Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Het Gespierde God E-Book (?!)

Discussie in 'Fitness Algemeen' gestart door VikingJ, 26 feb 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. VikingJ

VikingJ Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    41
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    60kg
    Vetpercentage:
    12%
    Kan iemand mij iets vertellen over het E-Book Gespierde God van Glenn Goossens.
    Opzich een hilarische titel, maar ik vraag me af of dit een juiste investering is ook ivm Voedingsschema's en trainingschema's. Het is voordeliger dan personal training advies want zo'n boek aanschaffen kan ik nog wel maar heb verder al aardig wat geld uitgegeven, Wel op de goede manier.

En ik denk dat ik het boek ook wel kan delen met wat mensen.

Weet iemand hier iets vanaf? Het is ook Nederlands geschreven en heb al 2 engelse boeken gelezen. Burn the fat feed the muscle en Beyond Bigger Stronger (ofzoiets)

www.gespierdegod.nl
    overigens ook een niet goed geld terug garantie binnen 60 dagen.

2. Valandinz

Valandinz Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.459
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Op de site:

"MIJN VERHAAL EN HOE IK VAN EEN LOSER EEN WINNAAR BEN GEWORDEN
    Toen ik zelf begon met trainen was ik 1.80 m…en slechts 62 kilo. Dat is zelfs minder dan de gemiddelde vrouw.

Nu ben ik 90 kilo….maar met behoorlijk wat spiermassa en 8% lichaamsvet. En dit alles heb ik binnen twee jaar gerealiseerd. Dat lijkt misschien lang – maar dat is behoorlijk snel voor iemand die totaal geen genetische aanleg heeft voor spieropbouw."

28 kilo spiermassa én droger worden in 2 jaar. Zonder aanleg en natty.
    Alleen daardoor zou ik dat boek al niet aanschaffen. Ik zou even rondzoeken naar wetenschappelijk onderbouwde boeken/artikelen die redelijk recent zijn.

Wat is je doel? Wat wil je leren?
    Je kunt d.m.v. rondlezen op dit forum ook een hoop leren.
    Site van VictorMooren.nl | Coaching & Educatie is ook wel aan te raden.

3. VikingJ

Leuk Bevonden:
    41
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    60kg
    Vetpercentage:
    12%
    Oke bedankt, ik zal het eens bekijken, ik ben vooral op zoek naar voedingsadvies en duidelijke schema's en ja die staan ook wel op internet maar ik vind het wel fijn om alles gebundeld thuis te hebben.

4. VikingJ

Leuk Bevonden:
    41
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    60kg
    Vetpercentage:
    12%
    in mijn vorige sportschool is een jonge gast hard gegaan bij team triple R maar ik verschoot een beetje van die prijzen. Heb er wel wat voor over maar het moet wel te veroorloven zijn, en dat is het nu zeker niet.

5. Valandinz

Leuk Bevonden:
    1.459
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Is wel lastig om in één boek alles gebundeld te hebben gezien schrijvers van boeken vaak biased zijn naar wat voor hun gewerkt heeft. Vaak ook niet geschreven door voedingsdeskundige die er werkelijk veel van af weten.

Ik weet zelf trouwens ook helemaal niet veel hoor. Maar voor trainingschema's heb ik me laten vertellen dat push/pull en ub/lb splits zoals deze het best werken voor natty's.

(Effects of Resistance Training Frequency on Measures of Muscle Hypertrophy: A Systematic Review and Meta-Analysis. - PubMed - NCBI
    dat ook aangeeft dat 2x per week een spiergroep het best werkt, was laatst nog gepost. Zijn meer zulke artikelen)

Voeding is ook een lastig onderwerp omdat elk persoon weer anders reageert op verschillende verhoudingen voeding en meer/minder boven hun onderhoud kunnen zitten.
    Al werkt voor de meeste personen het best om gewoon 2x je gewicht aan eiwitten, je gewicht aan vetten en de rest aan koolhydraten te eten.

Leesvoer:
    Sticky - Trainingsprogramma's voor beginners
    Sticky - Metabolisme: aankomen en afvallen

Mocht je echt hulp nodig hebben zou ik eerder contact opnemen met een trainer/coach.
    Die kunnen de training/voeding en voortgang op jou als persoon aanpassen en dat zal veel beter resultaat geven.
    Je kan hier wel rondvragen naar mensen die met trainers ervaring hebben die niet te duur zijn en genoeg ervaring hebben.

Al vind ik wel dat je hier op het forum meer dan genoeg informatie kan vinden om te knallen.

6. VikingJ

Leuk Bevonden:
    41
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    60kg
    Vetpercentage:
    12%
    Ja dat klopt, en wat je zegt heb ik ook iets van gelezen.
    Voor als nog wil ik 3 x pw krachttraining doen als ik verhuisd ben, en 2 x 2 uur vechtsport (kickboks en ju-jtsu). Om vervolgens in het weekend op fietstocht te gaan met mijn hond/mountainbike. Of een hardloop Duur/Interval training, ik ben per toeval aan het trainen geraakt voor de Viking Run van 8 april, samen met een vriend maar dat is niet iets wat ik elke keer wil blijven doen, dat valt ook moeilijk te combineren.
    Voeding experimenteer ik zelf al mee ben meer dan 30 kilo afgevallen (na 30 kilo aan te komen van medicatie) dus ik weet wel iets over mijn lijf, maar nog niet genoeg...
    omdat ik vaker train wil ik wel een beetje slim bezig zijn. Vet percentage is bijna waar het moet zijn, en dan wil ik graag massa erbij.

7. Saik

Saik Freaky Bodybuilder Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    3.925
    Geslacht:
    Man
    Je kan ook elite member worden, dan krijg je o.a. toegang tot diverse bekende e-books

VikingJ vindt dit leuk.
  8. VikingJ

Leuk Bevonden:
    41
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    60kg
    Vetpercentage:
    12%
    Oh voor 29.95. ik dacht dat dat duurder was. Ik heb eens gekeken voor persoonlijk voeding en traint schema maar dan is nu zeker niet voor mij weggelegd. Elite is dus een goede zet denk ik. Beter dan dat boek halen

9. RFFNCK

RFFNCK Super Moderator Super Mod

Leuk Bevonden:
    7.438
    Geslacht:
    Man
    Hoewel boeken aanbod daar ook tegenvalt imo, maar goed. We bieden ook losse trainingsschema's en voedingsschema's aan.

DiSTuRBeD en 040B vinden dit leuk.
  10. Vieze jij

Vieze jij Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.955
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    126kg
    Vetpercentage:
    14%
    dit ,alle z.g.n megatransformaties bevatten altijd een of meer leugens , de onterechte nattyclaim , het overdrijven van stats before en after ,

foto's onder verschillende hoeken , diverse filters enz

walgelijk nepvolk

Glenn;

Nu beschouw ik mezelf als “Natural Bodybuilder.” Dat betekent dat ik nooit steroïden of andere gevaarlijke middelen gebruik… maar wel keihard voor een hard gespierd lichaam ga. Ik werk als personal trainer en train mensen ook privé bij hun thuis.

De 90 kilo die ik nu weeg met 8% lichaamsvet heeft mij inmiddels zelfs vele duizenden euro’s heeft opgeleverd door fotoshoots voor tijdschriften en reclames.

"Lekker bezig Glenn. Ik moet toegeven dat ik je eerst niet helemaal geloofde over hoe je zo snel zo veel resultaat zou kan behalen. Toch ben ik binnen 6 weken 10 kilo puur spieren aangekomen. Het wasbordje begint al te komen."

- Steven (26) :roflol:

Laatst bewerkt: 27 feb 2018
    marr en Valandinz vinden dit leuk.
  11. Valandinz

Leuk Bevonden:
    1.459
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    1.6 kg spiermassa per week, geef mij wat die jongen heeft!
    Nee maar ook echt, ook veel mensen die even een paar liter cola naar binnen tikken voor een before..

Je ziet het inderdaad overal, ook bij onze grote vrienden van Clean Nutrition;
    gcWO0yF.png
    ^ 12 weken, denk het ook

pLK5DLG.png
    ^Dit is volgens mij gewoon dezelfde dag :P

En overal. Zo jammer om te zien omdat het voor beginners echt motivatiedodend is als ze na 6 weken hard trainen misschien misschien 1 á 1.5 kilo zijn aangekomen.

Vieze jij vindt dit leuk.
  12. imnewhere

imnewhere Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    529
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    72kg
    Vetpercentage:
    7%
    Wow! Dat betekent dat zo ongeveer elke gram proteïne die je eet, rechtstreeks wordt omgezet in spiermassa!:roflol:
    (10 kg binnen 6 weken = 240 gram pure spiermassa per dag erbij)

Vieze jij en Valandinz vinden dit leuk.
  13. VikingJ

Leuk Bevonden:
    41
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    60kg
    Vetpercentage:
    12%
    Haha ja natuurlijk neem ik het ook allemaal niet even letterlijk... Ik kijk wel wat ik doe dan kan ik beter toch 'goedkoop' is 'duurkoop' als motto gebruiken en wachten en een betere optie kiezen m.b.t. voeding .ik ga ook afentoe naar een sportdiëtiste maar die maakt van mij ook geen bodybuilder :) en een balans creëeren in mijn training...

14. Galen

Galen Peter Bond Elite Member

Leuk Bevonden:
    9.327
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Zo'n ontzettend Amerikaanse marketingwebsite. Waarom trappen mensen hier in :roflol:

15. imnewhere

imnewhere Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    529
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    72kg
    Vetpercentage:
    7%
  16. Banshee

Banshee Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.285
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    83kg
    Elk woord in een zin met een hoofdletter laten beginnen is niet betrouwbaar. En effectief doen al dit soort websites dit :D

17. Banshee

Leuk Bevonden:
    3.285
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    83kg
  18. Derksen

Derksen -NOT DUN- Elite Member

Leuk Bevonden:
    7.704
    Marketing & promotie. Inspelen op ego met resultaat binnen een handomdraai, korte termijn denkers en sesamstraat fans zullen er gevoelig voor zijn.

Vieze jij vindt dit leuk.
  19. Valandinz

Leuk Bevonden:
    1.459
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Die reviews zijn wel echt vermaak hoor:

• "Bedankt voor je uitleg. Ik wil je bedanken voor je leerzame adviezen. Doordat ik meer spiermassa heb en beter in mijn lichaam te zitten, heb ik wat leuk dates op het programma staan. Dit was echt even wat ik nodig had."

- Jan Diederik (42)
    • "Hi Glenn,

Ja, de resultaten beginnen nu echt te komen. Sinds mijn selfie van 3 weken geleden zie ik al duidelijke verschillen. Ben opweg om die echte gespierde god te zijn... wat een naam ook, goed bedacht hoor!"

- Patrick (32)
    Je kan verder ook nergens het fysiek van Glenn Goossens zelf vinden. Beetje jammer.
    Is ook een fake naam, helaaaas.

*Edit*

Schijnt dat Oscar Helms de schrijver is achter de boeken van de uitgever (S&H Digital). Ook mede-eigenaar van het bedrijf.

oscar-helm-boek-lezen.jpg

Laatst bewerkt: 28 feb 2018
  20. Banshee

Leuk Bevonden:
    3.285
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    83kg
    Jan Diederik moet dringend de weg naar het PUA topic vinden

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie