XXL Nutrition

Het domste ooit gelezen op DBB (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Diabolic

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2005
Berichten
4.492
Waardering
7
Ik vraag mij af wat het domste is wat sommige members hier ooit hebben gelezen op DBB.

Wat mij betreft mag je ook zaken en namen van members verzinnen, als het maar grappig is :D
 
ik nomineer kelvin. maakt niet uit welke post.
 
boogie zei:
ik nomineer kelvin. maakt niet uit welke post.

:roflol: Zo ken ik er nog wel een paar, maar ik wil niet de bruut uithangen.
 
Waar ik nog wel het meest om heb gelachen was Louis met zijn verzonnen vriendin!!! Echt alles wat die gast ook maar zei was vette onzin of gelogen!!! Louis en zijn sterke verhalen staan bij mij op 1 !!! HEHEHHE

Ook om Marc W alias Pedo henkie die het altijd maar over zijn dochters vriendinnen had, waar ie altijd super of zat te geilen heb ik dubbel gelegen!!!
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet meer wie het zei maar ik poste in samenleving en politiek een keer iets over dat we zonder dit en dat nog holbewoners zouden zijn. Hierop reageerde iemand met de opmerking:

"Je mag heus wel wat meer respect hebben voor holbewoners hoor, dat zijn ook gewoon mensen." (serieus bedoeld!)

:roflol:
 
Daar hoef ik niet lang over na te denken.....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zelda zei:
Ik weet niet meer wie het zei maar ik poste in samenleving en politiek een keer iets over dat we zonder dit en dat nog holbewoners zouden zijn. Hierop reageerde iemand met de opmerking:

"Je mag heus wel wat meer respect hebben voor holbewoners hoor, dat zijn ook gewoon mensen." (serieus bedoeld!)

:roflol:


tering :roflol:
 
delguy zei:
Daar hoef ik niet lang over na te denken.....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



je bedoelt sTiertje 16 :D
 
Sex met een she-male...
 
DiSTuRBeD zei:
Sex met een she-male...

en de verduidelijking erop dat hij eigenlijk verborgen Gay gevoelens had , zag hij niet komen ze
 
Zelda zei:
Ik weet niet meer wie het zei maar ik poste in samenleving en politiek een keer iets over dat we zonder dit en dat nog holbewoners zouden zijn. Hierop reageerde iemand met de opmerking:

"Je mag heus wel wat meer respect hebben voor holbewoners hoor, dat zijn ook gewoon mensen." (serieus bedoeld!)

:roflol:
Hé dat was ik :D En mogen de mensen niet meer op komen voor holbewoners misschien? :rolleyes:
 
MonsterGirl zei:
Hé dat was ik :D En mogen de mensen niet meer op komen voor holbewoners misschien? :rolleyes:

Hahaha, ja ik wist dat jij dat was maar ik wilde je niet te kijk zetten MonsterGirl. ;)

Moet ik hier nou echt verder op in gaan?
 
MonsterGirl zei:
Hé dat was ik :D En mogen de mensen niet meer op komen voor holbewoners misschien? :rolleyes:


je leeftijd verklaart veel
 
hahaaha ****ing insane, ze gaat er gewoon op door :P
 
delguy zei:
Daar hoef ik niet lang over na te denken.....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: !!!!!!!!
 
Back
Naar boven