XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

in welke tent stond jij dan?

Veel in blue gestaan en black. Daarnaast ook aardig wat uurtjes in de 24 uurs tent. Maandagochtend ben ik daar om 05:00 weggegaan om vervolgens rond 08:30 het terrein te hebben verlaten. En jij?
 
Veel in blue gestaan en black. Daarnaast ook aardig wat uurtjes in de 24 uurs tent. Maandagochtend ben ik daar om 05:00 weggegaan om vervolgens rond 08:30 het terrein te hebben verlaten. En jij?

Damnn wat moet dat toch magistraal geweest zijn :D
 
Krijg net een mail van een maat van me dat er nog zat op marktplaats staat, voor normale prijs. Wij hebben er nl ook nog een die een ticket moest.

Niet doen :roflol:
Zeker voor de normale prijs niet, mijn maatje is hiermee opgelicht (de sukkel :p)
Ik heb inmiddels een ticket via Facebook voor de normale prijs.
Best check je even FB en PF :)
 
Veel in blue gestaan en black. Daarnaast ook aardig wat uurtjes in de 24 uurs tent. Maandagochtend ben ik daar om 05:00 weggegaan om vervolgens rond 08:30 het terrein te hebben verlaten. En jij?
Haha nice, ik was alleen zaterdag geweest. Ik stond vooral bij blue, midden links/midden vooraan.
 
Niet doen :roflol:
Zeker voor de normale prijs niet, mijn maatje is hiermee opgelicht (de sukkel :p)
Ik heb inmiddels een ticket via Facebook voor de normale prijs.
Best check je even FB en PF :)

Serieus, we kopen vaak via marktplaats (of pf idd) en tot nu toe niet genept. Je kan er zelf enige invloed op uit oeffenen ;)
 
Serieus, we kopen vaak via marktplaats (of pf idd) en tot nu toe niet genept. Je kan er zelf enige invloed op uit oeffenen ;)

Ja mij overkomt zoiets ook niet zo snel. Maar hij wilde zo ontzettend graag alsnog mee. Dat hij een beetje te goedgelovig geld overgemaakt heeft :roflol:

Hij is niet de enige overigens, op FB hebben meer gedupeerden over dezelfde persoon een berichtje geplaatst. Hij deed het dan ook wel overtuigend met kopie aankoopbewijs etc.

Ik haal het altijd op, of voeg de persoon toe op FB etc. En 9/10x zie je meteen wel of het zuivere koffie is imo.
 
6 juli free festival
20 juli dominator
2 augustus pandemonium
17 augustus decibel

Vind het zo wel weer mooi, achterlijk duur allemaal haha.
 
Ik heb ook een aantal tickets via marktplaats gekocht, je moet gewoon op bepaalde dingen letten en bepaalde informatie vragen etc, nooit genaaid.

Hoop voor iedereen die zaterdag gaat festivallen op veel zon en geen regen....
 
Iemand in for free festival meet?
 
Niet getreurd, Free Fest is toch een k*tfeest :D
 
Voor de mensen die nog kaartjes zoeken voor aankomende festivals etc, ticketswap.nl is wel handig!
 
Niet getreurd, Free Fest is toch een k*tfeest :D

Gratis festivals zijn voor ontzettende paupers. Ergste zijn wel die dancetour feestjes.
Lekker tussen alle bontkraagjes staan.
 
Vorig jaar was toch (imo) een lekker feestje (de zaterdag dan) mooi weer ook

Ben in 2008 geweest. Prima feestje hoor, maar ik vind de line up altijd net niet daar.
 
Gratis festivals zijn voor ontzettende paupers. Ergste zijn wel die dancetour feestjes.
Lekker tussen alle bontkraagjes staan.

Dancetours hebben wel een goede house-line-up en ze zijn vaak op een zondag dus voor een gratis feestje prima om erbij te pakken. Ik kan me wel afsluiten voor de pauper Marokkaantjes hoor, geen last van ik maak m'n eigen feestje wel.
 
Dancetours hebben wel een goede house-line-up en ze zijn vaak op een zondag dus voor een gratis feestje prima om erbij te pakken. Ik kan me wel afsluiten voor de pauper Marokkaantjes hoor, geen last van ik maak m'n eigen feestje wel.

Enige gratis feesten die ik meepak ieder jaar zijn QDay in Arnhem (8Bahn) en Bevrijdingsfestival in Wageningen.
 
Dancetours hebben wel een goede house-line-up en ze zijn vaak op een zondag dus voor een gratis feestje prima om erbij te pakken. Ik kan me wel afsluiten voor de pauper Marokkaantjes hoor, geen last van ik maak m'n eigen feestje wel.

Sta inderdaad altijd wel te kijken wat voor artiesten ze toch bijeen weten te regelen.
 
Line up is niet echt geweldig nee maar dat vind ik bij de meeste festivals, bijv decibel...
Vorig jaar wel vermaakt bij free had daarna nog een indoor, icon frantic feak geloof ik haha.
 
Back
Naar boven