AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom wil je Faithless niet zien dan?
Denk dat het niet heel lang duurt voor die gast de handdoek in de ring gooit. Dus voor mij wel een must see eigenlijk. Al is het maar om er even te chillen, leuke oude plaatjes te horen en met wat gasten van DBB een biertje te drinken :thumbs:

Oh ik kom wel meeten als het tijdens Faithless is hoor, maar is niet echt mijn muziek
 
Oh ik kom wel meeten als het tijdens Faithless is hoor, maar is niet echt mijn muziek

Die man is een legende :cool:
Stukje cultuur als je het mij vraagt.
Daarnaast die kerel ziet me eruit ook :D Dat is gewoon een must see haha
 
Binnen een paar dagen Sunrise Festival!

Wie is allemaal aanwezig? Waar en wanneer meet?

Le me. :D vrijdag tm zondag + camping. Moet vast wel ergens een gaatje zijn om te meeten haha.
 
Zet mij er ook maar bij op de volgende festivals als je wilt. Free festival, tomorrowland (hele weekend), Decibel en Mysteryland.
 
Die man is een legende :cool:
Stukje cultuur als je het mij vraagt.
Daarnaast die kerel ziet me eruit ook :D Dat is gewoon een must see haha

Dit, heb m een keer op LL gezien en hij blies echt t dak eraf!
 
Als ik de kans krijg ga ik wel effe met Maxie Jazz op de foto ja. Baas!
 
Le me. :D vrijdag tm zondag + camping. Moet vast wel ergens een gaatje zijn om te meeten haha.

Ja man, ben er zelf alle dagen en op de camping, dus zeg maar waar en wanneer je het beste lijkt
 
Zet mij er ook maar bij op de volgende festivals als je wilt. Free festival, tomorrowland (hele weekend), Decibel en Mysteryland.

Zie je op free fest dan :D
 
Ik zoek nog een ticket voor AwakeFest voor een maat van me.
Iemand hier nog in de vriendengroep een afhaker of ticket over???
 
Nog naar de tyfus van defqon weekend. Bleggghhh. Zit hier met een gevoel van heimwee, verliefdheid en, ondanks mijn 12 uur slaap van vannacht, een slaaptekort.

Maar het was het waard :D
 
Nog naar de tyfus van defqon weekend. Bleggghhh. Zit hier met een gevoel van heimwee, verliefdheid en, ondanks mijn 12 uur slaap van vannacht, een slaaptekort.

Maar het was het waard :D

It always is!

Nog een beetje tussen de buien door kunnen knallen?
 
No More Decibel, No more free festival. Whyyy?

is dit de leven? :(
 
It always is!

Nog een beetje tussen de buien door kunnen knallen?

Heb wel flink staan knallen ja. Al die ecto's aan de kant!!

Maar vooral in tent gestaan dus weinig last van regen gehad, en op momenten dat ik buiten was was het over het algemeen droog.
 
Heb wel flink staan knallen ja. Al die ecto's aan de kant!!

Maar vooral in tent gestaan dus weinig last van regen gehad, en op momenten dat ik buiten was was het over het algemeen droog.

in welke tent stond jij dan?
 
Heeft verschillende redenen, ten eerste 6 Juli Epic DBB meeting ofcourse (free festival valt ook op 6-juli)
En Decibel niet meer vanwege een vervelend thuissituatie (moeder is ongeneselijk ziek).

Op dit moment staat dominator nog op het programma. FF RAWstyle knallen en wat HC tussendoor pakken :)
 
Ik zoek nog een ticket voor AwakeFest voor een maat van me.
Iemand hier nog in de vriendengroep een afhaker of ticket over???

Krijg net een mail van een maat van me dat er nog zat op marktplaats staat, voor normale prijs. Wij hebben er nl ook nog een die een ticket moest.
 
Heeft verschillende redenen, ten eerste 6 Juli Epic DBB meeting ofcourse (free festival valt ook op 6-juli)
En Decibel niet meer vanwege een vervelend thuissituatie (moeder is ongeneselijk ziek).

Op dit moment staat dominator nog op het programma. FF RAWstyle knallen en wat HC tussendoor pakken :)
Sterkte man, maar pls cum to free

Krijg net een mail van een maat van me dat er nog zat op marktplaats staat, voor normale prijs. Wij hebben er nl ook nog een die een ticket moest.

Tickets van marktplaats :roflol:
 
Ja maar waarom organiseren ze dan ook GVD een DBB meet op dagen van festival's :mad: !!!!!
 
Back
Naar boven