MuscleMeat

Het gaat niet goed met mij...

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt wil me nooit meer zien en toen ik vandaag mijn kamer in kwam stonk het er enorm naar verrot water dit is het water waar mijn salamanders inzitten. Deze lucht werd mij echt eventjes teveel en ik pakte 2 stenen en klapte de 3 salamanders ertussen :( . Je kunt zien hoe ik me voel de salamanders heb ik opgevoed ze waren al 4 en bezig met hun oude dag maar die gunde ik hun niet. Wat moet ik doen...?

Ik weet me geen raad meer, geen vriendin, geen salamanders, geen leven. Ik heb het vrijdag geprobeerd goed te maken bij op de valreep bij 538 maar dat ging niet zo goed. Uit wanhoop belde ik haar gisteren weer op en zei dat ik haar nodig had meer als ooit en toen zei ze je hebt je salamanders toch knuffel die lekker.
 
Kop op man. Die discussie over je vriendin is al gevoerd, laat haar lekker voor wat ze is. Alleen dat je je salamanders vermoord???

Laat jezelf niet kennen en gun jezelf wat rust. Ga wat met je vrienden rondhangen en ga vooral extra hard trainen (dit is een goede uitlaatklep). En ga daarna eens rondkijken naar wat nieuwe meiden.
 
Maar goed dat je géén 3 stinkende katten hebt 1 (had).:o

Gewoon lekker gaan trainen !

train ze !

ciao
 
Originally posted by patrick1984
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt wil me nooit meer zien en toen ik vandaag mijn kamer in kwam stonk het er enorm naar verrot water dit is het water waar mijn salamanders inzitten. Deze lucht werd mij echt eventjes teveel en ik pakte 2 stenen en klapte de 3 salamanders ertussen :( . Je kunt zien hoe ik me voel de salamanders heb ik opgevoed ze waren al 4 en bezig met hun oude dag maar die gunde ik hun niet. Wat moet ik doen...?

Ik weet me geen raad meer, geen vriendin, geen salamanders, geen leven. Ik heb het vrijdag geprobeerd goed te maken bij op de valreep bij 538 maar dat ging niet zo goed. Uit wanhoop belde ik haar gisteren weer op en zei dat ik haar nodig had meer als ooit en toen zei ze je hebt je salamanders toch knuffel die lekker.

Dag Bodyman, leuk dat je weer terug bent bij ons. Even kijken wat Oom T hier wel niet van vind :D
Ik vind het knap dat je het steeds voor elkaar krijgt om hier
terug te komen.
 
Laatst bewerkt:
Zou het hem weer zijn :rolleyes:

Zo niet, gewoon ff doorbijten patrick
 
Ik weet het niet hoor, om nou een post te zetten dat je salamander geplet heb, daar moet je ook maar zo 1 2 3 opkomen.
 
Ik ben geen bodyman???, maar jullie steken de draak met mij en dat had ik liever niet
 
Originally posted by patrick1984
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt wil me nooit meer zien en toen ik vandaag mijn kamer in kwam stonk het er enorm naar verrot water dit is het water waar mijn salamanders inzitten. Deze lucht werd mij echt eventjes teveel en ik pakte 2 stenen en klapte de 3 salamanders ertussen :( . Je kunt zien hoe ik me voel de salamanders heb ik opgevoed ze waren al 4 en bezig met hun oude dag maar die gunde ik hun niet. Wat moet ik doen...?

Ik weet me geen raad meer, geen vriendin, geen salamanders, geen leven. Ik heb het vrijdag geprobeerd goed te maken bij op de valreep bij 538 maar dat ging niet zo goed. Uit wanhoop belde ik haar gisteren weer op en zei dat ik haar nodig had meer als ooit en toen zei ze je hebt je salamanders toch knuffel die lekker.

