MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Buik/zij was echt een hel, helemaal de schaduwstukken. Doe ik gewoon ook echt niet meer.
 
Ik vond op het sleutelbeen echt het ergst, vooral met inkleuren/schaduwen zetten. Voelde het gewoon doortrillen naar de andere kant :eek::eek::eek:.
Maar moet eerlijk zijn.......het verschilt echt per plek. Heb voor de eerste zit van mijn tweede tattoo 7 uur aan 1 stuk gezeten met maar korte pauzes ertussen en dat was toen prima te doen. Het twee uur inkleuren (alleen rood) daarna was echt minder prettig........
 
Op mijn achterkant schouderblad begon ik weg te dommelen, inkleuren op mijn rib dacht ik dat ik dood ging. Het verschilt enorm.
 
Op mijn achterkant schouderblad begon ik weg te dommelen, inkleuren op mijn rib dacht ik dat ik dood ging. Het verschilt enorm.

Indd. Ik heb toen alle boekjes weg zitten bladeren daar. Vond 7 uur ook wel echt lang, weet niet of ik ooit nog eens zo lang aan 1 stuk zou willen zitten. Niet vanwege de pijn, maar vanwege de verveling op den duur.

Btw ik vond binnenkant onderarm ook niet echt fijn.......continue het idee dat je enorm geknepen wordt ofzo.......
 
Ik had laatst een sessie van 4 uur, en zelfs dat doe ik niet meer. Voortaan 2, of maximaal 3 uurtjes per sessie.

Denk dat dat voor mij ook gaat gelden inderdaad. Ben nog aan het broeden op het volgende, heb gelukkig enigzins de tijd, maar wil het zeker voor de komende zomer gedaan hebben, anders moet ik weer wachten tot erna............
 
Na 2 a 2,5 uur begint het veel meer pijn te doen. Je huid en zenuwen zijn het gewoon zat. Na 3 uur krijg ik daarbij ook echt een kutbui omdat ik wil stoppen :P
 
Na 3 uur krijg ik daarbij ook echt een kutbui omdat ik wil stoppen :P

Beter zelf stoppen dan......voordat je ruzie krijgt en je nieuwe tattoo verkloot wordt :loony::loony::loony:
 
Gewoon uitzitten helaas. Je zit daar in de stoel omdat je het zelf wilt toch? :p

Vier uur achter elkaar was even een leermomentje haha
 
Ja zoiets doe je dan maar 1 keer.........mhmmmm........door het erover te hebben stijgt de zin in verse inkt ook weer.......heb ik weer......:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Ik weet :p Heb op 20 januari weer een afspraak, 2 uurtjes. Duurt nog zo lang :(

Na die sessie kan ik wel pics plaatsen - nu is het nog veel te "niet af". Ben nu met m'n rechter bovenarm bezig waar ook een stukje coverup in zit dus dat ziet er nu nog ff niet uit :P Onderarm zit al zo goed als vol.
 
Goed vooruitzicht dus.......ik heb drie tattoos, allemaal aan de zelfde arm (inclusief schouder en gedeelte borst), deze wil ik graag met elkaar gaan verbinden.
Zou dan betekenen dat ik een 3/4 sleeve heb........veel lager wil ik niet gaan, omdat ik dit nog kan bedekken met opgerolde mouwen van mijn blouse in de zomer op mijn werk......heb te maken met zeer conservatieve amerikanen.......
 
Dat is wel het kutte eraan inderdaad. Bij mijn baan kom ik er behoorlijk mee weg, maar als ik morgen op m'n werk zou komen met heel m'n keel vol getattoeerd.... dat snij ik mezelf wel in de vingers.

Er zit een kleine tattoo op m'n hals, en het verbaast me dat ze me alsnog hebben aangekomen :P Het liefst wil ik heel m'n keel vol....maar goed :(
 
Heb je iets om naar uit te zien als je met pensioen gaat :D:D
 
image.jpg
 
Goed vooruitzicht dus.......ik heb drie tattoos, allemaal aan de zelfde arm (inclusief schouder en gedeelte borst), deze wil ik graag met elkaar gaan verbinden.
Zou dan betekenen dat ik een 3/4 sleeve heb........veel lager wil ik niet gaan, omdat ik dit nog kan bedekken met opgerolde mouwen van mijn blouse in de zomer op mijn werk......heb te maken met zeer conservatieve amerikanen.......

In de zomer kun je ook gewoon ipv een blouse met lange mouwen, een dun net shirt met lange mouwen dragen.
 
In de zomer kun je ook gewoon ipv een blouse met lange mouwen, een dun net shirt met lange mouwen dragen.

Klopt, ik vind het fijn om met warm weer in ieder geval mijn mouwen iets omhoog te kunnen doen, dus voorlopig zit een full sleeve er niet in.
 
8fa3cb8231e062149f476d17584f1eb5.jpg

ik zat naar zo iets te kijken iemand enig idee hoeveel zo iets zou moeten kosten ?
 
schat 400,- eur
 
Back
Naar boven