AndroidHealthClinic

het gaat slecht met me teckel hondje :'( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cables

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
2.534
Waardering
3
Sinds zaterdag begon ze een beetje door haar rechterachterpootje te zakken
en sinds vandaag kan ze d'r achterpootjes niet bewegen en sleept ze zich voort :eek: :eek:
Ze wil ook niet echt meer drinken en eten al helemaal niet !
Ik voel me echt zwaaaar klote, ze is al 12 jaar en ik ben bang dat het gebeurd is :sob: :sob:
Ik ga zo gelijk de dokter bellen als die op zijn post zit en dan vanmiddag langs, daar sta ik op!
Op zo'n moment besef je echt hoeveel je wel niet om zo'n beestje kan geven...:(
 
klote is t man, ik ken t gevoel, die beesten maken toch deel uit van je leven.
Sterkte voor je en je teckeltje.
 
Ah k*t. Sterkte ermee :(
 
Sterkte kerel.
 
Ik heb 2 Franse Bulldogjes en zou ze niet kunnen missen.
Ik leef dus met je mee, heel veel sterkte !
 
Klote gozer, ik weet wat je doormaakt. Ik heb mijn hond 2 jaar geleden moeten laten inslapen. Het begon dat hij heel raar ging ademen enzo, later had hij steeds een bloedneus. We zijn naar ontzettend veel ziekenhuizen geweest, allemaal scans laten maken, maar niemand kon me vertellen wat hij had. Op een ochtend lag heel de kamer waar hij sliep vol met bloed wat allemaal uit z'n neus was gekomen. Echt enorm veel bloed. Die middag hebben we hem in laten slapen. Weet tot de dag van vandaag nog steeds niet wat er nou met hem mis was, en dat maakt het verlies heel moeilijk te verwerken. Hij is 7 geworden.

Sterkte bro! Ik weet dat het lastig is, maar denk aan het belang van het beestje.
 
Laatst bewerkt:
bedankt mensen

We zijn net naar de dokter geweest en ze blijkt een hernia te hebben
wat vaak bij teckels voor schijnt te komen.
Ze heeft nu rustgevende medicatie gehad zodat ze kan herstellen
nu is het afwachten of ze hersteld !
Ik hoop bij God dat alles goed met haar komt !
 
Cables zei:
bedankt mensen

We zijn net naar de dokter geweest en ze blijkt een hernia te hebben
wat vaak bij teckels voor schijnt te komen.
Ze heeft nu rustgevende medicatie gehad zodat ze kan herstellen
nu is het afwachten of ze hersteld !
Ik hoop bij God dat alles goed met haar komt !

Kijkt dat zijn in iedergeval al weer betere berichten, al blijft het
verschrikkelijk voor het beestje :( , hoop voor je dat het binnenkort
al weer wat opknapt :dance: .
 
Das ****ed up gast, huisdieren krijg je meestal veel liefde van terug zeker als je er sterk aan gehecht bent. Sterkte.
 
Sterkte man. Ik moet er niet aan denken om mijn hondje te verliezen. Gelukkig is het "maar" een hernia.
 
Emotioneel gedoe allemaal om een tekkel. Maar ja, misschien komt het wel omdat ik er zelf geen heb..
 
Brutez zei:
Emotioneel gedoe allemaal om een tekkel. Maar ja, misschien komt het wel omdat ik er zelf geen heb..

Ik wíst gewoon toen ik jou naam zag staan dat je iets bots had gezegd, zoiets kan alleen maar van jou komen. :roflol:

Ik vind 12 toch al een heel aardige leeftijd, onze hond gaf er na 7 jaar de brui aan. Hoeveel zou je over hebben voor een behandeling eigenlijk? :)
 
komt allemaal in orde!
 
sterkte man het is verschrikkelijk als je een dier kwijtspeelt .

mijn vorige hond stierf op 9jaar . dat was maanden afzien .


een tekkel is best een ongezond ras door de lange rug die ze hebben en de korte pootjes :(
 
hopen dat het allemaal goed komt!

Het klinkt cru, maar het verlies van een huisdier is gevoelsmatig soms erger dan het verlies van iemand uit je omgeving..... En zoals eerder al is gezegd, als medicatie nauwelijks helpt en het diertje flink te lijden heeft, dan moet je inslapen van het beestje overwegen. Het is moeilijk, maar een lange lijdensweg is ook voor een dier zeer ongewenst. Maar laten we er maar vanuit gaan dat dat nog niet nodig is!!!!!!!!!
 
Back
Naar boven