Fitness Seller

Het domste ooit gelezen op DBB

Bezoekers in dit topic

Diabolic

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 jul 2005
Ik vraag mij af wat het domste is wat sommige members hier ooit hebben gelezen op DBB.

Wat mij betreft mag je ook zaken en namen van members verzinnen, als het maar grappig is :D

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
ik nomineer kelvin. maakt niet uit welke post.

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2003
boogie zei:
ik nomineer kelvin. maakt niet uit welke post.

:roflol: Zo ken ik er nog wel een paar, maar ik wil niet de bruut uithangen.

Mr. B.I.G.

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 apr 2004
Waar ik nog wel het meest om heb gelachen was Louis met zijn verzonnen vriendin!!! Echt alles wat die gast ook maar zei was vette onzin of gelogen!!! Louis en zijn sterke verhalen staan bij mij op 1 !!! HEHEHHE

Ook om Marc W alias Pedo henkie die het altijd maar over zijn dochters vriendinnen had, waar ie altijd super of zat te geilen heb ik dubbel gelegen!!!

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
edit

Laatst bewerkt:

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
Ik weet niet meer wie het zei maar ik poste in samenleving en politiek een keer iets over dat we zonder dit en dat nog holbewoners zouden zijn. Hierop reageerde iemand met de opmerking:

"Je mag heus wel wat meer respect hebben voor holbewoners hoor, dat zijn ook gewoon mensen." (serieus bedoeld!)

:roflol:

delguy

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Daar hoef ik niet lang over na te denken.....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

koetje

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jan 2005
Zelda zei:
Ik weet niet meer wie het zei maar ik poste in samenleving en politiek een keer iets over dat we zonder dit en dat nog holbewoners zouden zijn. Hierop reageerde iemand met de opmerking:

"Je mag heus wel wat meer respect hebben voor holbewoners hoor, dat zijn ook gewoon mensen." (serieus bedoeld!)

tering :roflol:

koetje

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jan 2005
delguy zei:

je bedoelt sTiertje 16 :D

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
14 jan 2004
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Sex met een she-male...

Little Me

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 jun 2005
DiSTuRBeD zei:
Sex met een she-male...

en de verduidelijking erop dat hij eigenlijk verborgen Gay gevoelens had , zag hij niet komen ze

MonsterGirl

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
Zelda zei:

Hé dat was ik :D En mogen de mensen niet meer op komen voor holbewoners misschien? :rolleyes:

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
MonsterGirl zei:
Hé dat was ik :D En mogen de mensen niet meer op komen voor holbewoners misschien? :rolleyes:

Hahaha, ja ik wist dat jij dat was maar ik wilde je niet te kijk zetten MonsterGirl. ;)

Moet ik hier nou echt verder op in gaan?

koetje

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jan 2005
MonsterGirl zei:

je leeftijd verklaart veel

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
hahaaha ****ing insane, ze gaat er gewoon op door :P

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
delguy zei:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: !!!!!!!!

Naar boven