AndroidHealthClinic

het gaat slecht met me teckel hondje :'(

Bezoekers in dit topic

MightyDuck zei:
Ik wíst gewoon toen ik jou naam zag staan dat je iets bots had gezegd, zoiets kan alleen maar van jou komen. :roflol:

Ik vind 12 toch al een heel aardige leeftijd, onze hond gaf er na 7 jaar de brui aan. Hoeveel zou je over hebben voor een behandeling eigenlijk? :)

Geld maakt me geen bal uit, maar er komt geen behandeling want
dat schijnt waarschijnlijk niet eens te helpen zei de dokter.
t'Is nu hopen dat het vanzelf goed komt en anders hebben we een probleem
 
Brutez zei:
Emotioneel gedoe allemaal om een tekkel. Maar ja, misschien komt het wel omdat ik er zelf geen heb..

Tja, sommige mensen hebben gewoon geen inlevingsvermogen.
 
Hoop voor jou dat het snel in orde komt.

Mag er bij GOD niet aan denken dat het gedaan is met mijn hond.
Heb een Beagle van bijna 17 jaar. Ik wist niet deze rashonden zo oud konden worden ???
Ze heeft laatst nog anabolica gekregen om weer wat fitter te worden en spieraanmaak, of beter spieren te behouden. Ze zag er best wel ok uit na een paar weken :D


Wat raak je toch gehecht aan een dier, vind het toch altijd fascinerend..

iig, dat je Teckel nog lang moge leven ;)
 
Hehe, AS spuiten in je huisdier. :roflol:

Aan Brutez, ik heb een betere relatie met mijn hond dan met een hoop familieleden. Denk maar niet dat je je niet kan hechten aan een hond. Een hond is er altijd voor je, komt je altijd even gedag zeggen als je thuiskomt. Als je er zelf een hebt zal je wel merken dat het meer is dan "een huisdiertje".
 
Laatst bewerkt:
precies!

Ookal irriteer je je elke dag rot dat je hond weer eens loopt te blaffen,
zelfs dan raak je nog aan het beestje gehecht.
Ik hoop dat de mijne nog vaak irritant mag wezen :D
 
sterkte Bro met je lieve doggie!:thumbs:

@Vince...hehe...wat heeft ie gehad? Ganabool? zo kun je natuurlijk ook aan je roids komen...gewoon zeggen dat je paard n beetje slapjes is.Prepareren die spuit en hoppa!!!!!!!!!:cool:
 
Anoniem zei:
Als je er zelf een hebt zal je wel merken dat het meer is dan "een huisdiertje".

Ik zal het zelf nooit merken wat ik zal er nooit één krijgen. Sterker nog, ik heb een hekel aan honden en vind de baasjes asociaal en egoistisch. Mijn buren hebben namelijk ook een tekkel. Als hij niet m'n stoep en gemeentetuin vol poept dan staat hij wel te blaffen. Het liefst blaft hij 's avonds tussen 11 en 1, als ik graag wil slapen. Maar natuurlijk mag ik niet alle tekkels over één kam scheren, misschien heeft die van jou wél manieren..
 
Cables zei:
precies!

Ookal irriteer je je elke dag rot dat je hond weer eens loopt te blaffen,
zelfs dan raak je nog aan het beestje gehecht.
Ik hoop dat de mijne nog vaak irritant mag wezen :D

mmm, ik kan ze trouwens ook net zo goed wel allemaal over één kam scheren. De baasjes trouwens ook. Aso's..
 
Mijn hond bezorgt geen enkele overlast.
Alleen als er iemand aan de deur staat gaat ze effe blaffen.

En dat baasje van die hond waar jij het over hebt is idd aso
 
ach ja Doggies het is erg als je hond ziek word en als je het einde ziet naderen..
sterkte en hopelijk word het beestje beter x
 
Je moet je dierenarts eens vragen naar Metacam.
Onze hond ging een half jaar geleden ook door zijn achterpoten, heel zielig sleepte hij zichzelf voort.
Toen gaf de huisarts Metacam mee, moet je door zijn eten doen en vrij spoedig liep hij weer.
Net Koos Alberts :D
 
zo'n dingen doen nu eenmaal pijn. als een dier op een dag dood is zonder veel lijden zeg je: tja spijtig, maar het beestje heeft een goed leven gehad en het is nu eenmaal een natuurwet dat alles wat leeft ooit sterft.
maar als het op een trieste manier sterft doet het altijd veel pijn.
ik heb zelf een konijn gehad, een vlaamse reus( het grootste konijnenras ter wereld, een beest 2x zo groot als een kat) die erg aanhankelijk was, bijna als een hond. hij kwam steeds naar me toe gelopen wanneer hij me naar zen ren zag komen. spijtig genoeg is ze op een zeer trieste manier op haar einde gekomen. op een dag lag ze op haar zij. we dachten dat ze het wel niet lang meer zou trekken, tot ze 2 dagen later nog leefde, met geen verbetering in haar situatie. het pijnlijkste was toen we haar moesten laten inslapen, ondanks dat het dier zo verzwakt was deed ze nog steeds haar best om sociaal te zijn, ze probeerde haar kopje op te richten als ze iemand zag.
zoiets meemaken doet veel pijn, iets wat alleen iemand kan bergrijpen die zelf veel van dieren houd.
ik hoop het beste voor je hondje, en moest het noodlot toch toeslaan, denk er dan aan
dat iedereen iets dergelijk heeft meegemaakt en dat het toch 'maar' een dier is, sommige mensen zien hun kinderen of broer of zus sterven, wat uiteindelijk veel erger is
 
Justifire zei:
Je moet je dierenarts eens vragen naar Metacam.
Onze hond ging een half jaar geleden ook door zijn achterpoten, heel zielig sleepte hij zichzelf voort.
Toen gaf de huisarts Metacam mee, moet je door zijn eten doen en vrij spoedig liep hij weer.
Net Koos Alberts :D

cool:) ga ik effe vragen
 
nou, t'is een gedane zaak, ze word vanavond ingeslapen :( :(
 
Sterkte kerel! :(
 
Sterkte Bro,
weet hoe k*t het voelt om je huisdier kwijt te raken.
Altijd weer die vraag...waarom ?!
 
sterkte bro! zeer klote! :(
 
geef haar een waardig einde bro. zo te horen heeft ze het verdiend!
sterkte ermee! :(
 
Back
Naar boven