AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja als je er nou alleen uit werd gezet vond ik het nog wel ok.. bijna 500 eu boete en een strafblad vind ik wat minder fijn...

Bewakers mogen je overigens alleen fouilleren als ze je op heterdaad betrappen. Als je knetterwaus in het publiek staat mogen ze dit alleen vragen en kan je het dus gewoon weigeren.
Damn! Ik hoorde het al van Punjab, maar van die boete had ik niks vernomen..dafuck!
 
Ja als je er nou alleen uit werd gezet vond ik het nog wel ok.. bijna 500 eu boete en een strafblad vind ik wat minder fijn...

Bewakers mogen je overigens alleen fouilleren als ze je op heterdaad betrappen. Als je knetterwaus in het publiek staat mogen ze dit alleen vragen en kan je het dus gewoon weigeren.

Twee vrienden van mij precies hetzelfde.. werden na het fouilleren gevraagd mee te komen en uit te kleden alles. 6 uur vastgezeten en 500 euro boete ook. Zuuur
 
Fuck zooi strafblad voor wat pilletjes. Hadden ze een halve apotheek bij zich dan of alleen voor eigen gebruik?
 
Ja die boete boeit me niet echt. Strafblad is minder :o
We moeten gewoon weer terug naar een tolleranter beleid, waarbij je in het gekste geval je drugs kan laten testen.

Gebruikt wordt er toch wel! Wel echt zwaar klote allemaal!
 
Heb die praktijken ook al gehoord bij Dreamfields, wat van dezelfde organisatie is als Emporium. Geen idee wat ze er mee willen bereiken maar triest is het wel.
 
Ja als je er nou alleen uit werd gezet vond ik het nog wel ok.. bijna 500 eu boete en een strafblad vind ik wat minder fijn...

Bewakers mogen je overigens alleen fouilleren als ze je op heterdaad betrappen. Als je knetterwaus in het publiek staat mogen ze dit alleen vragen en kan je het dus gewoon weigeren.

Goed om te weten :o
 
Ik werd aangesproken @ empo en moest mijn ID laten zien. Ik kneep em wel ff, hij moest ook echt 15 sec naar m'n ID kijken. :roflol:
 
Ik werd aangesproken @ empo en moest mijn ID laten zien. Ik kneep em wel ff, hij moest ook echt 15 sec naar m'n ID kijken. :roflol:
Je was al binnen en werd ergens op de dag gevraagd om te kunnen bewijzen of je wel 18+ was? :roflol: het wordt steeds gekker daar man, wat bezielt die lui. Wat als je geen ID/rijbewijs bij je had en hij dus niet vast kon stellen hoe oud je was? Dan had hij je ook buiten de hekken gezet? :o
 
Je was al binnen en werd ergens op de dag gevraagd om te kunnen bewijzen of je wel 18+ was? :roflol: het wordt steeds gekker daar man, wat bezielt die lui. Wat als je geen ID/rijbewijs bij je had en hij dus niet vast kon stellen hoe oud je was? Dan had hij je ook buiten de hekken gezet? :o

Was net nadat ik mijn kaartje had laten zien. Fucking geld wolven.
 
Fuck zooi strafblad voor wat pilletjes. Hadden ze een halve apotheek bij zich dan of alleen voor eigen gebruik?

Eigen gebruik en eentje had ook nog voor anderen geloof ik. Plus dat ze heroïne bleken te hebben in plaats van mdma, wat ze dus dachten te hebben. Dus misschien wel beter voor ze geweest uiteindelijk
 
Eigen gebruik en eentje had ook nog voor anderen geloof ik. Plus dat ze heroïne bleken te hebben in plaats van mdma, wat ze dus dachten te hebben. Dus misschien wel beter voor ze geweest uiteindelijk

hqdefault.jpg


Wtf man, geen idee wat er kan gebeuren als je daar een paar goeie likken van neemt maar gezond lijkt het me niet.

Was jij er trouwens zelf niet dit jaar?
 
hqdefault.jpg


Wtf man, geen idee wat er kan gebeuren als je daar een paar goeie likken van neemt maar gezond lijkt het me niet.

Was jij er trouwens zelf niet dit jaar?

Denk niet dat ze daar vrolijk van hadden geworden nee..

Jazeeeeker was ik er wel! Ik heb alleen maar bij de hardcore gestaan in de zweefmolen gezeten gehehe
 
Denk niet dat ze daar vrolijk van hadden geworden nee..

Jazeeeeker was ik er wel! Ik heb alleen maar bij de hardcore gestaan in de zweefmolen gezeten gehehe
Sjonge jonge was op z'n minst even naar de meet gekomen, nep dbb'er :( :(
 
Aan spierballen checken en socializen geen gebrek gehad :)

Ik zal er volgend jaar bij zijn goed?
Ik vond het beest-gehalte ook angstaanjagend hoog beetje eng zelfs :$

Ja graag
 
Ben zelf op extrema ook een keer random meegenomen, omdat ik bij de wc aan het wachten was op een maat. Gelukkig niks op zak, aangezien ik net een half uurtje ervoor naar binnen had gegooid. Maar zulke taferelen komt de sfeer niet ten goede.
 
Twee vrienden van mij precies hetzelfde.. werden na het fouilleren gevraagd mee te komen en uit te kleden alles. 6 uur vastgezeten en 500 euro boete ook. Zuuur
alsin alles uit? pfoe.. dan ben ik de dans mooi ontsprongen..!

Of gewoon alleen boxer nog aan?
 
Back
Naar boven