AndroidHealthClinic

Het gebruik van t4 tijdens een HGH , AAS en insuline cycle.

Bezoekers in dit topic

Vreten

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2013
Berichten
34
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
94kg
Wat zijn jullie meningen/ervaringen met het gebruik van t4 tijden een kuur waar HGH AAS en SLIN worden gecombineerd ?
Ik wil met name weten of je een lichte dosering of een wat hogere moet nemen.
Start je de t4 meteen vanaf week 1 of wacht je beter tot bv week 4 ?
Ervaringen met t3 zijn natuurlijk ook welkom

Grt
 
Laatst bewerkt:
Wat is het doel van deze kuur massa of droger worden? en hoelang ga je met hgh kuren, en hoeveel ui ga je p/d nemen?
Denk dat er wat meer informatie nodig is om je het juiste advies te kunnen geven,
De dosering van hgh ligt tussen de 4/6 ui per dag en duurt toch een 8tal weken vooraleer je het verandering aan je fysiek zal zien.
T3/4 in korte periodes laten meelopen anders kan het wel eens gebeuren dat je er afhankelijk van word.
Hgh in combinatie met aas en t3/4 kunnen resultaten opleveren die echt de moeite zijn ikzelf ben er na inlezen toch niet mee begonnen vanwege de lange duur van de kuur en het prijskaartje ervan en gebruik t3/4 schrikte me ook af.
Ik wens je er in elk geval veel succes mee hou me op de hoogte van de resultaten
Groeten :-)
 
Zou gebruik van t3/4 uitstellen tot je de hele dag moe rondloopt.
Preventief nemen zie ik het nut niet van in.
 
Zou gebruik van t3/4 uitstellen tot je de hele dag moe rondloopt.
Preventief nemen zie ik het nut niet van in.
het nemen van T3/4 heeft zeker wel meer nut dan enkel tegen vermoeidheid, het verhoogt het groeitempo van de huidcellen , een verhoogde eiwitsynthese, goede vetverbrander, en spierwinst in combinatie met hgh. maar over de juiste dosering en gebruik zou ik best goed studeren want kan ernstige gevolgen hebben. ik zou het ook enkel beginnen nemen als ik vermoeidheid gewaardeer word maar het heeft wel veel meer nut dan enkel tegen de vermoeidheid
 
Zou gebruik van t3/4 uitstellen tot je de hele dag moe rondloopt.
Preventief nemen zie ik het nut niet van in.

Aangezien ik GEEN kennis heb zet ik dit maar in een spoiler
Ik heb helaas GEEN kennis van HGH en T3/4 etc maar wat jij net zei:
"Preventief nemen zie ik het nut niet van in" daar zie ik de logica ook wel van in.
Wij Nederlanders (etc) worden van baby af aan ingeënt tegen van alles en nog wat, ons inmuumsysteem is hierdoor zwakker en ziektes zoals kanker komen veel vaker voor dan bij mensen die niet van baby af aan ingeënt worden, "preventief".
Aan de andere kant, voorkomen is beter dan genezen, zegt men, maar is dit ook altijd zo? Nee.

Misschien moet het gebruik/toepassen van T3/4 aangevoeld worden door de gebruiker, dit dan enkele dagen/week en dan weer stoppen....
 
Ik Heb even snel een schema gemaakt als richtlijn.
Hier gaat mijn kuur op lijken :

KUUR

WEEK 1 tot 24
HGH 5iu 5/on 2/off


WEEK 4 tot 16
Test 1000 mg (kick dbol 40 mg ED 4weken)


WEEK 4 tot 8
Insuline 8iu pwo (4x)


WEEK 12 tot 16
insuline 8iu pwo (4x)


WEEK 20 tot 24
Insuline 8iu pwo (4x)

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 11:07 ----------

Zou gebruik van t3/4 uitstellen tot je de hele dag moe rondloopt.
Preventief nemen zie ik het nut niet van in.

Hier had ik dus zelf ook aan gedacht maar het feit is dat je door hgh als snel moe bent.
Dus misschien dat hier wat ervaren mensen hun kennis kunnen doorgeven.

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 11:10 ----------

Wat is het doel van deze kuur massa of droger worden? en hoelang ga je met hgh kuren, en hoeveel ui ga je p/d nemen?
Denk dat er wat meer informatie nodig is om je het juiste advies te kunnen geven,
De dosering van hgh ligt tussen de 4/6 ui per dag en duurt toch een 8tal weken vooraleer je het verandering aan je fysiek zal zien.
T3/4 in korte periodes laten meelopen anders kan het wel eens gebeuren dat je er afhankelijk van word.
Hgh in combinatie met aas en t3/4 kunnen resultaten opleveren die echt de moeite zijn ikzelf ben er na inlezen toch niet mee begonnen vanwege de lange duur van de kuur en het prijskaartje ervan en gebruik t3/4 schrikte me ook af.
Ik wens je er in elk geval veel succes mee hou me op de hoogte van de resultaten
Groeten
:-)

Massa opbouwen. Droger uitkomen doe je zoizo met hgh. Time on : 6 maanden eventueel iets langer.

