Fitness Seller

Aankondiging Het gebruik van het woord 'kanker' op DBB

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Het lijkt trendy te zijn om de term 'kanker' of 'kk' te pas en te onpas te gebruiken. Het gebruik van die term is ten eerste nergens voor nodig en ten tweede storend voor een gedeelte van de leden op DBB. DBB is geen EO-forum of ander forum waar grove taal helemaal niet is toegestaan. Echter het gebruik van het woord 'kanker' als scheldterm (of andere ziekten) is voorbij de fatsoensnormen zoals deze op DBB gelden.

Degenen die zich schuldig maken aan het gebruiken van het woordje 'kanker' als een soort van stopwoordje kunnen er op rekenen dat er sancties tegenover staan. Een discussie kan ook op een fatsoenlijke manier gevoerd worden. Dit betekent niet dat voor ieder gebruik van een scheldwoord direct een kaart getrokken zal worden maar het gebruik van termen als 'kanker hard', 'kanker stoer' etc kunnen er voor zorgen dat zowel je posting verwijderd wordt als een sanctie wegens provocatie en beledigingen.

Keep it clean.
 
oke, ik heb me er ook schuldig aan gemaakt.
maar ik zal er op letten inderdaad ;)
 
k*t man dat we dat tiefus woordje niet meer mogen schrijfen, best wel tering.
maar ik respekteer alle EO kijkers natuurlijk volledig :thumbup:
 
Wat een *AN*ERZOOI!!








J/K Eric.
 
Mee eens, is nergens voor nodig en kan mensen diep raken (ja ook op het internet)....
 
Ik moest meteen aan dat nummer van Snap denken: Rhythm is a cancer.:p
 
Mee eens, is nergens voor nodig en kan mensen diep raken (ja ook op het internet)....


Ik heb op de kleuterschool van mijn ouders geleerd dat schelden niet pijn doet

vrijkaartje dus om te schelden :exactly:
 
Ik heb zo'n buurman. Als je 'm tegenkomt glimlacht ie als een klein kind en staat ie constant orders op te volgen van zijn schreeuwvrouw. Betrap je hem een keer zonder dat hij in de gaten heeft dat er derden in de buurt zijn staat hij telkens met kanker te schelden om helemaal niets, in het bijzijn van zijn dochtertje. Ohja, en kankerkatten, die schopt hij dood als die in zijn tuin komen.

Het kwetst me niet maar het komt zo enorm verpaupert over. Ik woon er nog niet zo heel lang maar één deze dagen ga ik hem toch maar vertellen dat ik 'm een halve zool vind.
 
hebben we nog meer woorden die verboten zijn ?

**** bijvoorbeeld ?

Hier heb je vast een lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/Seven_dirty_words

ja dit mag niet denk ik :finger:

nigger-make-up.jpg
 
Het gaat er een beetje om dat er wordt gekozen wat "aanstootgevend" is.. en dat mag dan niet meer. Wat denk je dat al die marrokanen/moslims vinden van al die outrageous shit die "jullie" zeggen?
 
Vind het ook nergens op slaan,om .. te zeggen als het niet over de ziekte zelf gaat.

goed bezig Dbb :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven