MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Dank je. Een van mijn favorieten, https://www.instagram.com/didson, volgt haar ook en dat geeft wel iets aan.
Er zijn best wat vrouwen erg goed bezig, neem bijvoorbeeld Madeleine Hoogkamer (vnl portret): https://www.instagram.com/madeleinehoogkamer.tattoo

Verder in NL o.a. gecharmeerd van
Massimo Luciani: https://www.instagram.com/bluetoned
Thomas Goossens: https://www.instagram.com/thomasgoossenstattoo


Ziet er idd goed uit, vooral didson. Staze is gewoon een man trouwens:o
 
Ziet er idd goed uit, vooral didson. Staze is gewoon een man trouwens:o
Zie het, zag de naam Stacey en keek niet verder. Zal het even aanpassen.
Didson is idd een baas. Heeft de boeken gesloten, tot nader order.
 
Zie het, zag de naam Stacey en keek niet verder. Zal het even aanpassen.
Didson is idd een baas. Heeft de boeken gesloten, tot nader order.
Wat vraagt didson per uur/dag?
 
didson zit bijna 2 jaar dicht geplanned , hij zit met zijn shop in mijn geboorte stad was laatst bij mijn ouders denk loop ff binnen . relaxte gast ook wat belangrijk is als uren met iemand moet doorbrengen die je pijn doet
 
De mensen die ik heb aangeschreven kosten allemaal ±€150 per uur. Een enkele vroeg €250. Waardoor, in mijn geval, een "backpiece" 5-6k werd.

didson zit bijna 2 jaar dicht geplanned

Hij is bezig met een ander concept waardoor momenteel alles dicht is. Kan best zijn dat het al tot twee jaar is uitgelopen.
Hartelijk bedankt voor uw mail.

Voor onze artiest, het werk dat we leveren en onze klanten zijn we druk bezig met het ontwikkelen van een nieuw exclusief concept voor de toekomst. Daarom is onze agenda voorlopig gesloten en kunnen we momenteel geen nieuwe afspraken inplannen.
 
Ik betaal hier €500 voor een dag. Was er om 10 en verwacht half 8 ongeveer weg te gaan
 
Hij is bezig met een ander concept waardoor momenteel alles dicht is. Kan best zijn dat het al tot twee jaar is uitgelopen.[/QUOTE]
gaat vaak snel bij top jongens , dat tv otreden heeft hem zakelijk ook goed gedaan denk ik
 
gaat vaak snel bij top jongens , dat tv otreden heeft hem zakelijk ook goed gedaan denk ik
Goede mensen komen, vroeg of laat, altijd bovendrijven. In elk vakgebied. Daar moet wel bij aangetekend worden dat in de creatieve sector zat talent rondloopt, echter gaat het dan meer dan eens mis omdat men het op zakelijk gebied verzaakt. Creatieve mensen zijn meestal niet (automatisch) zakelijk ook goed.
 
Laatst bewerkt:
Goede mensen komen, vroeg of laat, altijd bovendrijven. In elk vakgebied. Daar moet wel bij aangetekend worden dat in de creatieve sector zat talent rondloopt, echter gaat het dan meer dan eens mis omdat men het op zakelijk gebied verzaakt. Creatieve mensen zijn meestal niet (automatisch) zakelijk ook goed.
dat kan ik beamen
https://h2ocean.com/tattoo-aftercare/designed-by-brandon-bond/
Had afspraak met deze man op de amsterdam conventie een paar jaar terug , meneer was vergeten te laten weten dat zijn arm in het gips zat en dus niet kon werken.hij heeft het wel goed gemaakt met een goeie partij stappen . voorbeeld van niet zakelijk ingesteld zijn
 
Iemand toevallig een trash polka tattoo?

Dat zijn tattoos met grijs/zwart tinten gecombineerd met rode lijnen/vlekken. Ook typerend is dat er vaak woorden rond de tattoo staan in opvallende lettertypes. Verder zijn er niet echt regels binnen de stijl. Er worden vaak schedels, gezichten, vliegtuigen, ... gebruikt.

Sleeve-Tattoo.jpg
 
Laatst bewerkt:
gisteren de geboortedatums van me kinderen op me vingerkootjes laten zetten trouwdatum en datum waarop ik mijn vrouw heb leren kennen op de zijkanten van me hand.

Viel eigenlijk reuze mee met de pijn.
Jammer genoeg 1 vinger langs de tafel geschaafd. Resultaat moet bij gewerkt worden:headbang:
 
gisteren de geboortedatums van me kinderen op me vingerkoothes laten zetten trouwdatum en datum waarop ik mijn vrouw heb leren kenne op de zijkanten van me hand.

Viel eigenlijk reuze mee met de pijn.
Jammer genoeg 1 vinger langs de tafel geschaafd. Resultaat moet bij gewerkt worden:headbang:

Zonde... vaak is het over een jaar niet meer te lezen.
Wel een mooi gebaar.
 
gisteren de geboortedatums van me kinderen op me vingerkoothes laten zetten trouwdatum en datum waarop ik mijn vrouw heb leren kenne op de zijkanten van me hand.

Viel eigenlijk reuze mee met de pijn.
Jammer genoeg 1 vinger langs de tafel geschaafd. Resultaat moet bij gewerkt worden:headbang:
het zijn vooral de randjes en het zachte weefsel wat prikken , verder viel het idd wel mee
 
Zonde... vaak is het over een jaar niet meer te lezen.
Wel een mooi gebaar.
Redelijk grote cijfers op me vingers. Zal een kijken of ik een foto kan plaatsen
Zijkant hand zal vervagen maar dat is me op voorhand al verteld
 
4c8ae96995b12337829c4733adcb7852.jpg

Deze (heb ik gebruikt als voorbeeld) staat sinds afgelopen donderdag op mijn elleboog........me happy.
Arm (boven en onder) begint nu eindelijk vol te raken. Denk dat ik nog 2 sessies nodig heb........Liefst wil ik dit voor de volgende zomer af hebben......
 
Back
Naar boven