Oli? Bodyman? :D
 
Originally posted by patrick1984
toen ik vandaag mijn kamer in kwam stonk het er enorm naar verrot water dit is het water waar mijn salamanders inzitten. Deze lucht werd mij echt eventjes teveel en ik pakte 2 stenen en klapte de 3 salamanders ertussen :( . Je kunt zien hoe ik me voel de salamanders heb ik opgevoed ze waren al 4 en bezig met hun oude dag maar die gunde ik hun niet. Wat moet ik doen...?

wat je moet doen???? even goed nadenken waar je mee bezig bent...hebt 3 salamanders in een aquarium zitten wat sowieso al niet echt een prettig idee is en dan die zielige beestjes pletten??? volgens mij ben je niet goed bij je hoofd! maar ja....probeer je zinnen even ergens anders op te zetten..bijvoorbeeld lekker hard trainen en probeer op die manier je frustraties te uiten en niet op (huis)dieren....te belachelijk voor woorden!!!!!!!!!!!!!!

vraag me ook af of dit niet een of andere grap is....we merken het wel....
 
hahaha...sorry.......
 
Bel haar op en zeg dat je het goed wilt maken door een partijtje muff diving :D
 
Originally posted by patrick1984
Ik ben geen bodyman???, maar jullie steken de draak met mij en dat had ik liever niet
 
vind t wel een trieste zet van je.

je vriendin maakt t uit, of jij hebt t uitgemaakt doet er niet toe. de aanleiding is gewoon om je rot om te lachen. sorry dat uik t zo breng, maar als je na 3,5 jaar om zoiets belachelijks ruzie krijgt en t uitmaakt wat hebebn jullie dan in godsnaam in 3,5 jaar opgebouwd.
geen goede realtie iig. ik bedoel, als je niet eens naar een onschuldig filmpje mag kijken waarin vrowuelijk schoon langskomt wat mag jij dan wel, met oogkleppen op door de stad lopen?
uitgaan met enkel je vrienden zit er dan ook niet in denk ik want ohohoh, er zullen maar mooie vrouwen rondlopen...

als ik zo je eerdere topic las dan was jij t hondje en zodra zij de beweging maakte om de stok te gooien rende jij al t bos in om de stok te pakken. Jij heb haar een ander beeld laten zien dat ze niet verwacht en vandaar dat zij ff moest slikken en alles overwegen.

vervolgens draai jij de rollen om en maak ji t uit. rare twist in 2 dagen tijd..dat getuigt van weinig houden van (ook van haar kant he), ondakns dat je verder wil kijken wat t leven jou te bieden heeft. 3,5 jaar (goede) relatie gooi je in mn ogen niet zo 1,2,3(en een half:D) weg. dat jij er zo luchtig over denkt en jouw gedachten vd hak op de tak springen zegt ook al genoeg.

en dat je salamnders t dan moete ontgelden....daar heb k als dierenvriend maar 1 ding op te zeggen..triest triets en nog eens triest.

*ervan uitgaande dat t geen body of oli is hoop ik dat ik bovenstaande tekst niet voor niets heb getikt:)

ps valt me wel op dat je vriwjel alleen in t hanenhok en de chatsectie post..

en betreffende oli of body:reactie op post van ome oli

Originally posted by patrick1984

daar kan ik mij wel in vinden, dat downloaden duurt toch lang, waarom staat er eigenlijk "banned by moderators" onder je naam is dit net zoiets als in sprookjes dat je verbannen bent naar het donkere land?

en deze als reactie op post van rob1234..juliie weten wel, de grote vriend van...:D
Originally posted by patrick1984


Ik heb nu een paar post's van jouw gelezen maar je steekt wel erg negatief in elkaar :(
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je reactie maar ik wil ook niet dat het uit gaat, maar dat wil zij dus waarschijnlijk hadden jullie gelijk en was dit gewoon een kans voor haar
 
maar jij schijnt t ook niet erg te vinden. dan zou ik zeggen dat jullie beter af zijn zonder elkaar. zij met iemand die braaf aan de riem zit en enkel naar klusprogrammas kijkt zonder haar toestemming en jij mot dan gewoon een ander zoeken,


en misschien een andere naam mocht je je in t donkere land bevinden:D
 
ik vindt het wel erg, en een andere naam???
 
Back
Naar boven