Dit dus . Ik wil echt weten hoe ik het nu goed moet toepassen.
Bedankt kerel , eens ik er aan begin maak ik zeker een logje qua resultaten en ondervindingen.
 
heb je stiky al gelezen bovenaan in dit forum, veel gestelde vragen ivm insuline best wel interesants en duidelijke uitleg.
staat ook bij dat je insuline best op kan bouwen te beginnen met 2ui en zo tot 8ui gaan....en op welke tijden etc etc etc.
denk dat het al wat meer opheldering gaat geven voor je betrekking dosering en tijden
 
heb je stiky al gelezen bovenaan in dit forum, veel gestelde vragen ivm insuline best wel interesants en duidelijke uitleg.
staat ook bij dat je insuline best op kan bouwen te beginnen met 2ui en zo tot 8ui gaan....en op welke tijden etc etc etc.
denk dat het al wat meer opheldering gaat geven voor je betrekking dosering en tijden

Natuurlijk ben ik op de hoogte van de richtlijnen. Opbouwen doe ik uiteraard met hgh en insuline.
Het gaat me nu vooral nog om het gebruik van t3/t4 hier ben ik niet zo goed van op de hoogte.
 
Natuurlijk ben ik op de hoogte van de richtlijnen. Opbouwen doe ik uiteraard met hgh en insuline.
Het gaat me nu vooral nog om het gebruik van t3/t4 hier ben ik niet zo goed van op de hoogte.
bij deze heb je advies nodig van een pro maar die praten er precies niet meer zo makkelijk over tegenover vroeger, kan hier mss mis in zijn maar als je op google op zoek gaat kom je daar enkel posts over terug die al van enkele jaartje terug zijn. op engelstalige sites vind je er wel wat meer over terug, maar ik moet dan alles 4x lezen voor ik het goed begrijp mss dat het in het engels voor jou wel lukt. vind heel de hgh/aas/insuline wetenschap alleszins bijzonder interesante materie
 
Ik zou alleen niet vanaf dag 1 al aan 1000mg TestE zitten. Zonde is dat.
Zorg er voor dat je gecertificeerde HGH heb. Iets met gegarandeerde kwaliteit.
Lees anders mijn Log, staat bovenaan kuurlogs in een sticky
 
Ik zou alleen niet vanaf dag 1 al aan 1000mg TestE zitten. Zonde is dat.
Zorg er voor dat je gecertificeerde HGH heb. Iets met gegarandeerde kwaliteit.
Lees anders mijn Log, staat bovenaan kuurlogs in een sticky

Inderdaad sniezel , Ik ga beginnen op 500 test of eventueel 375 als ik er tren ga bij zetten.
Dit ben ik nog aan het overwegen.
Er komt in ieder geval binnekort een duidelijk schema+log. Zo kan ik eventueel bijgestuurd worden.
Ik ben net aan je log beginnen lezen succes ;)

Grt
 
Dom, dom, dom 1000mg Test bij HGH...

Gegarandeerde vochtbal. En jij denkt dat je sowieso droger wordt? Gaat je tegenvallen op 5IU - waarschijnlijk generiek.

Wil je op en top profiteren van HGH; zet de Test dan aanzienlijk lager (nooit hoger dan 500mg) en neem Tren A ed voor het slapen erbij.

T3 neem je gelijk bij het opstaan, 25 - 50 mcg voor synergie en hoger voor vetverbranding.

Slin kan je beter PreWO nemen icm HGH. Hoe of wat moet je zelf uitzoeken, daar wordt je scherp van ;)

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Pre wo slin is altijd beter als erna;)
 
Pre wo slin is altijd beter als erna;)

Meningen verschillen links en rechts daarover.

In principe piekt je insuline dan halverwege je training, terwijl je training zelf catabool is....
Daar naast zegt men vaak dat je er vochtig en vet van wordt. (dont know why)

En andere zeggen weer dat het pre-wo beter is :)
 
Nope Humalog en Novorapid pieken na 1,5 uur. Dat is de periode waarin ik mijn maaltijd nuttig.

Dat Slin PreWO je vochtiger en vetter maakt dan PWO kan ik niet volgen. Tijdens de training verbrandt je toch juist kcal naast dat je ze via je shake nuttigt?!

