- Lid geworden
- 14 nov 2002
elke topic/post van Ome Oli (of een van z'n andere namen)
Irritant maar vaak toch wel erg droog!
Irritant maar vaak toch wel erg droog!
bespeur ik hier enige jaloezie ?boogie zei:niet het domste, wel het irritantse:
de zelfverheerlijkende threads van DBC, die godverdorie toch lopen![]()
boogie zei:ja tuurlijk ben ik daar jaloers op.
ook erger ik me er aan dat mensen lachen om grapje van die werkloze vmbo-er van een koetje, als hij weer eens een snode opmerking in mijn richting manouvreert.
1. waarom zou ik niet stoer mogen praten? omdat ik een onervaren paler ben zal je antwoord zijn, wel wat een poep komt er dan uit je mond koetje.koetje zei:ik lach me rot als een onervaren 'paler' een stoer praat en een plaatje post terwijl hij een hond knuffelt . ik vraag me af of dat zo een beetje lukt met die staart
its all the love that you can get
ramonovietsj zei:elke topic/post van Ome Oli (of een van z'n andere namen)
Irritant maar vaak toch wel erg droog!![]()
The rebel zei:Ik vond de furieuze uitvallen van Vanny nogal dom. Een tijdje geleden las ik een post van haar waarin ze irritant opschepte over "het feit" dat mensen het een eer zouden vinden om haar en haar huge vrindje te "kennen."
Ja dat herinner ik me ook nog levendig!Zelda zei:Ik weet niet meer wie het zei maar ik poste in samenleving en politiek een keer iets over dat we zonder dit en dat nog holbewoners zouden zijn. Hierop reageerde iemand met de opmerking:
"Je mag heus wel wat meer respect hebben voor holbewoners hoor, dat zijn ook gewoon mensen." (serieus bedoeld!)
![]()
Nu zet je jezelf weer voor schut door je identiteit in alle 'onwijsheid' te onthullenMonsterGirl zei:Hé dat was ikEn mogen de mensen niet meer op komen voor holbewoners misschien?
![]()
Thanks manboogie zei:ik nomineer kelvin. maakt niet uit welke post.
Jizza zei:Dit was toch echt wel de ALLERDOMSTE: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=42738&highlight=drop
Die gast ging drop gebruiken als zijn voornaamste bron van koolhydraten
Later kwam Spiertje** ('namen in deze post worden gefingeerd om de privacy van deze personen te waarborgen') ook met zoiets, maar die had het geloof ik over salmiakpastilles ofzo![]()
hehehe biaaatchkoetje zei:spiertje 16
Ik ben blondSantoz zei:Ja dat herinner ik me ook nog levendig!
Nu zet je jezelf weer voor schut door je identiteit in alle 'onwijsheid' te onthullen![]()
![]()