Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Ben wel benieuwd wat voor tattoo Arminius heeft. Zal wel weer een trollantwoord komen. Maar toch
2sOybMhm.jpg
 
Haha, Nice! Mooi project voor komende winter dacht ik zo!

Juist, ik neem aan dat je wel in deze stijl door blijft gaan?
Ik ga deze winter mijn sleeve maar eens vervolmaken en wie weet wat daarna nog komt........:rolleyes:
 
Juist, ik neem aan dat je wel in deze stijl door blijft gaan?
Ik ga deze winter mijn sleeve maar eens vervolmaken en wie weet wat daarna nog komt........:rolleyes:

Ja het blijft sowieso deze stijl!

Oehhh leuk! Verder nog geen echt concrete plannen?

Hier nog wat ideetjes liggen voor bovenbeen. Maar dat zal wel volgend jaar worden.
 
Laatst bewerkt:
Ja het blijft sowieso deze stijl!

Oehhh leuk! Verder nog geen echt concrete plannen?

Hier nog wat ideetjes loggen voor bovenbeen. Maar dat zal wel volgend jaar worden.

Nee ik heb verder nog geen concrete plannen anders dan mijn sleeve volledig maken (Mandala-style) en dit doortrekken op borst (hier zit al wel iets, maar dan iets meer) en schouderblad.
 
Nee ik heb verder nog geen concrete plannen anders dan mijn sleeve volledig maken (Mandala-style) en dit doortrekken op borst (hier zit al wel iets, maar dan iets meer) en schouderblad.

Mandala :bow:
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
 
Dit is mijn laatste aanwinst, heb hem nu bijna een jaar. Ik twijfel of ik hem door laat trekken naar mijn onderarm.

Bekijk bijlage 378936
Cool. Beetje een voorloper op de mandala dotwork stijl die nu hip is. Fijne lijntjes en nog goed scherp.
 
Hoi,

Ik heb twee maanden geleden een nieuwe tattoo op mijn bovenarm laten zetten en nu wil ik verder op mijn onderarm.

Ik ben dus op zoek naar een goeie maori tattoo artist, maakt niet uit waar.

Iemand specifiek goede ervaringen gehad ergens?
 
Nice hoor........je hebt dus het lekkerste voor het laatst bewaard? :roflol:
 
Als er verder niemand reageert bij deze nog een lijstje met iets meer artiesten. Mijn eerdere post is mijns inziens de top 3 van Nederland momenteel, komen ook in deze lijst voor.

Tatau Artists List | Polynesian Tattoo Awards
 
5acPdK9l.jpg


Nog een paar maandjes wachten..
Is de bedoeling dat die door Wesley Gemistaris gezet gaat worden.
 
Back
Naar boven