AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lijkt dat er op ja? Ga daar maar niet vanuit hoor vanaf 13 augustus wordt alles weer mooi verlengd let maar op :roflol:
Denk het niet. Draagvlak wordt minder en minder en hoewel ik het kut vind, snap ik de beslissing enigzins. Ouderen rond de 40-50 hebben hun tweede prik nog niet en een hoop jongeren ook niet. Tegen die tijd iedereen wel die wil, en de vaccinatiebereidheid is aardig hoog dacht ik.

Kan je wel vertellen dat zodra ik een go krijg tegen die tijd ik het eerste beste festival opzoek. Vorige week vroeg euphorea me mee om naar Verknipt te gaan maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik deze week al wat had, dat gaat me niet een tweede keer gebeuren.
 
Naar belgie vliegen voor een festival alleen zie ik niet zo zitten. Het lijkt erop dat we in Augustus weer los mogen, dus ik krijg dit jaar m'n feestje nog wel.

Het is gewoon even zuur dat ik morgen mijn eerste festival had waar ik zo naar uit keek. Als de clubs en festivals dicht waren gebleven twee weken geleden had ik er geen problemen mee, het voelt gewoon kut om de dag voor je eerste uitje na twee jaar thuiszitten weer eens teleurgesteld te moeten worden.
I feel you
 
Zondag tickets voor Defqon binnen. Toch een festival wat ik niet kan laten liggen. Wel echt absurd prijzig geworden. :roflol:

Vazard in de blue. 🚀
 
Daar gaan we weer... :rolleyes:

1627296404008.png


 
Ik ga er gemakshalve van uit dat festivals überhaupt, dus ook ééndaagse, niet doorgaan :rolleyes:

Die kans lijkt vooralsnog idd het grootst. Toch blijft het ravershart hoop houden. En anders worden het gewoon illegale feestjes de rest van het jaar.
 
Die kans lijkt vooralsnog idd het grootst. Toch blijft het ravershart hoop houden. En anders worden het gewoon illegale feestjes de rest van het jaar.
Voor mij gaat het inderdaad ook gewoon illegale worden :p
 
Heel 2021 lekker cruisen op de test en mast, gezond jaartje zo 👌.
Geen reden om te blasten zonder fissa's in aantocht.
 
Was weer een mooi festivalseizoen heren en dames.
 
Jup, voor geen enkele evenement rendabel.
Geen mogelijkheid om festivals te laten doorgaan maar gewoon elke stage is een ander 'festival' oid? Dan kan je met een tent of 10 toch al 7500 man binnen krijgen. Gewoon zien dat ze niet van de ene tent naar de andere kunnen gaan :D
 
Back
Naar boven