Vochtiger en vetter word je door te veel carbs of het nuttigen van vet überhaupt. Sowieso wordt je van Slin (icm HGH) vochtiger, vooral in zeer grote hoeveelheden per dag (100 a 200IU +); kijk maar naar de pros off-season, die gasten staan 6-8% max maar zijn mega vochtballen.
 
Dom, dom, dom 1000mg Test bij HGH...

Gegarandeerde vochtbal. En jij denkt dat je sowieso droger wordt? Gaat je tegenvallen op 5IU - waarschijnlijk generiek.

Wil je op en top profiteren van HGH; zet de Test dan aanzienlijk lager (nooit hoger dan 500mg) en neem Tren A ed voor het slapen erbij.

T3 neem je gelijk bij het opstaan, 25 - 50 mcg voor synergie en hoger voor vetverbranding.

Slin kan je beter PreWO nemen icm HGH. Hoe of wat moet je zelf uitzoeken, daar wordt je scherp van ;)

Succes!

Vanwaar de Tren A ED en niet EOD en vooral waarom voor het slapen gaan? En gelden de voordelen die dit aldus jou opleveren ook zonder de HGH? M'n volgende kuur gaat nl Tren A bevatten hehe
 
Nope Humalog en Novorapid pieken na 1,5 uur. Dat is de periode waarin ik mijn maaltijd nuttig.

Dat Slin PreWO je vochtiger en vetter maakt dan PWO kan ik niet volgen. Tijdens de training verbrandt je toch juist kcal naast dat je ze via je shake nuttigt?!

Vochtiger en vetter word je door te veel carbs of het nuttigen van vet überhaupt. Sowieso wordt je van Slin (icm HGH) vochtiger, vooral in zeer grote hoeveelheden per dag (100 a 200IU +); kijk maar naar de pros off-season, die gasten staan 6-8% max maar zijn mega vochtballen.

Novorapid etc piekt na 45minuten toch?? ???

Offtopic:
GJM, die foto van jou in je album :eek:

Dude, je bent daar zo groot dat je hoofd zo klein als een tennisballetje lijkt ofzo :D
 
Ben geboren met een te klein hoofd daarom ben ik bb gaan doen, om al die pestkoppen te dwarven :cool:

Ontopic: Novorapid werkt naar mijn weten 3 uur (max. 4 uur) en piekt op 1,5 uur (dat heb ik althans van meer dan ervaren iemand vernomen, dus nam ik aan voor waarheid). Kan er naast zitten natuurlijk, maar kan me herinneren dat Ymir tot diezelfde conclusie kwam.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 20:21 ----------

Vanwaar de Tren A ED en niet EOD en vooral waarom voor het slapen gaan? En gelden de voordelen die dit aldus jou opleveren ook zonder de HGH? M'n volgende kuur gaat nl Tren A bevatten hehe

Tren A ED zorgt voor stabielere bloedwaarden tov EOD, dus minder mood swings en een betere werking.
Voor het slapen zetten zorgt ook voor minder psychische bijwerkingen en helpt het s'nachts wakker liggen deels voorkomen (wel veeel last van perverse dromen...). Ook werkt de Tren dan beter, je wordt iig elke ochtend droger en voller wakker.

Op deze manier Tren A zitten is kwa bijwerkingen en werking een openbaring tov Tren E in mijn optiek.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 20:25 ----------

Novorapid etc piekt na 45minuten toch?? ???

Offtopic:
GJM, die foto van jou in je album :eek:

Dude, je bent daar zo groot dat je hoofd zo klein als een tennisballetje lijkt ofzo :D

Dat de slin na 1,5 uur piekt, lijk ik ook te merken. Tijdens de training (intensief!) voel ik me prima en eenmaal thuis of onderweg naar huis voel ik me slap worden en begin ik te trillen, dat is vaak na 1,5 uur.

Ik neem ook veel minder carbs per iu. 10 gram per iu maakt mij te vet en vochtig. 5 gram per iu is voldoende voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Dat de slin na 1,5 uur piekt, lijk ik ook te merken. Tijdens de training (intensief!) voel ik me prima en eenmaal thuis of onderweg naar huis voel ik me slap worden en bleek wegtrekken, dat is vaak na 1,5 uur.

Heb je trouwens ook helemaal gelijk in. Ik voel hem ook het meest na een uur a anderhalf uur.

Wikipedia over novorapid (insulin aspart):

The onset of action is approximately 15 minutes, the peak action is reached in 45–90 minutes, and the duration is 3–5 hours. However, as with all insulin, these numbers are based on averages, and vary between individuals due to blood flow, injection site, temperature and exercise

Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Insulin_aspart
 
Back
Naar boven