MuscleMeat

Het ei nogmaals doorgelicht... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:

Zucht, jij moet er weer 4 hebben hoor ;)
4 eieren kan opzich ook geen kwaad. De pro`s hebben af en toe wel 20 eieren per dag in hun dieet verwerkt (ok iets teveel van het goede) maar ondervinden daar ook geen directe superschade van.
 
hehe. ja weet ik. me ma loopt te zeiken; potverdomme je vreet 100 eieren per maand, ben je niet goed wijs ofzo !!!

:D
 
Ik eet nu zo`n 150 per maand, 5 per dag dus,
al 9 maand

no prblm

Jopie
 
ja maar vertel dat een moeder eens
 
Dude

ben ook nog steeds thuis woonend, en paps of mams halen altijd op wat ik vraag.
S`ochtens maar ik een briefje met wat ik wil hebben.
Ach ze vinden het knap van me dat ik het zo lang volhoud, elke dag het zelfde te eten.

Tuurlijk krijg ik soms gezeik,
maar eerder om koolvis. Dat stinkt zo als ik dat bak, en kan ik dat aan horen.


Jopie
 
oh dat is het ook niet. Mijn ouders vinden het fantastisch wat ik doe. Me pa is er ook mee bezig ;) dus we hebben 2 van die malloten in huis :p

maar ze maakt zich druk, omdat er natuurlijk altijd weer word gezegd dat veel eieren niet goed voor je zijn.

Ik denk maar zo, ze heeft et beste met me voor (ze weet alleen niet waar ze over praat)
 
100 per week, wel in de bulk natuurlijk. Heb me crol laten testen........ superlaag
 
100 per week, damm

@kale

er is niet fijners als er mensen achter je staan, helemaal als het je ouders zijn!!
:thumbs:

Jopie
 
haha, is wel probleem dat ze van zulke kleine hoeveelheden uitgaan als 'veilig' .. wat heb(ben) ik/wij nu aan 4 per week. Heb er een tijd 4 per dag gegeten = 30 per week. In de planning die ik voor de komende weken heb gemaakt, eet ik er plm 20/week.

Espi
 
Back
Naar boven