AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Toevallig hier geen gek die nog van een intents weekendkaart+camping af moet?
 
Zijn er mensen van hier nu op Flying Dutch?
 
Dominator check
 
Drift festival check. Iemand going?
Ik zat erna te kijken want de herfst editie vond ik zwaar relaxed. Maar kaarten zijn uitverkocht...
Dus wordt zaterdag of Lakedance of Pussy Lounge... Van de eerste zijn er nog kaarten en van de tweede heb ik kaarten...
Nog mensen hier die naar een van tweeen gaan?

Inmiddels ook kaarten voor Awakenings en Free festival kunnen scoren...
Krijg het nog druk...
 
Als iemand 2 weekend tickets defqon over heeft, ik hoor het graag!
 
Ik zat erna te kijken want de herfst editie vond ik zwaar relaxed. Maar kaarten zijn uitverkocht...
Dus wordt zaterdag of Lakedance of Pussy Lounge... Van de eerste zijn er nog kaarten en van de tweede heb ik kaarten...
Nog mensen hier die naar een van tweeen gaan?

Inmiddels ook kaarten voor Awakenings en Free festival kunnen scoren...
Krijg het nog druk...

Download bash en je kan kaarten Winne voor lakedance.
 
Nee, winnen. Maat had gespint en meteen gewonnen.
Oh ik kan niet spinnen, staat bij mij alleen een knop voor 'koop tickets' niet voor 'spin & win'.

Jij zou naar The flyihg dutch swedish gaan toch? Is afgelast....
 
Oh ik kan niet spinnen, staat bij mij alleen een knop voor 'koop tickets' niet voor 'spin & win'.

Jij zou naar The flyihg dutch swedish gaan toch? Is afgelast....

Wat??? Afgelast?

Kijk je niet in im in ipv bash?
 
Nee omdat aviici
 
Nee omdat aviici
Heeft niets met Avicii te maken man. Bij die 3 Facebook Events staan bij elkaar nog geen 9500 mensen aanwezig, betekent dus gewoon dat er veeeeel te weinig kaarten verkocht zijn. De organisatie gebruikt het argument van Avicii alleen om geen gezichtsverlies te lijden.
 
Er komen toch per feestje maar 10-15k mensen op af? Per locatie? Ik snap het in dit geval wel eerlijk gezegd. Maar de waarheid ligt in t midden idd :)
 
Er komen toch per feestje maar 10-15k mensen op af? Per locatie? Ik snap het in dit geval wel eerlijk gezegd. Maar de waarheid ligt in t midden idd :)
Weet niet precies hoeveel tickets er per locatie waren maar de afgelopen Nederlandse editie van TFD zou 120.000 mensen getrokken hebben in totaal.

Denk dat als je namen boekt als Avicci, Alesso, Axwell&Ingrosso en Steve Angelo dat je per locatie wel graag meer dan 20.000 mensen hebt, zeker geen 10.000 per locatie.
 
Volgens mij lenen die locaties van die se editie zich behalve het Malieveld helemaal niet voor zoveel mensen bij elkaar opgeteld :p
 
Volgens mij lenen die locaties van die se editie zich behalve het Malieveld helemaal niet voor zoveel mensen bij elkaar opgeteld :p
Goffertpark in Nijmegen is wel groot de rest weet ik niet
 
Back
Naar boven