MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Heb dus mn rug tattoo laten zetten
Zaterdag festival, flink kut in zo’n tent met al dat zweten

Wat is verstandig? Ik dacht zelf potje vaseline meenemen voor in te smeren tijdens t feest, 2 loszittende shirts en n trui

Shirt blijft sowieso aan ivm infectie alleen dacht 2 omdat je op een gegeven moment helemaal doorweekt ben
Deel wat nog dik is kun je nog afdichten voor één keer.
Wassen, insmeren en folie er over.
 
Tatoo creme van bepanthen. Vond het zelf wel goed helpen, herstelt het ook wat vlotter.
 
Deel wat nog dik is kun je nog afdichten voor één keer.
Wassen, insmeren en folie er over.
Oh slim ja, denk alleen niet dat het de hele tijd blijft zitten maar al is t maar de helft van de dag is dat top, thanks!
 
Tatoo creme van bepanthen. Vond het zelf wel goed helpen, herstelt het ook wat vlotter.
Ja smeer ik nu ook 3x per dag, vind dat voor herstel sowieso beter werken dan vaseline
Alleen ik dacht vaseline voor het festival omdat je er dan meer een soort van beschermlaag op hebt zitten
 
Ja smeer ik nu ook 3x per dag, vind dat voor herstel sowieso beter werken dan vaseline
Alleen ik dacht vaseline voor het festival omdat je er dan meer een soort van beschermlaag op hebt zitten
Meeste tatto artiesten zouden het je afraden om er vaseline op te smeren. Zou het zelf gewoon bij de creme houden. Voor een keer als het echt te veel schuurt met kleding ofzo kan het wel maar zou het er niet al te dik op smeren.
 
Tatoo creme van bepanthen. Vond het zelf wel goed helpen, herstelt het ook wat vlotter.
Heb ik ook liggen idd, vroeger gebruikte ik Uierzalf.
IMG_1248.jpeg
 
Voor een keer als het echt te veel schuurt met kleding ofzo kan het wel maar zou het er niet al te dik op smeren.
Dat was dus m'n idee, want je staat allemaal hutje mutje op elkaar, iedereen komt tegen je aan, je beweegt zelf nogal wat
Heb ook geen idee hoe het herstel gaat want kan het zelf niet zien
Heb ik ook liggen idd, vroeger gebruikte ik Uierzalf.
Bekijk bijlage 622973
Ja heb die ook
 
Dat was dus m'n idee, want je staat allemaal hutje mutje op elkaar, iedereen komt tegen je aan, je beweegt zelf nogal wat
Heb ook geen idee hoe het herstel gaat want kan het zelf niet zien
Ja als er allemaal van die zwetende ongewassen beren tegen je aanstaan is het wel handig om te zorgen dat hun zweet niet op je tattoo komt. Is en blijft een open wond en als die ontsteekt ben je niet vrolijk en kan er heel lelijk uit gaan zien.
 
Is nu natuurlijk mosterd na de maaltijd, maar zou de volgende keer alleen iets laten zetten in de herfst en winter. Dan sta je zonder zorgen op festivals of het strand met een goed herstelde tattoo. Vooral met zo iets groots als dit want je wil echt niet dat dit fout gaat want dat valt met zulke grote dingen moeilijk of niet recht te trekken.
Zoek op google maar eens naar:tattoo staph infectie. Word je niet vrolijk van en is je tattoo voorgoed verpest.
 
Is nu natuurlijk mosterd na de maaltijd, maar zou de volgende keer alleen iets laten zetten in de herfst en winter. Dan sta je zonder zorgen op festivals of het strand met een goed herstelde tattoo. Vooral met zo iets groots als dit want je wil echt niet dat dit fout gaat want dat valt met zulke grote dingen moeilijk of niet recht te trekken.
Zoek op google maar eens naar:tattoo staph infectie. Word je niet vrolijk van en is je tattoo voorgoed verpest.
Het was redelijk impulsief, wilde al tijdje een backpiece alleen vond nergens een goede studio met die stijl
Toen laatst mn vingers laten tattoëren gewoon bij een random shop, keek naar de muur en alles was in de stijl hoe ik het wilde, dus gelijk afspraak gemaakt
Zou dit normaal qua timing nooit zo doen nee
 
Dat was dus m'n idee, want je staat allemaal hutje mutje op elkaar, iedereen komt tegen je aan, je beweegt zelf nogal wat
Heb ook geen idee hoe het herstel gaat want kan het zelf niet zien

Ja heb die ook
Je kan ook de bepanthen babyzalf gebruiken, exact hetzelfde als de tattoo zalf (die is nl nogal eens uitverkocht).

Ik smeer zelf eigenlijk altijd 's ochtends na het douchen en 's avonds als het droog begint aan te voelen. Tegenwoordig komt dit er op neer dat ik de eerste dag 2x smeer en dan ongeveer een week 1x per dag. Uiteraard is het persoonlijk.
Mijn verwachting is dus wel dat het a.s. grotendeels genezen is. Smeer je 's ochtends in, laat het goed drogen voordat je een shirt aantrekt en neem een schoon en droog shirt mee incl je creme zodat je 's middags/'s avonds eventueel nog kan smeren.
 
wow! Insane! Is het ergens op gebaseerd of zelf verzonnen?

Rug is een eigen idee, uitgetekend en freehand getattoeëerd door de artiest
Armsleeve is bestaande figuur van H.R. Giger, aangepast door en freehand gezet door de artiest
 
Rug is een eigen idee, uitgetekend en freehand getattoeëerd door de artiest
Armsleeve is bestaande figuur van H.R. Giger, aangepast door en freehand gezet door de artiest
heel gaaf gedaan!
 
Rug is een eigen idee, uitgetekend en freehand getattoeëerd door de artiest
Armsleeve is bestaande figuur van H.R. Giger, aangepast door en freehand gezet door de artiest
Echt heel dik
 
A0492BA9-07F9-44EA-B141-68452C2E80F2.jpeg


Zou graag deze stijl op mn handen/vingers willen maar het probleem is dat het hartstikke snel vervaagd
 
Factor 50 erop wanneer het zonnetje schijnt kan helpen.

Is dat trouwens een cocaïne pink op de foto? 🤭
 
Back
Naar boven