AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Gaan er mensen hier na Mysteryland?
 
Moeilijk he lezen :p

24 Augustus - Mysteryland | Floriade Terrein | Tickets
Locatie Meet: ...........
Aanwezig:
- Punjab
- inVorm
- rikkertt
- Trium
- daniel20
- techmac
 
Gaan er DBB-ers naar Lamb of God 15 augustus?
 
Mysteryland : Check!
 
is er eigenlijk een meet gepland op decibel?
 
Ik sta denk ik de hele dag bij HC4Life met een uitschieter naar Darkness4Life en heel misschien de main. Ligt ook lekker dicht naast elkaar :)
 
Voornamelijk Loudness en afhankelijk van de timetable bij de main
 
Ik zal ook vooral bij Loudness te vinden zijn! Toevallig nog meer mensen die er het hele weekend zijn?
 
Ik ben overal en nergens waarschijnlijk :D
 
Altijd 1992, maar ga eerder op de dag wel ff bij Fatima Haji kijken.
 
Kan echt geen minuut bij die oldschool staan he.. :rolleyes:
 
Hoeft ook niet :D
 
Kan echt geen minuut bij die oldschool staan he.. :rolleyes:

Ik ga dan ook liever naar Remember bijvoorbeeld. Overigens is de techno line up zowel Reactor als Refuse echt :heart: Maar zal toch veel bij de hardere stijlen te vinden zijn ivm vrouwtje die techno niet altijd even leuk vind :o
 
Hoeft ook niet :D

Nee dat snap ik! Ik zou mijzelf ook niet willen tegenkomen :cool:

Ik ga dan ook liever naar Remember bijvoorbeeld. Overigens is de techno line up zowel Reactor als Refuse echt :heart: Maar zal toch veel bij de hardere stijlen te vinden zijn ivm vrouwtje die techno niet altijd even leuk vind :o

Ik zeg prima meid haha
 
Denk dat het PL en H4L wordt voornamelijk!
 
Ik ga dan ook liever naar Remember bijvoorbeeld. Overigens is de techno line up zowel Reactor als Refuse echt :heart: Maar zal toch veel bij de hardere stijlen te vinden zijn ivm vrouwtje die techno niet altijd even leuk vind :o

Decibel is ook niet echt een feest om bij de techno te staan. Zal vast aan zijn enzo maar er komen gewoon amper mensen voor.
 
Decibel is ook niet echt een feest om bij de techno te staan. Zal vast aan zijn enzo maar er komen gewoon amper mensen voor.

Klopt, alleen Refuse is nog wel aardig te doen @ DB. Vorig jaar veel bij Reactor gestaan (was toen met maatje) en dat was zeker tot een uur of 20 nagenoeg leeg haha. Snap ook niet dat ze het blijven programmeren. Staan hele dikke namen tussen weer dit jaar, maar die gaan nooit tot zijn recht komen.
 
Ik sta denk ik de hele dag bij HC4Life met een uitschieter naar Darkness4Life en heel misschien de main. Ligt ook lekker dicht naast elkaar :)

Waaraan herken ik je?
zeg ik Hoi hahaha.
Ik Korte zwemshorts lichtblauw blote bast en witte zonnebril Brah.
 
Back
Naar boven