MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Klopt, ik vind het fijn om met warm weer in ieder geval mijn mouwen iets omhoog te kunnen doen, dus voorlopig zit een full sleeve er niet in.
Ik was altijd iemand die korte mouwen droeg wanneer ik een blouse droeg. Toen full sleeve laten zetten en na zomertje met lange mouwen was ik er wel aan gewend
 
Ik was altijd iemand die korte mouwen droeg wanneer ik een blouse droeg. Toen full sleeve laten zetten en na zomertje met lange mouwen was ik er wel aan gewend

Mhmmmm nou begin ik toch te twijfelen..........en bedankt he :grumble::grumble::grinny::grinny:
 
Je hebt toch nog genoeg lichaam over? Ik wou toen ik jonger was een japanse sleeve op de gehele arm, dat vond ik echt gaaf. Maar ik mocht geen tattoo zolang ik thuis woonde. Toen ik eenmaal op mezelf woonde besloten ivm. werk de arm niet te doen. Ondanks dat zit ik straks toch aardig onder.
 
Mhmmmm nou begin ik toch te twijfelen..........en bedankt he :grumble::grumble::grinny::grinny:
Heb er zelf ook lang over nagedacht maar op een gegeven moment gewoon gedaan en went sneller dan verwacht...enige nadeel vind ik in zomer wanneer ik dan in een niet airco gekoelde ruimte ben....wel sneller warm (ben het type dat met vrieskou ook met korte mouwen loopt en dan nog comfortabel warm heeft)
 
Heb er zelf ook lang over nagedacht maar op een gegeven moment gewoon gedaan en went sneller dan verwacht...enige nadeel vind ik in zomer wanneer ik dan in een niet airco gekoelde ruimte ben....wel sneller warm (ben het type dat met vrieskou ook met korte mouwen loopt en dan nog comfortabel warm heeft)

Ja dat ken ik......daarom ook mijn twijfel. Eerste wat ik nog moet doen is nadenken over wat voor ontwerp ik nou precies wil......het moet drie verschillende tattoo's gaan verbinden.
 
Ja dat ken ik......daarom ook mijn twijfel. Eerste wat ik nog moet doen is nadenken over wat voor ontwerp ik nou precies wil......het moet drie verschillende tattoo's gaan verbinden.
Mijn ervaring, gewoon naar verschillende artiesten gaan en zien wat ze je uit kunnen beelden...aan de hand van portfolio kan je ook vaak al zien of zijn/haar stijl je past of niet en wat je kan verwachten.
 
Mijn ervaring, gewoon naar verschillende artiesten gaan en zien wat ze je uit kunnen beelden...aan de hand van portfolio kan je ook vaak al zien of zijn/haar stijl je past of niet en wat je kan verwachten.

Ja dat is ook wel een goed plan, er zitten er hier ook genoeg waar ik terecht kan.......ff gaan shoppen dus :-)
 
Ja dat is ook wel een goed plan, er zitten er hier ook genoeg waar ik terecht kan.......ff gaan shoppen dus :-)
Soms kunnen artiesten met oplossingen komen die je zelf nooit had kunnen bedenken of iets uitbeelden waar je gelijk ja of nee of zegt. Had het zelfde probleem en bij nummer 3 was het ineens "ja zo gaat het worden"
 
Soms kunnen artiesten met oplossingen komen die je zelf nooit had kunnen bedenken of iets uitbeelden waar je gelijk ja of nee of zegt. Had het zelfde probleem en bij nummer 3 was het ineens "ja zo gaat het worden"

Dat is eigenlijk ook wel iets waar ik op hoop......ben helaas zelf niet zo artistiek dat ik zelf iets op papier kan zetten.......
 
Ja dat ken ik......daarom ook mijn twijfel. Eerste wat ik nog moet doen is nadenken over wat voor ontwerp ik nou precies wil......het moet drie verschillende tattoo's gaan verbinden.
Een lijn?
 
VUmc opent tattoopolikliniek

Mhmmm klinkt niet helemaal ok? Iemand al ervaring mee? Ik heb zelf alleen maar tattoo's met zwart, grijstinten en rood.......(nog) nergens last van. Eerste tattoo met rood erin heb ik nu bijna twee jaar......
 
Weet iemand een goede tattoo shop in venlo of in de omgeving van?
Ik wil een full sleeve met fantasy draak en vrouw er in verwerk hebben. Iemand tips?
 
17126751_656011141249699_6067148575597395968_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Damnnnn S. Die is een stuk uitgebreid vergeleken met de laatste keer!
 
Ben bezig met een full sleeve ben halverwege.. deel loopt door op Mn schouder. Cartoon stijl full colour. Hoop m voor de zomer af te hebben
 
Ook nog een stukje op de rug erbij. Borst was er al.

IMG_20170308_174356_165.jpg
 
Hoeveel gaat het uiteindelijk worden?
 
Klaar (denk ik, zei ik al na het borst stuk). Ik twijfelde of ik zij en halve rug (echt tot midden geheel vol) zou doen, het eerste idee was alleen zij. Maar vond dit wel een goed compromis. De flow is wel gaaf nu. Na dit stuk ben ik overigens sowieso ff klaar. Het klopt wat ze zeggen, rib, heup en oksel doen mega pijn. Op de helft dacht ik echt ff dat ik het niet zou redden, maar ik heb doorgezet. Hij was echt snel. 4,5 uur.
 
Ziet er super vet uit iig. Denk dat dit wel een mooi stuk is zo. Vroeg het voornamelijk omdat er nog uitbreiding mogelijk is als je de lijnen bekijkt.
Een keer bij Iron House showen met je buurman?;)
 
Back
Naar boven