MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

maar weet niet of je trolled.

Nee, persoonlijke ervaring.

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FNFwwZQfhWMZ5m%2Fgiphy.gif


Ben wel benieuwd wat voor tattoo Arminius heeft.

Dat mag je zelf ontdekken, schatje. :eyebrow:
 
Laatst bewerkt:
Of je na het zetten wel of geen rust houdt voor kwaliteit van je tattoo is nog tot daar aan toe, broscience of niet, je hebt er alleen jezelf mee. Maar als je na een week onvoldoende geheeld bent en je artiest kan / wil niet verder werken terwijl je nog een aantal sessies op de planning hebt is zeker irritant. Ik zou hem het ook voorleggen.
 
Guys, waarschijnlijk is dit al 100x gevraagd maar ik vraag het gewoon opnieuw. Ik zou best een tattoo op m'n arm willen, maar ik ben vrij dun (1.85m/65kg). Nu vraag ik me af, mocht ik ooit zwaarder worden en mijn arm wordt groter, wat gebeurt er dan met de tattoo?
 
Guys, waarschijnlijk is dit al 100x gevraagd maar ik vraag het gewoon opnieuw. Ik zou best een tattoo op m'n arm willen, maar ik ben vrij dun (1.85m/65kg). Nu vraag ik me af, mocht ik ooit zwaarder worden en mijn arm wordt groter, wat gebeurt er dan met de tattoo?

Dan valt ie eraf :D

Hele fijne lijntjes zullen iets dikker worden / vervagen. En in het slechtste geval komt er striae doorheen. Maar over het algemeen valt het wel mee.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Nice Sanca Saxon ........ ben benieuwd naar het eindresultaat!
 
Moet wel nog genezen uiteraard ;)

23.jpg


250.jpg
 
Gaaf hoor.......hoe voelt dat nu, dat je sleeve af is? Heb je nu nog wel doelen in het leven? :p, J/K. Ik mag donderdag weer tattoo laten bijwerken. Van de winter maar eens kijken voor de volgende toevoeging op mijn arm.........op naar de volle sleeve voor mij ook:D
 
Gaaf hoor.......hoe voelt dat nu, dat je sleeve af is? Heb je nu nog wel doelen in het leven? :p, J/K. Ik mag donderdag weer tattoo laten bijwerken. Van de winter maar eens kijken voor de volgende toevoeging op mijn arm.........op naar de volle sleeve voor mij ook:D
Ik ben blij dat ie eindelijk af is, zeker aangezien het even leek dat ik 'em niet meer mocht laten afmaken.
2de sleeve ga ik niet doen denk ik, misschien wel mijn andere kuit :P
 
Ik ben blij dat ie eindelijk af is, zeker aangezien het even leek dat ik 'em niet meer mocht laten afmaken.
2de sleeve ga ik niet doen denk ik, misschien wel mijn andere kuit :P

Haha .....you addict you
 
Nee volgens mij wilde Sanca Saxon niet meer verder hierna.

Weet ik. Ik wou ook 1 goede grote tattoo en dan klaar, borst/schouder. Vond ik echt groot. Nu heb ik knie t/m schouder en over 2 maanden wordt die tot de enkel verlengd. Wil het eigenlijk zo houden, dat is in Maori warrior stijl, aan 1 kant van je lichaam tattoo's. Die kant toonden ze als ze met de boot naar nieuwe gebieden kwamen om angst te zaaien. Maar ik vraag me af hoe lang ik daar bij blijf, zit nu al te denken hoe ik toch kan aanpassen :P
 
Dan staat deze niet meer zo alleen :D

Bekijk bijlage 378925

Die ziet er inderdaad uit alsof hij een vriendje kan gebruiken.......:D

Weet ik. Ik wou ook 1 goede grote tattoo en dan klaar, borst/schouder. Vond ik echt groot. Nu heb ik knie t/m schouder en over 2 maanden wordt die tot de enkel verlengd. Wil het eigenlijk zo houden, dat is in Maori warrior stijl, aan 1 kant van je lichaam tattoo's. Die kant toonden ze als ze met de boot naar nieuwe gebieden kwamen om angst te zaaien. Maar ik vraag me af hoe lang ik daar bij blijf, zit nu al te denken hoe ik toch kan aanpassen :P

Jouw tattoo is inderdaad ook wel echt gaaf.
Mijn idee is om het bij 1 sleeve te houden en aan diezelfde kant nog borst en schouderblad en het daarbij te laten, maar ja........wie weet....:rolleyes:
 
Back
Naar boven