Fitness Seller

het gaat slecht met me teckel hondje :'(

Bezoekers in dit topic

builderB zei:
geef haar een waardig einde bro. zo te horen heeft ze het verdiend!
sterkte ermee! :(

keb dr al lopen verwennen met een beetje kaas enzo :)
we gaan dr as uitstrooien over de zee (ja brutez doen ze ook weleens met honden;))
 
Cables zei:
keb dr al lopen verwennen met een beetje kaas enzo :)
we gaan dr as uitstrooien over de zee (ja brutez doen ze ook weleens met honden;))

Jah? Ik zeg er niets van..
 
Topic opgeschoont van k*treacties...
 
Sterkte dus kerel. Je kan je heel erg gaan hechten aan een huisdier. :(
 
Sterkte, ik moet er niet aan denken...
 
Veel sterkte toegewenst.
Een hond in laten slapen is erg moeilijk.
Een hond begroet je wanneer je binnekomt en is nogal aanhankelijk dus je bent zijn aanwezigheid thuis gewend en als ie dan wegvalt mis je ineens je kameraadje. Probeer je gerust te stellen dat het voor hem beter is om vredig in te slapen dan een hopeloze strijd te moeten leveren. Je hebt haar een goed leven geschonken.

Sterkte en succes met het verstrooien van de as
 
Sterkte man, ik weet wat je doormaakt. Heb 5 jaar terug mijn 2 hondjes verloren aan een virus.

Het waren Maltezers, hier een foto van google
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ik verdenk nog steeds de buurman ervan. De buurman was een turk en zijn zoon was bang van onze honden en riep telkens dat ze uit de buurt moesten blijven terwijl ze niemand kwaad deden.

Ik zat met de Boemer en Snoopy (moeder en dochter) te spelen tot Snoopy het opeens benouwd kreeg en ze moest overgeven. Wij zijn naar de dierarts gegaan en die vertelde ons dat ze nog maar 1 week hooguit had (ze was pas 6 jaar). Een week later kreeg Boemer hetzelfde.

En ik weet bijna zeker dat de buurman er iets mee te maken heeft gehad (iets over de schutting gegooid oid).

Nu hebben we 2 andere honden maar het blijft klote als ik er aan terug denk.

Nogmaals sterkte.
 
Metal_Wolf zei:
Sterkte man, ik weet wat je doormaakt. Heb 5 jaar terug mijn 2 hondjes verloren aan een virus.

Het waren Maltezers, hier een foto van google
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ik verdenk nog steeds de buurman ervan. De buurman was een turk en zijn zoon was bang van onze honden en riep telkens dat ze uit de buurt moesten blijven terwijl ze niemand kwaad deden.

Ik zat met de Boemer en Snoopy (moeder en dochter) te spelen tot Snoopy het opeens benouwd kreeg en ze moest overgeven. Wij zijn naar de dierarts gegaan en die vertelde ons dat ze nog maar 1 week hooguit had (ze was pas 6 jaar). Een week later kreeg Boemer hetzelfde.

En ik weet bijna zeker dat de buurman er iets mee te maken heeft gehad (iets over de schutting gegooid oid).

Nu hebben we 2 andere honden maar het blijft klote als ik er aan terug denk.

Nogmaals sterkte.

dat is vreselijk ! :( zulke gasten moeten ze hetzelfde aandoen :mad:



@iedereen, bedankt voor jullie steun en medeleven, ik waardeer het zeer !
 
Aan huisdieren kan je heel gehecht raken.
Mijn lievelingshuisdier (poes) lag deze voormiddag dood op straat,
aangereden door een auto waarschijnlijk.ik ben heel verdrietig nu :(
 
Sterkte Rebel, sterkte Cables.
 
Rebel_x zei:
Aan huisdieren kan je heel gehecht raken.
Mijn lievelingshuisdier (poes) lag deze voormiddag dood op straat,
aangereden door een auto waarschijnlijk.ik ben heel verdrietig nu :(

damn dat is gruwelijk man :( , sterkte ermee bro! Eens flink janken kan echt opluchten hoor! (en potverdomme ja, dat kan als kerel ook!) Vloek en tier het er eens goed uit, als onze kat (bij mn ouders/broertje) dood zou gaan zou ik ook echt verdrietig zijn...
 
Rebel_x zei:
Aan huisdieren kan je heel gehecht raken.
Mijn lievelingshuisdier (poes) lag deze voormiddag dood op straat,
aangereden door een auto waarschijnlijk.ik ben heel verdrietig nu :(

damn, dat lijkt me ook heel erg dat je niet eens rustig afscheid kon nemen :(

sterkte !
 
RobertHosper zei:
sterkte Bro met je lieve doggie!:thumbs:

@Vince...hehe...wat heeft ie gehad? Ganabool? zo kun je natuurlijk ook aan je roids komen...gewoon zeggen dat je paard n beetje slapjes is.Prepareren die spuit en hoppa!!!!!!!!!:cool:

Deca.... :D
 
Back
Naar boven