Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

ja klopt,want er zitten ook echt duizenden bodybuilders op dbb.praat geen onzin ,80% van de leden heeft niets eens de intentie bodybuilder te worden..
post maar weer wanneer je mee karma hebt,
gr

ok, laat me eerst wat puntjes sprokkelen! ???

but in all seriousness, je bent een Marokkaanse jongen met een gemiddeld fysiek. Niet de grote jongen gaan uithangen, er word hier minstens zo erg neergekeken op je als op straat.
 
ok, laat me eerst wat puntjes sprokkelen! ???

but in all seriousness, je bent een Marokkaanse jongen met een gemiddeld fysiek. Niet de grote jongen gaan uithangen, er word hier minstens zo erg neergekeken op je als op straat.

ten eerste ben ik geen marrokaan,weet niet hoe je daar bij komt.en op dat andere onzin van je ga ik niet eens op in.zoals ik al zei :ga eerst even karma sparen en post dan weer.ik heb idd een gemiddelde lichaam (vind jij).ik kan wel tegen kritiek maar niet tegen kritiek van iemand die dezelfde statts heeft als lisa lampenelli. gr

---------- Toegevoegd om 02:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:09 ----------

:popcorn:
 
Laatst bewerkt:
ten eerste ben ik geen marrokaan,weet niet hoe je daar bij komt.en op dat andere onzin van je ga ik niet eens op in.zoals ik al zei :ga eerst even karma sparen en post dan weer.ik heb idd een gemiddelde lichaam (vind jij).ik kan wel tegen kritiek maar niet tegen kritiek van iemand die dezelfde statts heeft als lisa lampenelli. gr

---------- Toegevoegd om 02:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:09 ----------

:popcorn:
Jij hebt vast en zeker roast trump gekeken gisteren:p
 
popcorn.gif
 
worden er nog wat tattoo's gepost hiero of niet :lol:
 
ja klopt,want er zitten ook echt duizenden bodybuilders op dbb.praat geen onzin ,80% van de leden heeft niets eens de intentie bodybuilder te worden..
post maar weer wanneer je mee karma hebt,
gr

Buiten het kuurschema heb jij ook geen intenties om bodybuilder te worden, als ik naar jou eetschema kijk.
 
Jij hebt vast en zeker roast trump gekeken gisteren:p

heel de nacht lang haha

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Buiten het kuurschema heb jij ook geen intenties om bodybuilder te worden, als ik naar jou eetschema kijk.
klopt.ripped ecto van 85 kg met bf van 8°9 word ik .OT: ik heb 5 tatts ,waarvan 3 in mijn nek,ik post strax een foto
 
Laatst bewerkt:
Zal er ook eentje van mijn tat maken.
 
Weet iemand of die bruine/roodachtige tattoo's een bepaalde naam hebben? Dan heb ik het natuurlijk niet over henna tatoo's, maar gewoon echte tattoo's in die kleur.

Een voorbeeld zou misschien helpen, je kunt alle kleuren combineren die je maar wilt, ik gok dat je Maori bedoelt.
 
Dat is wel een hele vette sleeve man! Is dat maori?

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Ziet er zo bijna uit als een Grieks pantser...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat deel op de chest is dan weer jammer, veel UFC vechters hebben zoiets
 
Dat is wel een hele vette sleeve man! Is dat maori?

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Ziet er zo bijna uit als een Grieks pantser...

Weet ik niet zeker.

Hier een close up.

sonny-bill-williams-tattoo-2.jpg
 
Joe-Rogan%27s%2BTattoo.jpg



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Chris-Bridge-Warrington-Wolves-Super-League_1891554.jpg
 
komen er ng wat tats of wat?
 
Back
Naar boven