Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Draaien ze op Dominator ook nog een beetje early rave of alleen maar hardcore van de laatste jaren (uptempo)?

Ik zie best wat artiesten uit de begin era, zelfs Marc Acardipane :bow2: .
 
Geen idee, kom voor de sfeer en vrouwen.

Vind de muziek over het algemeen maar matig, gewoon herrie. Gewoon lachen beetje springen.
 
Was zaterdag intents was echt een topfeestje.

Ga nu ook naar free festival > dominator > decibel

En nog wat andere non-hardcore party's
Gezellig decibel ga ik ook naartoe
 
Geen idee, kom voor de sfeer en vrouwen.

Vind de muziek over het algemeen maar matig, gewoon herrie. Gewoon lachen beetje springen.
Punt is dat ik naar uptempo niet langer dan 20 minuten kan luisteren. Sfeer ben ik wel benieuwd naar, vroeger was het wel relaxed.
 
Punt is dat ik naar uptempo niet langer dan 20 minuten kan luisteren. Sfeer ben ik wel benieuwd naar, vroeger was het wel relaxed.
Hangt ervan af wie er draait natuurlijk. Maar dat is bij elke soort muziek het geval.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Punt is dat ik naar uptempo niet langer dan 20 minuten kan luisteren. Sfeer ben ik wel benieuwd naar, vroeger was het wel relaxed.
Vind dat de hardcore na 2012 steeds verder achteruit gegaan is, doe mij maar de oude enzyme records enzo dat was nog eens lekkere schit:cool: laatse keer ground zero viel me ook zwaar tegen ben maar bij de hellbound blijven hangen, vorig jaar resonate was wel een goed feestje maar was dan wel vrij klein, ga liever na de grotere festivals
 
Intents weekend was weer geslaagd. Lekker weertje ook. Nu even een tijdje rustig aan.

Snap alleen niet dat sommige mensen met 60 kg overgewicht zich in een visnet proppen om er daarna als een soort wandelende rollade bij te lopen. Daar maak je echt niemand blij mee.
 
Vandaag Zomerfolk Groningen, volgende week do t/m zo Graspop. Iemand?
 
Nog mensen op defqon zondag te vinden?
 
Nog mensen bij awakenings zaterdag?
 
Te warm idd, anders waren we wel gegaan waarschijnlijk. Of niet. :dunno:
 
Te warm idd, anders waren we wel gegaan waarschijnlijk. Of niet. :dunno:
Last minute? Nou via ts lukt het heel moeilijk.
Meerdere die gisteren nog wilden gaan maar kwamen niet erdoorheen.
 
Last minute? Nou via ts lukt het heel moeilijk.
Meerdere die gisteren nog wilden gaan maar kwamen niet erdoorheen.

Ja zag het idd!
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Meer mensen awake morgen?

Hoorde al in de wandelgangen dat jij gaat wovano
 
Back
Naar boven