AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als 90% niet gevaarlijk is betekend het nog steeds dat 10% gevaarlijk is....

Bijna hetzelfde als zeggen dat russisch roulette niet gevaarlijk is
 
gelijk de vrouw zegt,islam is zogezegd een geloof van vrede ,daarom dat in alle landen waar islam heerst ,er oorlog is ...
 
gelijk de vrouw zegt,islam is zogezegd een geloof van vrede ,daarom dat in alle landen waar islam heerst ,er oorlog is ...
Ja laten we landen als Marokko, Kazachstan, Indonesië en nog tientallen andere negeren. Dan líjkt het in ieder geval nog alsof je gelijk hebt
 
The true intent of Muslims, they hate us. THE FACTS

 
Moslims die een of andere vorm van sharia aanhangen moeten gewoon het land uit. Nou blijkt uit onderzoek dat de meeste moslims uit Europa sharia belangrijker vinden dan de wetten die er gelden. Hoeveel mensen konden er ook alweer in een Airbus 380?
 
Moslims die een of andere vorm van sharia aanhangen moeten gewoon het land uit. Nou blijkt uit onderzoek dat de meeste moslims uit Europa sharia belangrijker vinden dan de wetten die er gelden. Hoeveel mensen konden er ook alweer in een Airbus 380?

precies wat die vrouw dus ook zegt in 1e filmpje
 
Afmake
 
Ik weet niet of deze video goed voor je is JP maar...

Godverdomme 13:25, ik wou nog altijd naar Zweden voor die geile blonde meiden... Die klote immigranten verpesten ook alles!!1!111

*Edit 6:06, welke ezel heeft dan ook bedacht om de tijd terug te laten tellen.
 
Moslims die een of andere vorm van sharia aanhangen moeten gewoon het land uit. Nou blijkt uit onderzoek dat de meeste moslims uit Europa sharia belangrijker vinden dan de wetten die er gelden. Hoeveel mensen konden er ook alweer in een Airbus 380?

In sommige europese landen zijn bijna 50 % van de moslims voor de sharia. Kan mss in werkelijkheid nog hoger liggen.

En die die tegen zijn die gaan toch braaf zwijgen.
 
Kan me die cijfers echt niet voorstellen, als rasechte Turk ken ik geen enkele moslim die de sharia boven de normale wetten verkiest. Ken wel een paar Turken die helemaal geen wetten kennen, maar daar ken ik van alle komsten af wel een paar van.
 
Ik had het over onderzoek waar naar voren kwam dat een meerderheid de sharia belangrijker vond dan de geldende wetten. Of ze daarmee ook de sharia boven de geldende wetten verkiezen geen idee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kan me die cijfers echt niet voorstellen, als rasechte Turk ken ik geen enkele moslim die de sharia boven de normale wetten verkiest. Ken wel een paar Turken die helemaal geen wetten kennen, maar daar ken ik van alle komsten af wel een paar van.

Hoe correct die cijfer zijn weet ik ook niet. Kan alleen maar zeggen dat ik ze gezien heb. Maar ik zou er niet raar van opkijken als deze zouden kloppen.
 
Ik vind het altijd grappig ben totaal geen racist als mensen zich normaal gedragen,maar 9/10 meestal 10/10 dat er een overval of iets dergelijk gebeurd is het een persoon met een "getaande huid" ik zie geen een Belgisch kind van 15-16 jaar een apotheker of winkel overvallen met een mes of iemand neersteken in het midden van de straat overdag.
 
Ik vind het altijd grappig ben totaal geen racist als mensen zich normaal gedragen,maar 9/10 meestal 10/10 dat er een overval of iets dergelijk gebeurd is het een persoon met een "getaande huid" ik zie geen een Belgisch kind van 15-16 jaar een apotheker of winkel overvallen met een mes of iemand neersteken in het midden van de straat overdag.

Toch ook grappig dat wij onzelf steeds moeten verantwoorden met de woorden.... Ik ben totaal geen ....vooralleer we het over hun wangedrag mogen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Al is maar 1% gevaarlijk, dan zijn het er alsnog 17 miljoen wereldwijd...
 
De meerderheid is irrelevant. Het gaat juist om de minderheid, die gevaarlijke paar %. Dat is iets wat het deugvolk niet wilt erkennen terwijl je daar, naar de geschiedenis kijkende, juist rekening mee moet houden. Kijk naar IS. Stelt nauwelijks iets voor in aantallen, gelden, voorraden, wapens als je dit afzet tegen de vijand. Toch hebben ze wel degelijk effect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven