heerlijk. Dus nee de gym mis ik zeker niet. Maar in de spiegel kijken etc., is lang niet meer zo satisfying :emo:
 
Die festivals zijn op dit moment wel het laatste waar ik aan denk. Natuurlijk missen we de feestjes, maar spontaan uit eten kunnen, stedentripjes etc. Die komen nog wel voor de festivals bij mij tbh.
Idd. Eens goed op restaurant gaan en daar aan de bar blijven hangen mis ik ook wel enorm.
Al zal de eerste keer terug op restaurant gaan goed verlopen. Het eerste festival gaan ze volgens mij volk tekort komen op de ehbo
 
Ben bang dat we dit jaar nog af moeten zien
 
Als een groot deel van de risico groep gevaccineerd is er zo weinig besmettingen zijn zodat er bron en contact onderzoek gedaan kan worden zie ik nul draagvlak om niet weer dingen te kunnen doen. Ik koop in ieder geval tickets, ik wil er twee man.

inb4 wappie theorieën.
 
Het wordt ook met de dag erger... dat gebrek aan perspectief maakt het niet beter
 
Smeerboel en sensation white tickets in de pocket so far. Binnenkort ASOT en dan heb ik 3 festivals waar ik waarschijnlijk niet naartoe kan eheheheh
Had al Supersized kingsday, Soenda, Paradigm festival en Smeerboel in the pocket.
Zullen dit jaar nog wel in the pocket blijven :roflol:
 
Iemand dit dit nog geloofd?
 

Bijlagen

  • D96D0767-BB3D-48F4-B537-3F5FF47DFDE9.jpeg
    D96D0767-BB3D-48F4-B537-3F5FF47DFDE9.jpeg
    235 KB · Weergaven: 109
Back
Naar boven